دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

درس عاشقی که پسر دیوید بکام از او یاد گرفت/ بروکلین هم مرد خانواده شد 

سه شنبه، 17 آبان 1401
ساعدنیوز: بروکلین بکام در مورد دوران متاهلی و عشقی که به زندگی جدیدش صحبت می‌کند؛ چیزهایی که از پدرش دیوید بکام یاد گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز به نقل از خبر ورزشی، بروکلین بکام عاشق زندگی با همسرش است. این سرآشپز نوظهور در مورد زندگی تازه اش با دختری که در ماه آوریل با او ازدواج کرد، «نیکولا پلتز بکام»، صحبت می کند.

پدرش ستاره سابق فوتبال «دیوید بکام»، و مادرش «ویکتوریا بکام» مشهور که در حال حاضر طراح لباس است و در گذشته خواننده گروه اسپایس گرلز بوده است. بروکلین می گوید: «خانواده نیکولا در فلوریدا زندگی می کنند و خانواده من در انگلستان. ما هم در لس آنجلس زندگی خودمان را داریم، و واقعاً زندگی خیلی خیلی دوست داشتنی و زیبایی داریم. فقط خودمان را داریم و این بهترین چیز است.»

بعضی شبها به رستوران می روند و سوشی که غذای مورد علاقه هردونفرشان است را می خورند، و شبهایی را هم در گوشه دنج خانه در کنار سگ هایشان سپری می کنند. «من عاشق درست کردن پاستای خانگی تازه هستم. برای نیکولا آشپزی می کنم. چیزی که بیشتر از هرچیزی دوست داریم این است که بنشینیم و سریال «جزیره عشق» را ببینیم.»

و وقتی نوبت به برنامه های آینده برای گسترش خانواده می رسد، بکام آمادگی خودش را ابراز می کند. «اگر فقط خودم تصمیم گیرنده بودم که دلم می خواست همین حالا بچه دار شوم. ولی تصمیم دوطرفه است. همیشه دوست داشتم بچه های زیادی داشته باشم. پدرم خیلی جوان بود که من به دنیا آمدم، ۲۳ ساله بود و صاحب فرزند شد. من هم همیشه دلم می خواست پدر جوانی باشم.»

بروکلین همچنین می گوید که در طول تمام این سالها خیلی چیزها از پدرش یاد گرفته است: «او بسیار سخت کوش است و به من یاد داد سخت کار کنم و با همه خوب رفتار کنم.»

صحبت از مد و فشن می شود. «من عاشق سبک پدرم هستم. خیلی شیک است. همیشه لباسهایش را می دزدیدم. اما در عین حال دوست داشتم سبک مخصوص به خودم را هم داشته باشم. شلوار جین بگی، تی شرت. اوایل ۲۰۰۰ سبک اسکیت بازها را داشتم.»


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 15 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
گام به گام مراحل چاپ کتاب
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!