دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

سیاست /

در جلسه غیر رسمی مجلس برای بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۰ چه گذشت؟ 

دوشنبه، 08 دی 1399
کد خبر: 125242
ساعد نیوز: سخنگوی هیئت رئیسه مجلس درباره جلسه غیر رسمی امروز پارلمان درباره لایحه بودجه ۱۴۰۰توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمدحسین فرهنگی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی پس از اتمام جلسه غیر رسمی مجلس شورای اسلامی با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به مسائل مطرح شده در این جلسه اظهار کرد: امروز مجلس به منظور بررسی بودجه سال آینده، جلسه غیر رسمی و غیر علنی برگزار کرد؛ چرا که به دلیل تعدد نمایندگان سخنران به لحاظ آیین نامه ای امکان برگزاری جلسه رسمی و علنی وجود نداشت، بنابراین این جلسه غیر علنی دو ساعت به طول انجامید؛ همچنین در جلسه امروز رای گیری صورت نگرفت و تنها مباحث کلی بیان شد.

وی افزود: در ابتدای جلسه جمعی از نمایندگان عضو کمیسیون تلفیق، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و رئیس مرکز پژوهش های مجلس دیدگاه های خود را مطرح کردند که بخشی از آن معطوف به نوآوری ها درباره سیاست های غلط در بودجه بود.

فرهنگی بیان کرد: در ادامه جلسه پیرامون کلیات لایحه بودجه سال آینده بحث و بررسی صورت گرفت و پنج نفر نماینده موافق و پنج نفر نماینده مخالف دیدگاه های خود را مطرح کردند.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس تاکید کرد: نمایندگان مخالف کلیات لایحه بودجه ۱۴۰۰ بر این باورند که امکان اصلاح بودجه مخصوصا در بخش های درآمدی و هزینه ای وجود ندارد، از طرفی موافقان معتقدند که مجلس نباید فرصت سوزی کند، چرا که دولت مسیر اصلاح بخش های درآمدی و هزینه ای را باز گذاشته و مجلس می تواند اصلاحات مدنظر خود را اعمال کند.

وی ادامه داد: در پایان جلسه قرار شد که که محمد باقر قالیباف رئیس مجلس مطالب را جمع بندی و در جلسه فردای پارلمان ارائه دهد.

فرهنگی بیان کرد: در جلسه امروز تصمیماتی اتخاذ و به کمیسیون تلفیق ارجاع شد و اکنون بودجه در کمیسیون تلفیق در حال بررسی است، اگر در کمیسیون مذکور رای گیری درباره کلیات لایحه بودجه انجام شود اعضا وارد بررسی بخش های هزینه ای و درآمدی خواهند شد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 09 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
دارالترجمه رسمی فوری ترکی استانبولی
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
گام به گام مراحل چاپ کتاب
مراحل اکسپت مقاله
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی