دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

قصه عاشقانه غم انگیز‌ترین حلقه ازدواج دنیا/ داماد فقیر و جوانی که بعد از 8 سال...+عکس 

یکشنبه، 27 خرداد 1403
ساعدنیوز: تصویری از یک حلقه ازدواج بسیار ظریف را مشاهده میفرمایید که داستان عجیبی پشتش قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی ساعدنیوز به نقل از رکنا، حلقه ازدواج زن جوان فقیر که پس از 8 سال نامزدی توسط نامزدش خریده شده بود را میتوان غم انگیزترین حلقه ازدواج نامید.

در میان اتفاقات بزرگ زندگی هر یک از ما که می تواند تاثیر زیادی بر روی ما بگذارد، ازدواج با فرد مورد علاقه مان است که طبیعتا زندگی جدیدی با او شروع می کنیم و در صورت ممکن حتی با گذشته خود به میزان زیادی فاصله می گیریم. در نهایت این می تواند منجر به ایجاد اولین زندگی مشترکی که تاکنون آنرا تجربه نکرده ایم، شود.

با این حال برای این روز رویایی هر یک از ما حاضر هستیم تا مبلغ زیادی را برای برگزاری هرچه بهتر این مراسم هزینه کنیم که این روز رویایی به بهترین شیوه ممکن اجرا شود و بتواند یک روز به یاد ماندنی باشد. اما شما برای این روز رویایی چه دیدی دارید؟ علاقمند هستید تا آنرا چگونه برگزار کنید؟ اما یک زوج که از قرار معلوم اهل انگلستان هستند، بعد از 8 سال حاشیه ساز شدند.

از قرار معلوم یک زوج جوان انگلستانی که به مدت 8 سال با هم نامزد بودند که این 3 سال آخر را بیشتر در مورد ازدواج سریعتر بحث داشتند و در نهایت آقای داماد که گویی وضعیت مالی خوبی نداشته، با کمترین هزینه ممکن انگشتر جالب و البته غم انگیزی را برای خانم عروس خریداری کرد که او بسیار شوکه شد.

اما حلقه ازدواجی که او خریداری کرده بود، با تمام حلقه هایی که تاکنون دیده اید، بسیار متفاوت می باشد و بقدری نازک و سبک است که همسرش تصویر آنرا در صفحه مجازی اش به اشتراک گذاشت و کاربران مختلفی واکنش نشان دادند.


1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 09 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
(تصاویر) استتار حسن یزدانی و ورزشکاران معروف در حرم امام رضا/ باز میثم زارع باکلاس تر استتار کرده/ تشبیه خنده دار ترفندهای استتاریشون به شخصیتهای کارتونی و سریالها🤣
(ویدئو) تیکه سنگین شهربانو منصوریان و پدرش به خسیس بودن سهیلا، خواهر کوچکترش/ ببین چه جوابیه ای داده سهیلا منصوریان
خاصترین سکانس عاشقانه ی سینمای ایران/ عاشقانه جذاب هدیه تهرانی و بهرام رادان در اولین فیلم مشترکشان / میبینین 25 سال پیش چقدر چهره هاشون فرق داشته؟
فیلم+ دوبله جذاب و متفاوت آشا محرابی وسط برنامه به همراه مهران غفوریان/ چقدر خوب و حرفه ای دوبله کرد
(عکس) استایل باور نکردنی مرد فرانسوی در شب ازدواج با خودش 😂/ ببین چه بلایی سرش آوردن!
سنگ تمام مجری خوش تیپ برای سالگرد ازدواجشان+عکس/ از کادوی آنچنانی تا لوکیشن منحصربفرد مراسمشان😍
(عکس) کیک تولد مجلل همسر سالار عقیلی با نقش و نگار پیانو در کنج سنتی و دنج منزلش / مگه چقدر مهمون دارید که کیک به این بزرگی سفارش دادید؟
نگاهی به کانتر آشپزخانه شلوغ و جمع و جور خانه مهران غفوریان در این پیام تبریکش+ویدیو/ یخچال هم قشنگ برا خودش آلبوم عکسه
(فیلم) موتورسواری سام درخشانی با موهای بلوند به همراه همسر و دو فرزندش، برسام و برکه در خیابان‌های تهران