دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

دعوت خاخام یهودی از احمدی نژاد برای حضور در اسرائیل ! 

شنبه، 22 مهر 1402
کد خبر: 359412
ساعدنیوز: روزنامه اسرائیلی «هاآرتض» در سال 88 خبر داده بود یکی از خاخامهای ارشد پیشین اسرائیل از رییس‌جمهور ایران، محمود احمدی نژاد دعوت کرده است از بنای یادبود هلوکاست در اورشلیم دیدن کند تا با چشم‌های خودش مدارک کشتار تعمدی 6 میلیون یهودی را ببیند.

به گزارش پایگاه خبری - تحلیلی ساعدنیوز به نقل از آفتاب نیوز، خاخام مورد نظر که «لائو» نام دارد و در مراسمی به مناسبت یادبود قربانیان یهودی جنگ جهانی دوم در اردوگاه «آشویتز» در لهستان سخنرانی می کرد، گفت: «سخنرانی رئیس جمهور ایران، زیر چتر بین‌المللی سازمان ملل متحد، مملو از تنفر نسبت به یهودیان بود».

محمود احمدی‌نژاد در کنفرانس ضد نژاد پرستی سازمان ملل در ژنو، غرب را متهم کرد که هلوکاست را بهانه‌ای برای تجاوز علیه فلسطین قرار داده‌ است.

خاخام «لائو» که گفته می شود از بازماندگان هلوکاست و مدیر موزه اورشلیم است، خطاب به احمدی‌نژاد گفت: «به اینجا بیا! ما همه اسناد و مدارک موجود در بایگانی را به تو نشان می‌دهیم تا متقاعد شوی که هلوکاست واقعا به وقوع پیوسته است».

او همچنین احمدی‌نژاد و سایر انکار کنندگان هلوکاست را متهم کرد که «نمی‌خواهند واقعیت را قبول کنند و به همین دلیل است که دروغ می‌گویند».


1 پسندیدم 3 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 30 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
سیل مشهد سوءمدیریت است، سیل یونان نبردی نابرابر با طبیعت ؛ برگ زرینی دیگر از BBC + فیلم
سرهنگ نیروی انتظامی که دل همه را برد! + فیلم / دمت گرم سرهنگ ...