دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

۹۰ درصد بیماران کووید ۱۹ بوشهر بهبود یافتند 

دوشنبه، 01 دی 1399
کد خبر: 123548
ساعد نیوز:ئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در این استان ۱۲ هزار نفر بیمار مبتلا به کووید ۱۹در بیمارستان‌های این استان بستری شدند که با همت کادر درمان بیش از ۹۰ درصد آنها بهبود پیدا کردند.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از ایرنا، دکتر سعید کشمیری روز دوشنبه در آئین نام گذاری میدان مدافعان سلامت در بوشهر افزود: اکنون استان بوشهر دارای کمترین میزان شیوع ویروس کرونا و شمار بیماران بستری کووید ۱۹ در کشور است.

وی با قدردانی از شورا و شهرداری بوشهر بیان کرد: اقدامی از این دست مانند نام گذاری میدانی به نام "مدافعان سلامت" بدون شک باعث دلگرمی کادر درمان استان بوشهر و به نوعی همدلی و همگامی مردم و مسئولان با پزشکاران و پرستاران است.

کشمیری ادامه داد: کادر درمان استان بوشهر در سایه قدرشناسی مردم این استان همه توان خود را در راه درمان هم استانی ها بکار می گیرند و حتی با وجود برخی از مشکلات ناشی از تحریم ها نخواهیم گذاشت روند درمان مردم با اختلال مواجه شود.

وی عنوان کرد: بهترین هدیه برای کادر درمان استان بوشهر رعایت شیوه نامه های بهداشتی و بویژه استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی است که باید مردم نسبت به آن اهتمام ویژه داشته باشند.

شهردار بوشهر گفت: نام گذاری میدان به نام "مدافعان سلامت" در بوشهر با هدف ماندگاری زحمت های کادر درمان این استان در اذهان مردم است.

حسین صالحیان افزود: از آغاز شیوع کرونا در استان بوشهر کادر درمانی تلاشی ستودنی برای خدمت به مردم داشتند و لیاقت آنها بسیار فراتر از نام گذاری یک میدان یا خیابان است.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 16 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
گام به گام مراحل چاپ کتاب
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب
مراحل اکسپت مقاله
مراحل سابمیت مقاله