دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو / خبری /

درگیری فیزیکی دو نامزد پست مدیریت مدرسه! + فیلم 

یکشنبه، 25 مهر 1400
کد خبر: 172543
ساعد نیوز:درگیری فیزیکی دو نامزد پست مدیر مدرسه صحنه ای عجیب را در یکی از ادارات آموزش و پرورش هند رقم زد.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است درگیری فیزیکی دو مرد محلی در یکی از ادارات آموزش و پرورش هند را به تصویر می کشد. این دو مرد که نامزد تصدی پست مدیریت برای یک مدرسه ابتدایی بودند، پس از درگیری لفظی به صورت فیزیکی با هم درگیر شدند. این اتفاق در منطقه چامبران شرقی در ایالت بیهار هند رخ داد.

در ویدئوی منتشر شده این دو نامزد در حالی که مانند کشتی گیران به جان یکدیگر افتاده اند دیده می شوند. این ویدئو نشان می دهد سرانجام یکی از آن ها موفق می شود دیگری را روی زمین بیندازد. در این ویدئو افرادی که احتمال می رود مسئولان آموزشی باشند نظاره گر این صحنه هستند. در ادامه و با افتادن این دو مرد روی زمین آن ها تلاش می کنند این دو را از هم جدا کنند. بنا به گزارش رسانه های محلی هند این اتفاق در اداره آموزش و پرورش در شهرک موتیهاری رخ داد.

بنا به این گزارش اوضاع زمانی به خشونت کشیده شد که این دو به دفتر آموزش و پرورش مراجعه کرده تا برای تصدی پست مدیر یک مدرسه مدارک خود را ارائه کنند. این دو مرد که هویت آنها «شیوشانکار گیری» و «رینکی کوماری» اعلام شده است، بر سر اینکه چه کسی صلاحیت بیشتری برای تصدی این پست دارند با یکدیگر درگیر شدند. پس از لحظاتی درگیری لفظی آن ها به درگیری فیزیکی منجر شد.

این ویدئو پس از انتشار در شبکه های اجتماعی تبدیل به ویدئویی داغ شد. انتشار این ویدئو با واکنش کاربران محلی نیز همراه بود و بسیاری از این دو به خاطر خلق این صحنه عجیب انتقاد کردند. یکی از کاربران نوشت: "خجالت آور و شرم آور است. این ها کسانی هستند که قرار است بچه های کوچک خودمان را برای آموزش و یادگیری اصول زندگی به آنها بسپاریم."


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 11 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب
مراحل سابمیت مقاله
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
گام به گام مراحل چاپ کتاب
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
سابمیت مقاله چیست؟
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی