دانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی بانک کشاورزی

  دوشنبه، 03 اردیبهشت 1397 ID  کد خبر 4948
دانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی بانک کشاورزی
ساعد نیوز: دانلود نمونه سوالات عمومی و تخصصی آزمون استخدامی بانک کشاورزی

بانک کشاورزی جزو بانک های مهمی‌ می باشد که  نیروی مورد نیاز خود را از طریق برگزاری آزمون و مصاحبه جذب مینماید.

بانک ها و صندوق های قرض الحسنه ی مهم ایران برای استخدام نیروی مورد نیازشان شرایط و معیار‌های خاص خودشان را دارند که صد البته این معیارها بر طبق شرایط کاری و اهداف اختصاصی هر بانک تعیین و رعایت می‌شوند. از این رو ما در ساعد نیوز برای آگاهی شما کارجویان عزیز می‌کوشیم شرایط عمومی‌ استخدام در بانک ها و صندوق های قرض الحسنه ی مطرح ایران را لیست کنیم:

دانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی بانک کشاورزی

شرایط عمومی و اختصاصی :

۱-تابعیت کشور جمهوری اسلامی ایران.
۲-التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
۳-اعتقاد به دین مبین اسلام و یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
۴-عدم محکومیت به فساد اخلاقی، نداشتن سابقه محکومیت و سوءپیشینه کیفری که موجب محرومیت از حقوق اجتماعی شده باشد .(با تأیید مراجع ذیصلاح)
۵-عدم اعتیاد به دخانیات، مواد مخدر و روانگردانها.
۶-دارا بودن کارت پایان خدمت وظیفه یا داشتن برگ معافیت دائم قانونی برای آقایان.
تبصره ۱: تاریخ ترخیص از خدمت وظیفه و یا صدور کارت معافیت قانونی، کلیه داوطلبان باید قبل از تاریخ(1392/2/27) برگزاری آزمون باشد.
تبصره ۲: ادامه مراحل استخدامی دارندگان کارت معافیت دائم پزشکی، در صورت توفیق در مراحل مربوطه پس از تأیید پزشک معتمد بانک بلامانع خواهد بود.
۷-دارا بودن حداقل ۲۰ سال سن تا تاریخ92/2/27 (متولدین1372/2/27 به قبل) و حداکثر ۳۰ سال تمام (متولدین 1362/2/27 به بعد)

توضیح: موارد ذیل به حداکثر سن داوطلبان اضافه خواهد شد:
۷-۱-میزان مدت خدمت داوطلبانه در جبهه‌های جنگ و نیز مدت استراحت پزشکی و بستری شدن در اثر مجروحیت.
۷-۲ به میزان سالهای اسارت وحضور در جبهه در مورد افرادی که به اسارت دشمن و یا گروه‌های ضد انقلاب در آمدند.
۷-۳: افراد خانواده معظم شهدا آزادگان، مفقودالاثرها و جانبازان از کارافتاده کلی که قادر به انجام کار نمی‌باشند: شامل همسر، فرزندان، پدر و مادر، خواهرو برادر تا میزان ۵ سال.
تبصره: چنانچه در مراحل استخدامی یا سایر مراحل بعدی مشخص شود که داوطلبی شرایط سنی لازم را دارا نبوده است، موضوع استخدام وی منتفی خواهد شد.
۸-عدم اشتغال به تحصیل در دانشگاهها و مراکز آموزشی .
تبصره: چنانچه در مراحل استخدامی یا سایر مراحل بعدی مشخص شود داوطلبی اشتغال به تحصیل دارد از ادامه مراحل استخدام وی ممانعت بعمل خواهد آمد.
۹-عدم اشتغال به کار رسمی و پیمانی و همچنین نداشتن تعهد انجام کار در سایر سازمانها، موسسات دولتی و یا نهادهای انقلابی.
۱۰-تندرستی و توانایی کامل جسمانی و روانی متناسب با کار بانک طبق تشخیص بانک و مراجع پزشکی معتمد بانک.
۱۱-ایثارگران و خانواده‌های آنان براساس قوانین و مقررات مصوب، از امتیازات مربوط به خود برخوردار خواهند بود.
۱۲-کلیه داوطلبان می‌بایست بومی و ساکن منطقه، شهرستان و استان مورد تقاضا مطابق با موارد مندرج در جدول شرایط احراز اعلام شده، باشند.
تبصره ۱: بومی به فردی اطلاق می‌شودکه حداقل دارای یکی از ویژگی‌های ذیل باشد:
الف) محل تولد داوطلب با شهرستان مورد تقاضا یکی باشد.
ب) محل اخذ مدرک تحصیلی وی (حداقل ۵ سال از سنوات تحصیلی داوطلب در مقطع ابتدائی، راهنمائی یا دبیرستان بصورت پیوسته) در شهرستان مورد نظر باشد.
ج) فرزندان و همسر کارکنان دولت که به تبع انتقال ولی خویش ساکن شهرستان مورد تقاضا در آزمون شده باشند، به شرط ارائه گواهی، بومی محسوب خواهند شد.
د) همسر و فرزندان پرسنل نیروهای مسلح که شهرستان محل تولد همسر یا پدر (شاغلین نیروهای مسلح) و یا محل سکونت کنونی آنان (درخصوص بازنشستگان نیروهای مسلح) در شهرستان مورد تقاضای شغل باشد.
تبصره ۲: برای مناطقی که درجدول شرایط احراز شرط بومی به صورت استانی ویا منطقه ای تعیین گردیده است کلمه “استان ویا منطقه” (حسب مورد )جایگزین شهرستان درویژگی های اعلام شده (بند الف تا د) خواهد شد.
۱۳-دارا بودن مدرک تحصیلی لیسانس در یکی از رشته‌های حسابداری، حسابرسی، علوم بانکی وبانکداری، رایانه (نرم افزار، سخت افزار، برنامه نویسی) و IT، مهندسی کشاورزی (کلیه گرایشها) علوم اقتصادی (کشاورزی– نظری– بازرگانی) مدیریت (امور بانکی- بازرگانی-مالی-دولتی- بیمه-صنعتی-کارآفرینی) زبان انگلیسی، حقوق، آمار، ریاضی (کاربرد در کامپیوتر و کاربرد در مدیریت) مطابق با جدول شرایط احرازمندرج در آگهی.
تبصره ۱: داشتن حداقل معدل(۱۳) الزامی می‌باشد.
تبصره ۲: فرزندان معزز شاهد و جانبازان بالای ۲۵% و آزادگان دارای بیش از یکسال اسارت از شرط حداقل معدل معاف می‌باشند.
تبصره ۳: صرفاً مدارک تحصیلی موسسات آموزشی عالی که مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات وفناوری می‌باشد ملاک عمل قرار خواهند گرفت.
تبصره ۴: تاریخ فراغت از تحصیل کلیه داوطلبان باید قبل از تاریخ (92/2/27) برگزاری آزمون باشد.

*توجه: کارجوی گرامی، شرایط استخدام بانکها و نهاد‌های مختلف برای آن دسته از عزیزانی که علاقمند به فعالیت در یک بانک و یا یک نهاد مشخص هستند گردآوری و ارسال میگردند. بنابراین ارسال این شرایط به منزله ی اعلام آگهی استخدامی‌توسط نهاد یا بانک ذکر شده نمیباشد و مسلماً در صورت اعلام جذب نیرو توسط بانک و یا نهاد فوق الذکر از طریق سایت ایران استخدام طی یک آگهی اقدام به اطلاع رسانی خواهد شد.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (528 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (106 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (63 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (37 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (31 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (23 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (22 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (19 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (16 نظر) رهبر معظم انقلاب: من در کلاس اول ابتدایی چشمانم ضعیف بود و تخته سیاه و چهره معلم رو نمی‌دیدم +ویدیو/ از 13 سالگی عینکی شدم (16 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (11 نظر) مات و مبهوت موندن مهران مدیری از دیدن همزاد خودش تو دورهمی/ چقدرم که شبیه همدیگه هستن!+عکس (10 نظر) نگاهی به خلوت احساسی آزاده نامداری، مجری پرانرژی در ماه محرم و شال سبزرنگ زیبایش/ حیف جوونیش+عکس (9 نظر) بنز آخرین مدلی که رهبر معظم انقلاب آن را رد کرد: ببرید اینها را بفروشید! (7 نظر) توصیف زیبایِ مژده لواسانی مجری چادری صدا و سیما از امام حسین(ع) با چشمان گریان و صدایی لرزان +ویدیو/ چه تعابیر نابی (7 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
انتصاب دکتر رضا فلاحت به‌عنوان معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی سهند
فال روزانه امروز جمعه 29 تیر ماه 1403
فال شمع روزانه امروز جمعه 29 تیر 1403
دردسر بسته معیشتی دکتر پزشکیان، رئیس جمهور منتخب برای مردم
هیئت معروف بازیگران و هنرمندان سرشناس ایرانی در تهران/ پاتوق رضا گلزار، بهرام رادان و علیرضا واحدی نیکبخت لو رفت+عکس
تغییر چهره باورنکردنی فهیمه سریال پایتخت/ نسرین نصرتی از فهیمه تا حکیمه در انتهای شب
بازیگران و هنرمندان مشهوری که در عروسی شاهانه آمبانی حضور داشتند/ از شاهرخ خان و همسرش تا خواهران کارداشیان با لباس های چشم نواز
قاب زیبایی از فریبا کوثری، عمره سریال "مختارنامه"، در کنار برادر و مادر خوش خنده و پرانرژی اش/ گلدوزی های مانتو مجلسی اش چقدر زیبا و خاصه!
(ویدئو) فوت کوزه گری برای خوشمزه ترین نذری ماه محرم!/فرمول «قیمه نذری» با ادویه های مخصوص آشپز هیئت امام حسین
یادی کنیم از آخرین عکس منتشر شده از بازیگران جوان فوت شده در کنار فرزندان ناز و بانمکشان/ واقعا جگر آدم آتش میگیره واسه بچه‌های دل سوختشون
(تصاویر) بالکن سایه‌بان‌دار و پر از گلدان های ریز و درشت پاشا رستمی، حامد سریال "لحظه گرگ و میش"/ آخه چقدر باسلیقه! اینجا چایی واقعا میچسبه👌
ویدئو فوق احساسی از سینه زنی شهاب حسینی در هیئت عزاداری امام حسین(ع) در شب عاشورا
(عکس) نگاهی به حیاط سرسبز مریم امیر جلالی/ گوشه دنج خانم بازیگر برای کتاب خوانی/ به به چه آرامشی داره/ هارمونی زیبای رنگ های سبز و صورتی
زن نیمه عریان تهران را بهم ریخت!/ زن جوان در چهارراه جهان کودک تهران با واکنش پلیس بازداشت شد
(تصاویر) 5 تا از پرندگانی که شگفت انگیزترین چشمان جهان را دارند/ احتمالا مژه مصنوعی رو از دومی الهام گرفتن، فقط ببین چه مژه‌هایی داره👌
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان