دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

سیاست /

درخواست فوری آیت الله جنتی در پی انفجار مهیب بیروت 

چهارشنبه، 15 مرداد 1399
کد خبر: 94828
ساعد نیوز: دبیر شورای نگهبان با ابراز تأسف در خصوص حادثه انفجار در بیروت، گفت: این فاجعه، آسیب‌های مختلف و متعدد اقتصادی، سیاسی، اجتماعی برای لبنان در پی دارد از این رو کشورهای اسلامی با همکاری هم، نیازهای فوری و بلند مدت مردم و دولت این کشور آسیب دیده را بر طرف کنند.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از خبرآنلاین، آیت الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان امروز در ابتدای جلسه این شورا ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن عید سعید غدیر و ولادت امام هادی گفت: اگرچه در ایام مبارک اعیاد سعید قربان و غدیر هستیم، اما فاجعه بسیار دردناک انفجار در بیروت لبنان، موجب تاثر و تالم همه مسلمانان جهان به ویژه ایران شد.

وی با تسلیت به مردم و دولت لبنان، خاطرنشان کرد: آسیب های مادی و معنوی ناشی از این فاجعه و خسارت های بعد از آن تا سال ها برای مردم لبنان باقی خواهد ماند؛ ان شاءالله مجروحان این حادثه هر چه سریعتر بهبود پیدا کرده و درگذشتگان آن قرین رحمت الهی شوند.

آیت الله جنتی در ادامه خواستار کمک های فوری کشورهای اسلامی به مردم و دولت لبنان شد و گفت: این فاجعه، آسیب های مختلف و متعدد اقتصادی، سیاسی، اجتماعی برای لبنان در پی دارد از این رو کشورهای اسلامی با همکاری هم، نیازهای فوری و بلند مدت مردم و دولت این کشور آسیب دیده را بر طرف کنند.

دبیر شورای نگهبان در خاتمه از مسئولان و دستگاه های اجرایی و نهادهای انقلابی کشورمان خواست با وجود همه مشکلاتی که کرونا برای کشور ایجاد کرده به یاری مردم لبنان بشتابند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 13 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
مراحل اکسپت مقاله
گام به گام مراحل چاپ کتاب
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
مراحل سابمیت مقاله