دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

دانشگاه / دانلود سوالات / زبان / زبان ترکی استانبولی /

دانلود سوالات آزمون تومر TOMERسال 2021 

دوشنبه، 13 بهمن 1399
آن دسته از داوطلبانی که علاقه مند به شرکت در آزمون TOMER زبان ترکی استانبولی میباشند میتوانند نمونه سوالات سال 2021 را از این بخش دانلود و مطالعه نمایند.

آزمون تومر چیست؟

واژه تومر (TÖMER) مخفف عبارت Türkçe Öğretim Merkezi به معنای مرکز آموزش ترکی است. در پاسخ به این سؤال که آزمون تومر چیست؟ باید بگوییم این آزمون و همچنین آزمون یوس از مهم ترین و معروف ترین آزمون های زبان ترکی است که می توان آن را یکی از پیش شرط های ورود به دانشگاه هایی که زبان تدریس در آن ها ترکی است، مراکز مختلف آموزشی و… در کشور ترکیه دانست.

تومر همانند تافل و آیلتس آزمونی است که برای سنجش میزان مهارت های زبان ترکی متقاضیان تحصیل و یا کار در ترکیه برگزار می شود. متقاضیان تحصیل در ترکیه می بایست قبل از اقدام به اخذ پذیرش دانشگاه موردنظر مدرک زبان خود را اخذ نمایند. درصورتی که تدریس دروس در دانشگاه موردنظر به زبان انگلیسی باشد، به مدرک آیلتس یا تافل نیاز است و درصورتی که زبان تدریس ترکی است، متقاضیان ملزم هستند دیپلم تومر بگیرند.

همه چیز درباره آزمون تومر

آزمون تومر هر هفته تحت نظر دانشگاه آنکارا در بیشتر شهرهای ترکیه به صورت رسمی برگزار می گردد. برای شرکت در آزمون تومر نیازی به تهیه ویزا و مجوز خاصی نیست و می توانید با داشتن ویزای توریستی در این آزمون شرکت نمایید. آزمون TOMER توسط UTS (Uzaktan Turkce Sinavi) برگزار می گردد.

مدرک این آزمون شبیه به مدرک تافل و آیلتس در زبان انگلیسی است و افرادی که قصد تحصیل، کار و اخذ تابعیت این کشور را دارند، می توانند بر اساس نیاز خود امتیازهای مختلف را در آزمون کسب کرده و مدرک را بگیرند.

آزمون تومر (TÖMER)

نام این آزمون برگرفته از مرکز تحقیقات و آموزش زبان ترکیِ دانشگاه آنکارا است. موسسه تومر در سال ۱۹۸۴ باهدف آموزش زبان ترکی و سایر زبان ها (انگلیسی، آلمانی و فرانسوی) به افراد غیربومی تأسیس شد. این موسسه شعبه های متعددی در کشور ترکیه در شهرهای ازمیر و استانبول و همچنین سایر کشورهای جهان دارد.

در بررسی اینکه آزمون تومر چیست؟ می توان گفت آزمونی برای سنجش سطح زبان ترکی استانبولی به عنوان یک مهارت زبان خارجی و کفایت زبان ترکی است که توسط سفارت ترکیه و مرکز آزمون زبان ترکی استانبولی برگزار می شود و همچون سایر آزمون های زبان دارای بخش های مختلفی است.

نکاتی در مورد آزمون تومر

افرادی که قصد شرکت در این آزمون را دارند، بهتر است با ویژگی ها و نکات آن آشنا شوند. برخی از این ویژگی ها شامل موارد زیر می باشد:

  • حداقل نمره مجاز برای ورود به دانشگاه ها در آزمون تومر ۶۰ می باشد.
  • نتیجه آزمون ۱۰ الی ۱۵ روز پس از برگزاری آزمون اعلام می شود.
  • گواهی نامه پایانی آزمون در دو مدل دیپلم (دائمی) و سرتیفیکا (دارای اعتبار دوساله) صادر می گردد.

یادگیری زبان ترکی استانبولی را خودتان هم می توانید به صورت خودآموز پیش ببرید و سپس در کلاس های آمادگی شرکت نمایید. کتاب های Hitit مرجع کتاب مرجع این آزمون هستند. زبان آموزانی که این کتاب ها را مطالعه نمایند، به زبان ترکی مسلط خواهند شد.


1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 16 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟