دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

سیاست /

در پی حمله مدیر مسئول کیهان، امیرعبداللهیان مجبور به ارائه توضیحات بیشتر شد! 

یکشنبه، 07 فروردین 1401
کد خبر: 198009
مصاحبه کوتاه وزیر امور خارجه کشورمان با شبکه خبر درباره روند احیای برجام و مسائل پیرامون آن، حواشی بسیاری به دنبال داشت. پررنگ ترین حاشیه این مصاحبه، سخنان امیرعبداللهیان درباره سپاه و موضع گیری تند کیهان در برابر این سخنان بود.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعدنیوز، حسین امیرعبداللهیان در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: از آنجایی که بخشی از مصاحبه دیروز با شبکه خبر سوالی را نزد برخی از دوستان ایجاد کرده است، لازم می دانم نکته ای را عرض کنم.

امیرعبداللهیان افزود: روشن است که از این واضح تر نمی شد در خصوص جایگاه محوری سپاه پاسداران سرافراز صحبت کرد. سپاه پاسداران همواره حافظ کشور و ملت بوده و هست و آنچه گفته شد رویکرد فرماندهان عالی است که حتی لحظه ای تامین و حفاظت از منافع ملت به شرط دستیابی به یک توافق خوب، قوی و پایدار عقب نیفتد.

وی تاکید کرد: در عین حال همان طور که به دقت در مصاحبه توضیح داده شد چنین توافقی فقط با رعایت کامل خطوط قرمز و بدیهیات چنین توافقی می تواند حاصل شود و لذا برداشت دور از ذهن و بعیدی که برخی از عزیزان از صحبت های دیروز کرده اند، نادرست است و موضوع اصلا عبور و یا مصالحه بر سر خطوط قرمز نیست توصیه ام مرور دوباره مصاحبه دیروز است.

وزیر امور خارجه تصریح کرد: این جمله را هرگز فراموش نمی کنیم که امام راحل عظیم الشان (ره) فرمودند ای کاش من هم یک پاسدار بودم.

پیشتر حسین شریعتمداری مدیرمسئول کیهان در یادداشتی که در فارس نیوز منتشر شد، گفت: «این سخنان از شخصیتی در جایگاه وزیر خارجه بسیار عجیب و غیرمنتظره است. چگونه می توان امنیت کشور و مردم را با آمریکای جنایتکار تاخت زد؟»

او افزود: «اشتباه دیگران این است که تسلیم را به اشتباه ایثار نامیده اند و بدتر اینکه این تسلیم را به فرماندهان سپاه نسبت داده اید. انتظار آن است که فرمانده سپاه اظهارات وزیر خارجه را اصلاح کند.»


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 12 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب