دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

درخواست جدید اسکوچیچ از فدراسیون 

دوشنبه، 24 مرداد 1401
کد خبر: 218514
ساعدنیوز: سرمربی تیم ملی فوتبال ایران از فدراسیون درخواست کرده است پیش از سفر به اتریش، دیداری تدارکاتی را در تهران داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعدنیوز به نقل از خبرگزاری مهر، تیم ملی فوتبال ایران در فیفادی آینده تصمیم دارد اردویی را در کشور اتریش برگزار کند. گفته می شود بازی با سنگال و اروگوئه در اتریش قطعی است و تیم ملی ایران در این دو مسابقه که آخرین فرصت برای انجام بازی های تدارکاتی قبل از جام جهانی است، محک جدی خواهد خورد.

این در حالی است که تیم ملی احتمالاً قبل از سفر به اتریش و با حضور بازیکنان داخلی، یک دیدار تدارکاتی دیگر را هم انجام خواهد داد. این درخواستی است که دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی روز گذشته از فدراسیون فوتبال داشته است.

احسان اصولی عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در این خصوص به برنامه «تهران ورزشی» گفت: عصر دیروز جلسه ای با اسکوچیچ در تهران داشتیم. اردوی ما از ۲۱ شهریور با بازیکنان داخلی شروع می شود. احتمالاً در تهران هم یک بازی تدارکاتی خواهیم داشت. حریف ما در این مسابقه می تواند تیم داخلی باشد یا تیم خارجی. اسکوچیچ خیلی اصراری روی داخلی یا خارجی بودن حریف نداشت.

به گفته اصولی، این مسابقه در بازه زمانی ۲۱ تا ۲۷ شهریور برگزار می شود؛ زمانی که تیم ملی خود را آماده سفر به اتریش می کند.

اصولی همچنین از اعلام رسمی اسامی حریفان ایران در کشور اتریش خودداری کرد و گفت: کارهای نهایی انجام شده. با یکی از دو تیم قرارداد امضا شده است اما اسامی تا امضای دو طرف و یکسری شرایط محرمانه، حفظ می شود.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال همچنین اعلام کرد که اسکوچیچ احتمالاً برای زیر نظر گرفتن لژیونرهای شاغل در لیگ قطر عازم این کشور خواهد شد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 18 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تماشای بازی تیم استقلال در کنار مزار جوان تازه فوت شده توسط دوستان بامعرفتش+ویدیو/ بامرام شما هستن بقیه اداتون رو درمیارن👌
رونمایی از چهره واقعی و زیبای کیمیا خاتون و شمس تبریزی برای اولین بار/ چشمان بادامی و ابروی کمانی دختر مولانا+عکس
نگاهی به تغذیه مدرسه ساده و سالم پناه و نبات دخترای شاهرخ استخری در بلژیک+عکس/ مثل همیشه مقوی و مفید
رونمایی از فرزند پسر دیده نشده و بزرگ مرحوم مهرداد میناوند/ چقد شبیه پدرشه +عکس
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
(فیلم) بالکن زیبا و پر از گل سوگل طهماسبی با ویویی ابدی رو به کوه / چقدر خوش سلیقه‌اس ...
ماجرای تسبیح رایگانی که به زائران حج امسال هدیه داده می شود!
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
عکس قدیمی دیده نشده از جواد نکونام و لیلا اوتادی با یک ژست عجیب و غریب! / واقعا مغز طراح این ژست رو باید تو موزه نگه داشت!