دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

درگیری ریه های «شهره سلطانی» براثر کرونا! 

شنبه، 11 مرداد 1399
ساعد نیوز : شهره سلطانی بازیگر تلویزیون از ابتلای خود به کرونا خبر داد و درباره شرایط کاری این روزهای خود گفت.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از افکارنیوز، شهره سلطانی، بازیگر که مهمان «پنجشنبه جمعه» رادیو ایران بود، در گفتگوی تلفنی با منصور ضابطیان درباره ابتلایش به کرونا گفت: خدا را شکر بهتر هستم. خودم هم نمی دانم چطور شد.

یک روز متوجه شدم یک سری علائم دارم. اول فکر می کردم از نوع سرماخوردگی است. علائمی مثل سردرد، گوش درد و گلودرد و سرفه هم داشتم.

وی افزود: ریه هایم از بچگی ضعیف بود و همیشه درگیر بوده ام. من از کودکی زمینه ریوی دارم و یک دفعه متوجه شدم این علائم را دارم. البته دو بار قبلش تست کرونا داده بودم و مبتلا نبودم. بعد دردهای بدنم بیشتر و علائمم بیشتر شد و نفس تنگی هم گرفتم.

این بازیگر به نکته جالبی درباره تجربه اش از کرونا علی رغم آنچه متداول است اشاره کرد: حس بویایی و چشایی ام را از دست ندادم! حس بویایی ام صد برابر شده بود! با پزشکم صحبت کردم و گفت تست ریه بدهم. بعد دیدند ریه هایم درگیر شده است. این روزها اگر سرما هم خورده باشید دکترها آن را به کرونا ربط می دهند.

شهره سلطانی یادآور شد: در حال حاضر خدا را شکر بهتر هستم. در این مدت استراحت کردم و داروهای تجویز شده را استفاده کردم. خدا به من رحم کرد و حدود ۱۶ -۱۵ روز درد داشتم.

این بازیگر در پایان گفت: این روزها مشغول ضبط یک سریال هستم و اصلاً درگیر این سریال بودم و زمانی که آف بودم و سکانس های باقی بازیگران گرفته می شد این اتفاق برایم افتاد. بعد از آن هم از گروه خواهش کردم که تجدید قوا کنم و بعد برگردم.

«پنجشنبه جمعه» با اجرای منصور ضابطیان و به تهیه کنندگی زهرا قائدی هر هفته پنجشنبه و جمعه ساعت ۲۲ همزمان با پخش صوتی از رادیو ایران به صورت تصویری نیز از سایت رادیو ایران پخش می شود.


4 پسندیدم 9 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز جمعه 15 تیر
از سراسر وب
دیدگاه ها
فاطی
4 سال پیش

سلام. انشالله خوب میشی. منم مریص بودم. خوب شدم. کلاهمه خانوادم مریض بودن. خوب شدن.
پاسخ
FT
4 سال پیش

شفایه همه مریضا... سلامتی بده شماخانم سلطانی خوب بشین... ازخدامیخوام فقط فقط شرویروس ملعوس ازسراین مریضا کم کنه الهی که اتیش بگیری کرونالعنتی شرت کم کن بروگمشو نفرت دارم ازت درخواست کمک میکنم ازخدای مهربانم
پاسخ
A
4 سال پیش

شهره زیبا. دوسش دارم خداسلامتی بده عزیزم 😘😍❤️
پاسخ
ز ب
4 سال پیش

ان شالله خوب میشی
پاسخ
Fatemeh
4 سال پیش

اینا اگه مریض بشن هزار تا دکتر خانوادگی دارن تازه خودش گفته به اصرار دکترم رفتم آزمایش دادم بعد مردم عادی فقط موقعی که دیگه دارن میمیرن بستریشون می کنن نمونش دایی خودم
پاسخ
سوگل
4 سال پیش

خانم شهره سلطانی ان شاء الله همیشه سلامت باشید🙏🏻🙏🏻
پاسخ
ناشناس
4 سال پیش

داستان نوشته😳😳😳😳
پاسخ
ناشناس
4 سال پیش

خب چی کنیم الان مثلا ک چی مریض شدی خب برو استراحت کن چرا داستان منویسی؟!
پاسخ
ناشناس
4 سال پیش

خدا همه بیماران رو شفا عنایت کنه شفای عاجل 🙏🙏🙏🌹🌹
پاسخ
دیدگاه خود را ثبت نمایید
ویدیو/ شهری در ایتالیا با مردمی سنگی/ نابودی پمپئی در سایۀ کوه آتشفشانی وزوو
پیانو نوازی محشر و بدون نقص همسر سالار عقیلی در سوگ برادر جوانش در خانه+ ویدیو/ شمع باران کردن خانوم هنرمند و ایجاد فضایی عارفانه
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
رانندگی ژوزه مورایس با یک پورش لاکچری آخرین سیستم در پرتغال با موزیک شادمهر عقیلی +فیلم/ سرمربی سپاهان کنار شیدا فارغ از هفت دنیا
ویراستاری تخصصی مقاله
ترجمه تخصصی متن
ویدیو/ کنایۀ کشندۀ استاد محسن قرائتی به برخی دانشجویان/ بعضی از جوونا فقط عمه‌شون بمیره میان مسجد!
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
رشد مشارکت به سود پزشکیان است یا جلیلی؟