ساعدنیوز
ساعدنیوز

دانلود رایگان قالب و افزونه پریمیوم وردپرس - اورژانس وردپرس

  یکشنبه، 30 آذر 1399 ID  کد خبر 123219
دانلود رایگان قالب و افزونه پریمیوم وردپرس - اورژانس وردپرس
ساعدنیوز: دانلود رایگان قالب و دانلود رایگان افزونه برای صاحبان وب­سایت­‌ها یک فرصت ویژه به وجود می‌­آورد تا به راحتی به جلوه ظاهری وب­سایت خود دستی بکشند و ویترین مجازی خود را حرفه‌­ای‌تر سازند. اگر شما هم به دنبال دانلود رایگان صدها قالب و افزونه دیگر برای وب­سایت خود هستید، از مطالعه ادامه این مطلب غافل نشوید!

دانلود رایگان قالب و دانلود رایگان افزونه برای صاحبان وب­سایت­ ها یک فرصت ویژه به وجود می ­آورد تا به راحتی به جلوه ظاهری وب­سایت خود دستی بکشند و ویترین مجازی خود را حرفه ­ای تر سازند. اگر شما هم به دنبال دانلود رایگان قالب، دانلود رایگان betheme، دانلود افزونه elementor pro، دانلود افزونه Ultimate Addons و دانلود قالب astra و دانلود رایگان افزونه JetBlocks و صدها قالب و افزونه دیگر برای وب­سایت خود هستید، از مطالعه ادامه این مطلب غافل نشوید!

تصویر

فواید دانلود رایگان قالب برای وب­سایت ­ها چیست؟

قالب وب­سایت همان نمای بیرونی است که کاربران در صورت مراجعه به وب­سایت شما با آن روبرو خواهند شد. این روزها در بستر گسترش اینترنت، دسترسی راحت به ابزار تکنولوژیک مانند تبلت، لپتاپ یا گوشی ­های هوشمند و نیز با شیوع عالم گیر ویروس کووید 19، بسیاری از صاحبان کسب و کارهای بزرگ و کوچک به این فکر افتاده ­اند تا بخشی یا همه کار خود را به فضای مجازی منتقل کنند. فضایی که شاید نامش مجازی باشد اما همانند فضای حقیقی نیازمند بسترسازی­ هایی نظیر دفتر کار شیک، ویترین مدرن، محصولات باکیفیت، بازاریابی درست و اصولی و خدمات پس از فروش است. آنچه در این وضعیت بیش از پیش اهمیت پیدا می ­کند، لزوم ایجاد وب­سایتی است که چه از لحاظ فنی و چه از لحاظ گرافیکی بتواند آینه ­ای تمام عیار از نوع فعالیت آن کسب و کار باشد. دانلود رایگان قالب و دانلود رایگان افزونه ­ها به کسانی که به تازگی قدم به عرصه فروشگاه­ های مجازی گذاشته ­اند و یا برای شرکت و تخصصشان به فکر ایجاد وب­سایتی تخصصی افتاده ­اند، تا حد قابل قبولی راه را هموار می ­کند. از جمله فواید دانلود رایگان قالب برای وب­سایت ­ها می­ توان به این موارد اشاره کرد:

  • رایگان بودن

مهم­ترین مزیت برای دانلود رایگان قالب وب­سایت را باید عدم پرداخت هزینه در ازای آن عنوان کرد. قالب ­های اختصاصی توسط مهندسان، کدنویسی و پس از تست به مرحله اجرا درخواهند آمد و در ازای آن کاربر باید مبلغ مشخصی پرداخت کند ولی با قالب های پریموم رایگان اورژانس وردپرس ، شما نیازی به پرداخت هیچگونه مبلغی ندارید.

  • استاندارد کیفی مناسب

تصور اینکه قالب ­های رایگان با استاندار کیفی پایینی ارائه می ­شوند کاملا غلط است. با دانلود رایگان قالب وب­سایت خواهید دید که این قالب ­ها از نظر کیفی دارای استاندارد قابل قبولی هستند و تمامی استاندار های امنیتی را رعایت میکنند.

  • سرعت استفاده از آن و مشاهده قابلیت ­ها

یکی دیگر از مزایای دانلود رایگان قالب برای و­ب­سایت ­ها این است که این قالب ­ها به راحتی قابل نصب و دسترسی­ اند و کاربر می ­تواند در کمترین زمان ممکن به قابلیت ­های آن دست پیدا کند. شما میتوانید قالب های پریمیوم رایگان را با سرعت بالا و با حجم نیم بها دانلود کنید.

ما در ادامه این مطلب دو نمونه از بهترین قالب ­ها را به شما معرفی می­ کنیم. دانلود رایگان betheme ، دانلود قالب astra و دانلود رایگان قالب وودمارت به شما کمک می­ کند تا بدون پرداخت هیچ گونه هزینه ­ای یک پوسته کاملا حرفه­ ای برای سیستم مدیریت محتوای وردپرس خود دست و پا کنید و از امکانات و قابلیت­ های ویژه آن بهره ­مند شوید. شما می ­توانید به دانلود رایگان قالب ­های مورد نظر از سایت ­های معتبر بپردازید:

دانلود رایگان betheme

تصویر

قالب بی تم یکی از محبوب­ ترین قالب ­های حرفه ­ای رایگان است که برای وردپرس طراحی شده است. شما برای وب­سایت­ های شرکتی، تجاری، رستوران، فروشگاهی و یا پزشکی می­ توانید اقدام به دانلود رایگان betheme نمایید. این قالب علاوه بر زیبایی ظاهری و استفاده راحت از امکاناتش، این فرصت را نیز به شما می­ بخشد که با دانلود رایگان افزونه­ های متعدد و نصب بر روی آن، قابلیت ­هایش را دو چندان کنید. شما با دانلود رایگان betheme می ­توانید کاملا رایگان، وب­سایت مربوط به کسب و کارتان را راه ­اندازی کنید. این قالب به کمک هسته قدرتمندش به شما این امکان را می­ دهد که به راحتی و بدون پرداخت هیچ هزینه ­ای سایتتان را چند زبانه طراحی کنید! یک قالب زمانی حرفه­ ای شناخته می ­شود که طراحی و گرافیک، ریسپانسیو بودن و قابلیت­ استفاده از افزونه ­های متعدد را داشته باشد. با دانلود رایگان betheme در می­ یابید که این قالب هم زیباست، هم به راحتی قابل نمایش است و هم قابلیت ­های شگفت انگیزی را داراست.

دانلود قالب astra

تصویر

این قالب را به راحتی می ­توانید برای وب­سایت شخصی، اداری و تجاری­تان استفاده کنید. با دانلود قالب astra و اجرای آن شاهد سرعت کم نظیر و زیبایی فوق ­العاده آن خواهید شد. کد نویسی این قالب به نحوی است که کاملا سئو شده شما را در پیشبرد اهدافتان برای دیده شدن بیشتر در موتورهای جستجو یاری می ­کند. حجم پایین، سرعت بالا، راحتی کار و آسانی در نصب انواع افزونه ­ها را با با دانلود قالب astra تجربه­ خواهید کرد. شما قادر خواهید بود تا با دانلود رایگان قالب astra آن را سفارشی سازی نمایید و قابلیت ­هایش را افزایش دهید. بسیاری از کارشناسان فنی، آسترا را سریع ­ترین قالب چند منظوره­ دنیا که برای وردپرس طراحی شده است، معرفی می­ کنند. شما نیز می ­توانید با دانلود قالب astra یکی از چندین میلیون کاربری باشید که آسترا را به محبوب ­ترین قالب وردپرسی دنیا تبدیل کرده اند. دانلود رایگان قالب astra را از وب­سایت ­های معتبر انجام دهید.

دانلود رایگان قالب وودمارت

قالب وودمارت WoodMart یک قالب بسیار حرفه ای برای افزونه فروشگاه ساز WooCommerce است. قالب وودمارت طراحی مدرن و حرفه ای دارد که باعث می شود فروشگاه آنلاین شما حرفه ای و بی نظیر به نظر برسد. قالب WoodMart با داشتن بهترین تجربه کاربری ، یکی از قدرتمندترین و قابل تنظیم ترین تم های موجود برای ساختن یک فروشگاه عالی می باشد. از نسخه های دموی وودمات ، می بینید که قالب WoodMart می تواند برای هر نوع محصول مانند لباس ، مبلمان ، دستباف ، الکترونیک ، ابزار ، مواد غذایی ، محصولات دیجیتال و سایر موارد مورد استفاده قرار گیرد و شما می توانید توسط قالب وودمارت و دمو های حرفه ای آن ، هرنوع وب سایت فروشگاهی که بخواهید ، راه اندازی کنید.

دانلود رایگان افزونه

افزونه ­ها یکی از قابلیت ­های مهم سیستم مدیریت محتوای وردپرس هستند که با دانلود و نصب آن­ ها می ­توان تجربه ­های بهتری برای کاربران به وجود آورد. با استفاده از افزونه ­ها می­ توانید وب­سایت وردپرسی خود را به یک شبکه اجتماعی و یا یک تالار گفتگو تبدیل کنید. می­ توانید آمار بازدید روزانه وب­سایت خود را طی گزارشات کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت دریافت کنید و بر اساس آن محتوای مورد تایید مخاطبانتان را تولید کنید. همچنین می ­توانید با دانلود رایگان افزونه امتیازدهی به نظرات، کاربران را در مشارکت بیشتر در بحث ­ها و گفت گو­های وب­سایت خود ترغیب کنید. می ­توانید در سایت ­های فروشگاهی با نصب برخی افزونه­ ها درگاه پرداخت امن ایجاد کنید و به طور کلی باید گفت افزونه ­ها هستند تا قابلیت­ های وردپرس بی نهایت افزایش پیدا کند. در ادامه به معرفی چند افزونه کاربردی می ­پردازیم:

دانلود رایگان افزونه JetBlocks

تصویر

افزونه JetBlocks یک افزونه بسیار مورد نیاز برای Elementor است که به شما امکان ایجاد هدر و فوتر بسیار شیک با چند ابزارک خاص را می دهد که بطور خاص برای عناصر و هدر های مبتنی بر افزونه Elementor Pro آماده شده است. این افزونه به شما کمک می کند تا شخصی سازی های بسیار زیادی را بر روی وب سایتتون انجام دهید . افزونه JetBlocks به راحتی گزینه ها و المان های طراحی بسیار زیادی را به وب سایت شما اضافه میکند و شما به راحتی میتوانید وب سایت زیباتری استفاده کنید . افزونه JetBlocks از زیرمجوعه افزونه های شرکت jet هست که دارای افزونه های بسیار زیادی در زمینه های مختلف برای صفحه ساز المنتور می باشد . مانند افزونه jettab ، افزونه jetblog ، افزونه jetwoobuilder ، افزونه JetElements و ده ها افزونه دیگر.

دانلود افزونه elementor pro

افزونه elementor pro صفحه ساز پیشرفته وردپرس است. با دانلود این افزونه و نصب آن بر روی سیستم مدیریت محتوای وردپرسی وب­سایت شخصی و یا تجاری­تان، به آسانی و بدون داشتن علم برنامه­ نویسی یا کد نویسی قادر خواهید بود، صفحه مورد نظرتان را طراحی کنید. دانلود افزونه elementor pro به شما کمک خواهد کرد تا صفحات دلخواه خود را طراحی و ایجاد کنید. این افزونه به صورت زنده تغییرات به شما نشان خواهد داد تا در جریان تحولاتی که ایجاد می­ کنید قرار بگیرید و به طور زنده و مستقیم از روند طراحی خود آگاه شوید. با دانلود افزونه elementor pro این امکان را خواهید داشت که اسلایدرهای حرفه ­ای بسازید. هم چنین می ­توانید آیتم شمارش معکوس بر روی وب­سایت خود قرار دهید، به ابزارک ­های اختصاصی دسترسی داشته باشید و سایر قابلیت ­هایی که با دانلود افزونه elementor pro به آن دسترسی خواهید داشت.

دانلود افزونه Ultimate Addons

این افزونه دارای بیش از 35 عنصر کاربردی است که قابلیت ­های وب­سایت وردپرسی شما را افزایش خواهد داد. Ultimate Addons دارای دارای انیمیشن های CSS3 می باشد که قابلیت اعمال روی محتوای مورد نظر شما را دارد و از افکت­ های مختلفی برخوردار است. با دانلود افزونه Ultimate Addons می ­توانید عناصری مانند دکمه، نقشه گوگل، شمارنده، جدول قیمت، اسلایدر و .. را به وب­سایت خود اضافه کنید و از حرفه­ ای شدن وب­سایت شخصی و یا مربوط به کسب و کارتان لذت ببرید. از سویی می ­توانید تاثیر شگفت انگیزی نیز بر ذهن مخاطبان خود بگذارید. به طور کلی باید گفت دانلود افزونه Ultimate Addons دنیایی از آیتم ­ها و ویژگی ­های بی ­نظیر را در برابر شما خواهد گشود. برای دانلود رایگان افزونه Ultimate Addons به وب­سایت ­های معتبر مراجعه کنید.

دانلود افزونه Rank Math SEO PRO

افزونه Rank Math قدرتمندترین افزونه برای افزودن بهترین ابزارهای موتور های جستجوگر به وب سایت شماست. Rank Math SEO PRO یک افزونه بهینه سازی موتور جستجو برای وردپرس است که به هر کاربر اجازه می دهد تا بر اساس بهترین روشهای پذیرفته شده به راحتی محتوای خود را با پیشنهادهای حرفه ای بهینه کند. به راحتی پارامترهای مهم SEO را تغییر دهید ، کنترل کنید که صفحات ایندکس می شوند و چگونه می خواهید وب سایت شما در جستجو با استفاده از داده های ساخت یافته نشان داده شود. همچنین به راحتی میتوانید از افزونه yoast وب سایتتون رو به افزونه Rank Math SEO PRO انتقال دهید. افزونه رنک مث یک رقیب سرسخت برای افزونه یوآست می باشد و حتی در برخی موارد از افزونه yoast قوی تر می باشد. شما میتوانید افزونه yoast و همینطور افزونه Rank Math را به رایگان از اورژانس وردپرس دانلود کنید.

قالب و افزونه رایگان را از کجا دانلود کنیم؟

اگر به دنبال دانلود رایگان قالب وردپرس برای وب­سایتتان هستید و یا قصد دانلود رایگان افزونه دارید، اگر با توضیحاتی که در این متن ارائه شد به فکر دانلود رایگان betheme یا دانلود قالب astra افتاده­ اید و یا قصد دارید با دانلود افزونه Ultimate Addons یا دانلود افزونه elementor pro بر قابلیت ­های قالب وردپرسی خود بیفزایید، ما برای شما یک پیشنهاد ویژه داریم! مراجعه به وب­سایت اورژانس وردپرس (wpkomak.ir) و استفاده از تمامی خدمات رایگان ارائه شده در این اورژانس! در اورژانس وردپرس می­ توانید با استفاده از پکیج ­های کمکی که توسط کارشناسان این مجموعه ارائه می­ شود با کمترین هزینه حرفه ­ای شوید!

اورژانس وردپرس، امداد رسانی به وردپرسی ها!

تصویر

اورژانس وردپرس عنوان مجموعه­ ای است که با مراجعه به آن قادر خواهید بود تا با دانلود رایگان قالب و دانلود رایگان افزونه و نیز استفاده از مفاهیم آموزشی و کاربردی موجود در این سایت، راه صد ساله را یک شبه بپیمایید و با حداقل هزینه، از رقبایتان پیشی بگیرید! هر آنچه که شما برای حرفه ­ای تر کردن وب­سایت مربوط به کسب و کارتان به آن نیاز دارید در اورژانس وردپرس به سهولت و به رایگان یافت می ­شود، اما اگر نیاز به کمک بیشتری هم داشتید، می توانید روی دانش متخصصان مجموعه اورژانس وردپرس حساب کنید. کارشناسان اورژانس وردپرس به شما مدیران سایت آموزش­ های لازم را ارائه خواهند داد تا بدانید چگونه می­ توانید وب­سایتتان را کنترل کنید. به علاوه به شما امکان دانلود رایگان قالب و دانلود رایگان افزونه را نیز می ­دهد و حتی در صورت لزوم، کدنویسان اورژانس وردپرس قادرند، تا قالب اختصاصی مد نظر شما را طراحی کنند. کارشناسان این مجموعه هم به صورت فنی و هم به صورت محتوایی می­ توانند از وب­سایت شما پشتیبانی کنند، تنظیمات اولیه نصب قالب و افزونه ­ها را برای شما انجام دهند و از دانش و مهارت لازم برای فارسی سازی قالب و افزونه ­های درخواستی شما نیز برخوردارند. چنانچه قصد دانلود رایگان قالب وردپرس دارید، پیشنهاد می­ کنیم با مراجعه به اورژانس وردپرس، لیست قالب ­ها و قیمت ­ها را مشاهده نمایید و با توجه به حیطه کاری خود، بهترین گزینه را انتخاب کنید. هم­چنین با استفاده از مطالب عمومی، مقالات تخصصی و تماشای ویدئوهای آموزشی موجود در اورژانس وردپرس در مدیریت وب­سایت شخصی و یا مربوط به کسب و کارتان، حرفه­ ای تر عمل کنید.

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
نگاهی به کالسکه ساده و بدون تجملات نوه رهبر انقلاب که هر ساله در راهپیمایی ها از آن استفاده میکنند+عکس (78 نظر) قامت رعنای رهبر انقلاب در لباس خادمی شاه خراسان+عکس /حقا که تو از سلاله ی فاطمه ای... با خنده خود به درد ما خاتمه ای (75 نظر) هنرنمایی های شگفت انگیز قناد خوش ذوق در تزیین کیک برای مشتری هایش/ اسمشو باید تو گینس ثبت کرد+ عکس (38 نظر) خلاقیت خنده دار اوستا بنا در طراحی پله حماسه آفرید/ وقتی فقط از یه نیم کره مغزت استفاده میکنی😂 (36 نظر) امیر جعفری، همسر همای پایتخت: همه دارو ندارم از خونه گرفته تا ماشین به اسم ریماست... (30 نظر) خلاقیت خنده دار مادر ایرانی برای عرض تسلیت به همسایه حماسه آفرید/هنر نزد ایرانیان است و بس! (28 نظر) سردار سلیمانی: یک دختر دارم که برای خودش چریک است؛ زمان جنگ خواستگاری رفتم و با همسرم ... (25 نظر) فاتحه خوانی رهبر معظم انقلاب بر مزار پدر بزرگوارشان در حرم امام رضا+عکس/ تاریخ فوتشون چند روز قبل از تولد رهبری بوده (24 نظر) خلاقیت منحصربفرد بقال تبریزی با نوشته جالب روی شیشه مغازه اش حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا +عکس (22 نظر) سفره غذای ساده و ناهار صمیمانه رهبر معظم انقلاب در دوران نقاهت بعد از ترورشان همراه مهمانانشان+عکس (19 نظر) صحبت های خنده دار آقای قرائتی: پلیس یه خانومی رو گرفته که چرا یکطرفه میری گفته به شما ربطی نداره من زن آقای قرائتی ام +ویدئو😂👌 (16 نظر) عکسی از خانه ابدی زهره فکور صبور و هنرمندی که سنگ قبرشان مشترک است/روحش شاد و یادش گرامی... (15 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز یک نانوای ارومیه‌ای برای کمک به همشهری ها/ باریکلا به این شعور و درک بالا+عکس (13 نظر) بوی بد واژن: علل، درمان‌های خانگی و روش‌های پیشگیری (13 نظر) رونمایی از مادربزرگ زیبای هانده ارچل بازیگر سریال مست عشق؛ وقتی خوشگلی رو از مامان بزرگت به ارث میبری/ خدا شانس بده والا😅 (12 نظر)
دیگران می‌خوانند   
خلاقیت بی نظیر یک طراح مبل راحتی با الهام از مدل عقرب سیاه/ مغز تو رو باید تو موزه نگه داشت+عکس خلاقیت منحصربفرد یک ایرانی برای ساختن قلیان با آفتابه حماسه آفرید/ این عتیقه فروشی نیست+عکس رونمایی از چهره جذاب و بدون ریش و سبیل عباس کاکاوندی، بازیگر داعشی سریال پایتخت/ تو خیابون اصلا قابل شناسایی نیست!+عکس 4 زنگ خطر که باید قبل از خشک شدن گیاهان به آن توجه کنید موثرترین روش های از بین بردن جوش سر سیاه بینی در خانه چرا ابروهام رنگ فیبروز و هاشور رو نمیگیره (ویدئو)سکانس خنده دار خواستگاری قل مراد از فروغ در سریال باغ مظفر/شفیعی جم باز هم ملت رو از خنده روده بر کرد خلاقیت هوشمندانه اُوستا نقّاش برای رنگ آمیزی3 بعدی اتاق کودک/ وقتی استعداد تو خون آدم باشه میشه همین+ عکس فال ابجد روزانه یکشنبه 16 اریبهشت 1403 فال شمع یکشنبه 16 اردیبهشت ماه 1403 فال روزانه امروز یکشنبه 16 اردیبهشت ماه 1403 فال انبیاء روزانه امروز یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 فال حافظ با تفسیر امروز یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 + فیلم فال قهوه با نشان روز یکشنبه 16 اردیبهشت ماه 1403 نگاهی به کیک تولد 48 سالگی و 2طبقه کریم باقری/ شیک در عین سادگی+ عکس خلاقیت خنده دار مادر ایرانی برای عرض تسلیت به همسایه حماسه آفرید/هنر نزد ایرانیان است و بس! شاهرخ‌خان در تهران دستگیر شد عکسی از خانه ابدی علی طباطبایی و پدربزرگش که سنگ قبرشان مشترک است/روحش شاد و یادش گرامی... لحظه هولناک سقوط دکل برق روی یک خودرو وسط جاده؛ انفجار مخزن! +ویدئو نگاهی به خونه زندگی لوکس و دلباز پاشا جمالی، مهیار سریال نون خ+عکس/ چه مبلمان خوش رنگ و باکلاسی😍 فریبا نادری: همسرم منو نمیگرفت تا اینکه گریه و زاری کردم گفتم من جوونیمو برات گذاشتم+ویدئو مادرانگی و بچه داری کیوت حدیث میرامینی، روشنکِ سریال دلنوازان/ ماشالا چه بچه بانمکی+عکس صحبت های خنده دار آقای قرائتی: به رهبر گفتم برای بچه های مدرسه پول بدیم طلبه بیاد نماز بخونه گفت نمیخواد نماز برای خداست گفتم پول تاکسیشو باید بده +ویدئو😂👌 خلاقیت خنده دار مهندس ایرانی در پیوند موفقیت آمیز پیکان به پرشیا حماسه آفرید+عکس/ شرکت بنز باید سازنده اینو استخدام کنه تغییر استایل سامان صفاری، امیر سریال دلدادگان در خیابان اصلا قابل شناسایی نبود+ عکس انتخاب بازیگران منوچهر هادی در فیلم جدیدش بدون حضور یکتا ناصر +عکس/از جواد خیابانی تا حمید گودرزی... نگاهی به سفر رهبر انقلاب به لرستان با ماشین معمولی و فقط با یک راننده/مردم لُر جواهرند +عکس این زن اولین واردکننده تاکسی به تهران بود/ یک تاکسی سهم پسرانی که متاهل می شدند+عکس (عکس) گریه های تلخ محمود احمدی نژاد در روز تشییع پیکر برادر جوانش/ روحش شاد و یادش گرامی عکسی از تیپ خاص اسحاق جهانگیری در طبیعت /هوا واقعا دلچسب است روزی روزگاری 21 مغازه پالان‌دوزی در بازار طهران قدیم+عکس/نعل و میخ؛ ابزار یک شغل پردرآمد محبوب‌ترین سکه طلا در بازار ایران این سکه است آیا فرزندتان یک استعداد استثنایی است؟ به دنبال این نشانه‌ها باشید! راز چهره‌ی نیاکان ما فاش شد / چهره نئاندرتال 75 هزار ساله بازسازی شد! + تصویر معمای جالب ریاضی که از 1000 نفر 1 نفر توانست به آن پاسخ دهد (ویدئو) تمرینات سخت و نفس‌گیر رانندگان فرمول یک! (ویدئو) پایان فضا، راز حل شده یا افسانه‌ای ابدی؟ قبول شدگان ماده 28 پس از قبولی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش باید چه کنند؟ (ویدئو) با رعایت این نکات از آسیب نرسیدن به ماشین خود در فصل گرما اطمینان حاصل کنید (ویدئو) این بار با کمک هوش مصنوعی سیمپسون‌ها پا به دنیای واقعی گذاشتند!
منتخب روز   
کشف کله‌پاچه چهارهزارساله در گورستانی عجیب+ فیلم سیاه خان ، زشت ترین فرد تاریخ ایران+ فیلم (ویدئو) 10 نوع از خطرناک ترین مارهای جهان که در ایران هم دیده شده اند/ کابوس شب یعنی اینا نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ...