دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

دانشگاه / دانلود سوالات / زبان / زبان ترکی استانبولی /

دانلود رایگان سوالات و کلید آزمون YOS یوس زبان ترکی 2020 

یکشنبه، 12 بهمن 1399
در این بخش از ساعد نیوز سوالات و کلید آزمون یوس زبان ترکی استانبولی قرار داده شده است علاقه مندان به شرکت در این آزمون می‌توانند با مطالعه این نمونه سوالات دانش خود را افزایش دهند.

آزمون یوس چیست ( Yabancı uyruklu öğrenci sınavı )

اگر به فکر تحصیل در کشور ترکیه هستید احتمالا درباره آزمون یوس (YöS) شنیده اید به دنبال اولین اقدام برای این کار می گردید. ترکیه کشوری زیباست با فرهنگی نزدیک به فرهنگ ایران اسلامی و دارای دانشگاه های بی نظیری برای تحصیل کردن چنانچه می خواهید که در مقطع کارشناسی در یکی از دانشگاه های ترکیه تحصیل کنید باید در آزمون YöS ترکیه شرکت کنید این آزمون فقط برای اتباع خارجی است و مردم ترکیه نمی توانند در این آزمون شرکت کنند (تصور کنید بخواهیم از خارجی ها برای ورود به دانشگاه های خودمان کنکور بگیریم YöS همین است) چرا که این آزمون معیاری برای سنجش کسانی است که می خواهند به ترکیه مهاجرت کنند و در یکی از دانشگاه های آن تحصیل کنند.

سوالات آزمون YOS ( یوس )

آزمون YOS ( یوس ) از دو بخش اصلی تشکیل شده است. بخش اول دانش هوش و ریاضی شما را می سنجد و بخش دوم سوالاتی درباره زبان ترکی است. دفترچه سوالات به دو زبان انگلیسی و ترکی آماده شده است و هر داوطلب به آن زبانی به سوالات پاسخ می دهد که هنگام ثبت نام آزمون YOS ( یوس ) مشخص کرده است. تجربه ما در سال های گذشته نشان می دهد حتی دانش آموزانی که با معدل دیپلم متوسط از مدارس ایران فارغ التحصیل شده اند به راحتی می توانند از پس سوالات هوش و ریاضی آزمون YOS ( یوس ) بربیایند.

بخش دوم آزمون YOS ( یوس ) که مربوط به پاسخ به سوالات زبان ترکی است فقط برای کسانی مهم است که قصد تحصیل به زبان ترکی در ترکیه را داشته باشند. اگر شما قصد دارید از طریق ارائه مدرک زبان تافل یا آیلتس از دانشگاه های ترکیه پذیرش بگیرید دیگر لازم نیست به بخش سوالات زبان ترکی آزمون YOS ( یوس ) پاسخ بدهید.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 13 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی