دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

بازار / رپورتاژ آگهی /

در سایت خریدیار، بهترین محصولات بازار را شناسایی کنید! 

یکشنبه، 28 فروردین 1401
کد خبر: 201285
ساعد نیوز : خریدیار، یکی از سایت های ایرانی در زمینه نقد و بررسی و معرفی بهترین محصولات است که در گروه های کالایی مختلفی مانند لوازم خانگی، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم ورزش و سفر، لوازم دکوری و.... بهترین های بازار را شناسایی و به صورت دقیق و مفصل به کاربران معرفی می‌کند.

خریدیار، یکی از سایت های ایرانی در زمینه نقد و بررسی و معرفی بهترین محصولات است که در گروه های کالایی مختلفی مانند لوازم خانگی، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم ورزش و سفر، لوازم دکوری و.... بهترین های بازار را شناسایی و به صورت دقیق و مفصل به کاربران معرفی می کند.

نمونه خارجی سایت خریدیار را می توان سایت wirecutter دانست که یکی از قدیمی ترین و معروف ترین سایت های نقد و بررسی محصولات است که سایت خریدیار نمونه ایرانی این سایت می باشد.

سایت خریدیار چطور بهترین ها را شناسایی می کند؟

هرچند که بهترین محصول برای هر شخص با توجه به بودجه ای که دارد متفاوت است، اما سایت هایی مانند خریدیار فاکتورهای مختلفی را در مورد یک محصول بررسی کرده و سپس بر اساس این فاکتورها لیستی از بهترین ها را معرفی می کنند.

فاکتورهای مرتبط با هر کالا متفاوت است اما برخی فاکتورهای مشترک عبارت اند از: معتبر بودن برند کالا، قابلیت های مختلف آن، میزان فروش آن، میزان رضایت خریداران از کالا و... که با در نظر گرفتن همه این موارد یک لیست از بهترین ها به کاربران معرفی می شود.

هدایت کاربر تا قدم آخر یعنی خرید

یکی از مزیت های اصلی سایت خریدیار و سایت های مشابه این است که بعد از معرفی بهترین محصولات، کاربران را به حال خود رها نمی کنند بلکه چند سایت معتبر برای خرید کالای مورد نظر را هم معرفی می کنند تا کاربر در خرید هم راهنمایی شود.

در گذشته سایت های مختلفی بهترین ها را معرفی می کردند اما صرفا در حد اسم بردن از نام محصول و گذاشتن یک عکس، اما در حال حاضر سایت هایی مانند خریدیار ضمن معرفی کالا، لینک خرید را هم به کاربر ارایه می دهد تا کاربر با فروشگاه هایی که این محصول را ارایه می دهند آشنا شود و در صورت نیاز خرید خود را انجام دهد.

سایت خریدیار به چه صورت کسب درآمد می کند؟

سایت های نقد و بررسی محصول در دنیا حدود یک دهه است که بطور جدی فعالیت می کنند. این سایت ها از طریق همکاری در فروش کسب درآمد می کنند، در واقع وقتی کاربران از طریق خریدیار به فروشگاه اینترنتی وارد می شوند، در صورت انجام خرید مبلغی به خریدیار به عنوان کمیسیون پرداخت می شود.

به همین دلیل خریدیار بدون تعصب به هیچ برندی محصولات مختلف را کاملا بی طرف نقد و بررسی می کند و بهترین گزینه ها را به شما معرفی می کند.

تیم خریدیار متشکل از 3 نویسنده همراه با یک جستجوکننده است، جستجوگر تیم وظیفه تحقیق و بررسی حول محصولات مختلف را دارد و در این راه از هیچ روشی دریغ نمی کند.

مشاهده نظرات کاربران در فروشگاه های مختلف برای محصول مورد نظر، گفتگو با برخی فروشندگان و کسب اطلاعات از آنها، بررسی نظرات کاربران در شبکه های اجتماعی و....

خریدیار به صورت هفتگی مطالبی در گروه های کالایی مختلف منتشر می کند، این مطالب عمدتا از جنس راهنمای خرید هستند، یعنی نکاتی که پیش از خرید کالا باید در نظر داشته باشید را به شما بیان می کند و همچنین بهترین های بازار را به شما معرفی می کند.

آیا واقعا کالاها نیاز به نقد و بررسی دارند؟

شاید این تصور وجود داشته باشد که اصلا چه نیاز به نقد و بررسی کالاها وجود دارد، مگر همه کالاها دیجیتالی هستند که نیاز به بررسی زیادی داشته باشند.

اما حقیقت این است که هر کالایی بررسی های خاص خود را نیاز دارد، به طور مثال وقتی قصد خرید بهترین محصول آرایشی را داشته باشید سوالات زیادی در ذهن شما شکل خواهد گرفت.

از طرفی شاید با خود بگویید که بسیار عالی، اگر کالای مورد نظر دارای پیچیدگی های زیادی است، پس خیلی راحت به سراغ گران ترین می رویم که حتما بهترین است.

اما لزوما گرانترین های بازار بهترین ها برای شما نیستند، بسیاری از کالاهای گران قیمت شامل ویژگی هایی هستند که هیچوقت استفاده ای ندارند، یا اینکه بخاطر مارک یا برند مشخصی، قیمتی چند برابر دیگر کالاها دارند.

هدف خریدیار این است که بهترین کالا، با بهترین قیمت و با ویژگی های کافی و مورد نیازتان را انتخاب کنید.

خریدیار با کمال میل از پیشنهادات و نظرات شما استقبال می کند و دوست دارد با تکیه بر بازخورد شما، این وب سایت را به مکانی جذاب تر و کاملتر تبدیل کند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 16 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
تبدیل پایان نامه به مقاله !
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
مراحل سابمیت مقاله
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی