دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه / اخبار عمومی /

دریافت مجوز استخدام ۴۷۰۰۰ نفر در آموزش و پرورش 

چهارشنبه، 29 مرداد 1399
کد خبر: 97782
ساعد نیوز: معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش از دریافت ۴۷ هزار و ۳۰۰ مجوز استخدامی برای آموزش و پرورش در سال جاری خبر داد و گفت: از این میزان، ۲۰ هزار مجوز مربوط به جذب دانشجومعلمان در دانشگاه فرهنگیان و شهیدرجایی است که از طریق کنکور سراسری ورود پیدا می کنند.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از ایسنا، علی الهیار ترکمن درباره وضعیت جذب نیرو و استخدام در وزارت آموزش و پرورش توضیحاتی ارائه و اظهار کرد: خوشبختانه در اقدامی که طی سال های قبل کم نظیر بوده است برای امسال ۴۷ هزار و ۳۰۰ مجوز استخدامی از سوی سازمان امور اداری استخدامی دریافت کرده ایم.

وی افزود: موارد به سازمان سنجش اعلام شده تا نسبت به تمهید مقدمات و برگزاری آزمون اقدام کنند. هر زمانی که سازمان سنجش اعلام کرد و دفترچه منتشر شد متقاضیان می توانند برای ثبت نام اقدام کنند.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش با اشاره به سهمیه جذب از طریق کنکور سراسری گفت: از ۴۷ هزار و ۳۰۰ مجوز استخدامی، ۲۰ هزار مجوز مربوط به جذب دانشجومعلمان در دانشگاه فرهنگیان و شهیدرجایی است که از طریق کنکور سراسری ورود پیدا می کنند.

الهیار افزود: ۲۷ هزار و ۳۰۰مجوز استخدامی نیز از طریق ماده ۲۸ اساسنامه دانشگاه فرهنگیان صادر شده است و به این ترتیب است که فارغ التحصیلان دانشگاهی در آزمون استخدامی که احتمال برگزاری آن در شهریور ماه وجود دارد اما هنوز نهایی نشده است، شرکت می کنند.

وی ادامه داد: پذیرفته شدگان با توجه به ضوابط وارد دوره حرفه آموزی معلمی شده و سپس جذب آموزش و پرورش می شوند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 19 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
رپر سرشناس در تهران بستری شد + جزئیات
تماشای بازی تیم استقلال در کنار مزار جوان تازه فوت شده توسط دوستان بامعرفتش+ویدیو/ بامرام شما هستن بقیه اداتون رو درمیارن👌
رونمایی از جیمی جامپ پرورترین ورزشگاه لیگ برتری ایران/ یک بادیگارد در حد یاسین چوکو محافظ لیونل مسی برای اینجا لازمه +فیلم
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
رونمایی از فرزند پسر دیده نشده و بزرگ مرحوم مهرداد میناوند/ چقد شبیه پدرشه +عکس
زیبایی خاص و چشم نواز پریناز ایزدیار با مدل موی مجعد/ چشارو نگاا😍+عکس
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه