دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / سبک زندگی / دانستنی های جنسی و زناشویی /

درمان اختلال نعوظ در مردان با قرص تاداگرا 

پنجشنبه، 06 مرداد 1401
در این مطلب اطلاعات دارویی بسیار مهمی را در مورد قرص تاداگرا برایتان بررسی می کنیم و شما می توانید با میزان دز مصرفی و نحوه اثر گذاری این دارو آشنا شوید.

قرص تاداگرا یکی از داروهایی می باشد که برای درمان نعوظ در آقایان به کار می رود و استفاده از این دارو می تواند عوارضی برای بدن داشته باشد. این دارو همانند قرص تادالافیل با اثر بر روی سلول های عصبی می تواند مشکلات جنسی را درمان کند.در واقع این دارو می تواند میزان ورود خون را به اجسام غاری شکل در آلت تناسلی افزایش داده و در نهایت مشکل نعوظ را درمان می کند.

اطلاعات دارویی قرص تاداگرا

قرص تاداگرا 20 میلی گرم، برای درمان اختلال نعوظ در مردان استفاده می شود. این دارو باعث افزایش جریان خون در آلت تناسلی مردانه می شود تا نعوظ ایجاد شود. این دارو با کمک به شل شدن عروق خونی در آلت تناسلی مردانه، باعث می شود هنگام تحریک جنسی خون به آلت تناسلی جریان یابد.قرص تاداگرا 20 میلی گرم را، می توانید با معده خالی یا همراه با وعده غذایی مصرف کنید. این دارو باید کاملاً طبق دستور پزشک مصرف شود. این دارو فقط در صورت تحریک جنسی به ایجاد نعوظ کمک می کند. باید یک ساعت قبل از قصد داشتن رابطه جنسی، آن را مصرف کنید. مدت زمان لازم برای اثرگذاری این دارو در افراد مختلف، متفاوت است اما به طور معمول بین 30 دقیقه تا یک ساعت طول می کشد. فقط در صورت نیاز و دستور پزشک آن را مصرف کنید.

شایع ترین عارضه جانبی این دارو گرگرفتگی، سردرد، تاری دید، درد عضلانی، ناراحتی معده و بثورات پوستی می باشد. اگر عوارض جانبی شما را آزار می دهد یا از بین نمی روند حتما به پزشک خود اطلاع دهید.این دارو برای استفاده ی زنان نمی باشد و مردان باید از مصرف هم زمان آن با مکمل های دیگر، برای ناتوانی جنسی و بدون مشورت با پزشک خودداری کنند. مصرف آن همراه با داروهایی به نام نیترات (که اغلب برای درد قفسه سینه تجویز می شوند) می تواند خطرناک باشد. اگر دچار مشکلات شدید قلبی یا کبدی هستید، به تازگی دچار سکته مغزی یا حمله قلبی شده اید یا فشار خون پایین دارید، از مصرف این دارو خودداری کنید. بیماری یا سایر مشکلات خود را قبل از استفاده از این دارو، به پزشک خود اطلاع دهید. در صورت ایجاد سرگیجه پس از مصرف این دارو، نباید رانندگی کنید. هنگام مصرف این دارو از نوشیدن الکل خودداری کنید زیرا می تواند منجر به عوارض جانبی شود. تاداگر همچنین می تواند باعث اختلال در نعوظ شود.

مزایای تاداگرا

قرص تاداگرا 20 میلی گرم، متعلق به گروهی از دارو ها به نام مهارکننده های PDE5 می باشد. این دارو با شل کردن عروق خونی در آلت تناسلی، این اجازه را می دهد تا خون در آلت تناسلی مردانه جریان یابد و هنگام تحریک جنسی نعوظ ایجاد شود. این دارو تنها در صورت تحریک جنسی به نعوظ کمک می کند. این دارو بسیار موثر است اما باید حداقل 30 دقیقه قبل از فعالیت جنسی مصرف شود. از مصرف هم زمان این دارو با دارو هایی به نام نیترات (که اغلب برای درد قفسه سینه تجویز می شوند) خودداری کنید.

موارد منع استفاده قرص تاداگرا

حساسیت به دارو یا دارو های مشابه داشتن یکی از ساده ترین موارد ممنوعیت استفاده از تاداگرا می باشد و افرادی که چنین حساسیت هایی دارند بهتر است از این دارو استفاده نکنند و یا قبل از استفاده حتما از پزشک در مورد این دارو و حساسیتی که دارند مشورت بگیرند تا مشکلی برایشان ایجاد نشود.

موارد احتیاطی در مصرف قرص تاداگرا

یک سری از افراد هستند که باید حتما زیر نظر پزشک از این دارو استفاده کنند زیرا مقادیر بالای این دارو می تواند برای بیماری هایی که دارند مضر باشد. افرادی که باید این دارو را با احتیاط بیش تری استفاده کنند عبارتند از :

  • افرادی که دارای نارسایی های کلیوی هستند.
  • افرادی که دارای نارسایی های شدید کبدی اند.
  • افرادی که در سه ماه گذشته سابقه MI دارند.
  • افرادی که دارای آریتمی قلبی و مشکلات دیگر قلبی می باشند.
  • افرادی که در ۶ ماه گذشته سابقه سکته مغزی داشته اند.

عوارض جانبی قرص تاداگرا

هر داروی شیمیایی یک سری از عارضه هایی را با خود به همراه دارد که بهتر است قبل از استفاده آن ها را بشناسید تا بتوانید از بروز مشکلات جدی پیشگیری کرده و زمانی که چند عارضه را با هم تجربه کردید باید سریعا به پزشک خود اطلاع داده و استفاده از دارو را متوقف کنید. عوارض جانبی قرص تاداگرا عبارت است از :

  • سردرد و سبکی سر
  • خواب آلودگی شدید و خستگی
  • درد در قفسه سینه
  • افت فشار خون
  • تاکی کاردی
  • خارش و راش پوستی
  • اسهال و بیرون روی شدید و مکرر
  • احتقان بینی
  • دوبینی
  • تاری دید
  • گر گرفتگی
  • ورم صورت

تداخلات دارویی قرص تاداگرا

هر داروی شیمیایی می تواند با داروهای شیمیایی دیگر تداخل ایجاد کرده و میزان اثر آن ها را افزایش یا کاهش دهد. در واقع این امر به دلیل تداخلات مواد شیمیایی در داروها رخ می دهد و حالت بدی را برای فرد ایجاد خواهد کرد. تداخلات تاداگرا عبارتند از :


2 پسندیدم 1 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 27 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
اعتراف طناز طباطبایی/ عاشق فوتبالیست معروف بودم و به خاطرش فوتبال می دیدم
نگاهی به چیدمان هنرمندانه اتاق خواب رامین رضاییان+عکس/ از لوسترهای ژاپنی بالای تخت‌خواب تا گلهای استوایی و سرسبز کنار تخت/ اینجا خود بهشته😍
ویدیو/ شعر حماسی استاد شهریار، در وصف اسطورهٔ دینی تاریخ اسلام، امام حسین (ع) و روز عاشورا از زبان رئیس جمهور ایران دکتر پزشکیان
ویراستاری تخصصی مقاله
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
شاعرانه ترین سکانس عاشقانه سینمای ایران/ عاشقانه بی تکرار پارسا پیروزفر و نیکی کریمی/ عاشقانه ای که رودست نداره
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی