دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

دانشگاه / آموزش / عمومی /

دانلود نمونه قرارداد محوطه سازی 

سه شنبه، 18 اردیبهشت 1397
کد خبر: 6162
ساعد نیوز: در این بخش مطالبی برای آشنایی با قرارداد پیمانکاری ساختمان و همچنین فایل word و pdf نمونه قرارداد محوطه سازی، برای استفاده علاقه مندان قرار داده شده است.

قرارداد محوطه سازی

قرارداد پیمانکاری و اجرای ساختمان اعم از اینکه به صورت عادی یا رسمی تنظیم شده باشد برای طرفین آن حکم سند دارد و مشخصات اصلی و کلی قرارداد مانند مشخصات و نشانی دو طرف، موضوع، مبلغ، مدت، نوع و اسناد و مدارک منضم به قرارداد در آن قید می شود. 

عقد قرارداد مناسب مهمترین و ابتدایی ترین مرحله یک فعالیت ساختمانی می باشد و هیچ دلیلی از قبیل مطمئن بودن به طرف مقابل ،پایین بودن مبلغ قرارداد و......نمی تواند نبستن قرارداد را توجیه کند.

به ویژه  درفعالیت های ساختمانی با توجه به وجود خطرات جانی و مالی فراوان و همچنین گردش مالی زیاد اهمیت انعقاد قرارداد غیر قابل انکار است. 

اجرا کننده قرارداد باید ابتدا محل ساختمان،  تمام اسناد و مدارک مربوط به آن را مورد بررسی قرار دهد سپس تعهد ساخت ساختمان را قبول کند.

معمولا طراحان، نقشه ساختمان را طراحی کرده و مهندسان صرفا وظیفه ساخت ساختمان، طبق نقشه طراحی شده را دارند. اگر طراحان در طرح نقشه مرتکب اشتباه یا خطایی شوند خودشان مسئول هستند و مهندس اجرا کننده مسئولیتی در قبال اشتباه طراحان نخواهد داشت.

برای تمام خدمات ساختمانی قراردادهایی وجود دارد که تنظیم آنها قبل از شروع کار، احتمال سوء تفاهم و خلف وعده را کاهش داده و نحوه پرداخت و تعهدات طرفین را آشکار می سازد.
 

فایل word نمونه قرارداد محوطه سازی
فایل pdf نمونه قرارداد محوطه سازی


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 13 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه