معرفی و بررسی یک بازی جذاب به نام  Dead Island Survivors + دانلود

  یکشنبه، 18 خرداد 1399   زمان مطالعه 11 دقیقه
معرفی و بررسی یک بازی جذاب به نام  Dead Island Survivors + دانلود
امروزه بازی های ویدئویی همه جا هستند. بازی های موبایل و کامپیوتری یک بازی الکترونیکی است که واسطه طراحی شده ای دارد تا باعث ارتباط فرد با دستگاه ویدئویی می شود.

Dead Island Survivors

بازی Dead Island Survivors هم یکی دیگر از بازی هایی است که در آن باید با کلی زامبی مبارزه کنید. زاویه دوربین از بالا به پایین طراحی شده و گیم پلی هم ترکیبی از دو سبک نقش آفرینی و Tower Defense است. شما باید قهرمان خود را انتخاب کنید و با کشتن زامبی ها امتیاز بیشتر کسب کنید و قدرت خود را افزایش دهید. هرچقدر که بهتر بازی کنید «لول آپ» خواهید شد و توانایی های بیشتری به دست می آورید. درست است که بازی رایگان عرضه شده، اما با پرداخت درون برنامه همراه است. با این حال استفاده از پرداخت درون برنامه به خود بازیکنان بستگی دارد و بازی شما را اجبار به خرید نمی کند.

تازه ترین نسخه از بازی Dead Island این بار در قالب سبک دفاع از قلعه برای گوشی های اندروید، آیفون و آیپد در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است. در این بازی رایگان که Dead Island: survivors نام دارد، بازیکنان باید با ساخت تله های مختلف و برج های مستحکم، سیل عظیمی از زامبی ها را از پا درآورند و جلوی پیشروی آن ها را بگیرند. در این راستا، می توانید با ساخت دیوار هایی محکم مسیر حرکتی این زامبی ها را محدود کنید و سپس شخصا وارد عمل شوید و با پتک غول آسای خود و وسایل دیگری همچون نارنجک های انفجاری به زندگی این زامبی ها خاتمه دهید. ساخت و توسعه ی این بازی را استودیوی Fishlabs بر عهده داشته است که بازی های همچون سری Galaxy on Fire و Book of Unwritten Tales 2 را در کارنامه ی خود دارد.

تعمیرات اسلحه رایگان نبوده پس به سراغ هر چیزی باید برید تا بتوانید جنگ کنید

تعمیرات اسلحه ها و همچنین ارتقای آنان، رایگان نبوده و برای انجام آن ها نیازمند خرج کردن پول می باشید. نگران این موضوع نباشید، زیرا در یک جزیره که پر از توریست های مرده است که برای تعطیلات آمده اند، قطعاً کلی پول بر روی زمین آرمیده است که می توانید با گشتن اجساد، مقدار زیادی به جیب بزنید؛ البته در نظر داشته باشید که اجسادی که بر روی زمین نیوفتاده اند و در حال حرکت هستند نیز می توانند مقدار زیادی پول با خود حمل کنند که ابتدا باید از شرشان خلاص شوید و بعداً به فکر اختلاص از آنان باشید. علاوه بر گشتن کیف پول اجساد، چمدان ها و جعبه های متعددی در این جزیره مرده وجود دارد که می توانید هر از گاهی با گشتنشان پول خوبی به جیب بزنید. جمع آوری آیتم های موجود در این جزیره نیز می تواند برای تعمیر و ارتقای اسلحه ها مفید باشد. همچنین اسناد مختلفی در بازی برای جمع آوری وجود دارند که به داستان اصلی بازی نیز مربوط می شوند. شما همچنین هر از گاهی مجبورید تا در نقطه ای ایستاده و از قوطی های نوشیدنی های انرژی زایی که در همه جای محیط بازی به چشم می خورد، جرئه ای بنوشید تا نوار سلامتیتان پر شود. این قوطی ها با اینکه می توانند سلامتیتان را بهبود ببخشند، ولی باید در همان نقطه مصرف شوند و نمی توانید آن ها را در کوله پشتی خود برای بعداً ذخیره کنید.

آیتم های دیگری نیز برای پر کردن سلامتیتان در بازی وجود دارند (مانند بسته های شکلات) ولی آن ها انرژی کمتری نسبت به این قوطی های نوشیدنی در اختیارتان قرار می دهند. در حالی که در بازی پیشرفت می کنید، می توانید به اسلحه های گرم نیز دسترسی پیدا کنید، که البته پس از اینکه با انواع و اقسام اسلحه های سرد بامزه و جالب که پیش تر در بازی از آن ها استفاده کردید، دست و پنجه نرم کرده اید دیگر حس خوبی به شما نمی دهند و بسیار معمولی جلوه می کنند. زمانی که لوازم و دستور العمل مورد نیاز را برای ترکیب چند وسیله با یکدیگر داشته باشید، می توانید دست به ساخت انواع و اقسام اسلحه های عجیب و غریب بزنید. البته شما حتما نیاز به پیدا کردن یک دستور العمل جهت ساخت یک اسلحه را ندارید و می توانید خودتان با دستکاری آیتم هایی که در بازی پیدا کردید، اقدام به ساخت یک تبر برقی یا شمشیری آتشین، جهت دریدن دل و روده زامبی های بخت برگشته کنید. اما زمانی که بازی یک اسلحه گرم در اختیارتان قرار می دهد، احساس پوچی به شما دست می دهد، مخصوصاً زمانی که متوجه می شوید مهمات در بازی به شدت محدودند و در نهایت نیز مجبورید دوباره به سراغ اسباب بازی های دست ساز خود که متشکل از چند قطعه فلز و نوار چسب می باشند، بروید.

تصویر

هر چه تجربه بیشتر، پیروزی بیشتر

از آنجایی که با یک عنوان نقش آفرینی و همچنین یک شبیه ساز تکه تکه کردن موجودات مرده طرف هستیم، شخصیت شما با کامل کردن ماموریت ها و نابودی دشمنان، امتیازات خاصی کسب می کند که در نتیجه باعث افزایش سطح تجربه وی می شوند. با افزایش سطح تجربه خود، می توانید توانایی هایتان را افزایش دهید. با هر بار ارتقاء سطح، بازی به شما اجازه می دهد که یک بخش از چندین شاخه درخت مهارت های خود را تقویت کنید که با توجه به شخصیتی که برگزیده اید، این مهارت ها متفاوت می باشند. در همین قسمت می توانیم متوجه شویم که این بازی تا چه حد سعی در بهره گیری از فرمول های موفق نقش آفرینی در خود بوده است.

آیا جرئت آشنا شدن با زامبی ها را دارید؟

می رسیم به اصلی ترین چیزی که از Dead Island یک Dead Island ساخته است، یعنی زامبی ها. زامبی ها در بازی به دسته های مختلفی تقسیم می شوند. از زامبی های معمولی که تنها در زمان نزدیکی به آنان به سمتتان یورش می برند تا زامبی های بزرگ تری که از فاصله دور نیز می توانند شما را بزنند. در این بین گونه های دیگری مانند زامبی های انفجاری نیز وجود دارند که در صورت نزدیکی یا قصد حمله به وی، منفجر شده و به شدت بر روی اعصاب بازیکن رفته و او را در اکثر مواقع در دردسر میاندازد. در نهایت نیز پرونده زامبی های بازی با ورود باس های عظیم و دردسر ساز به پایان می رسد. برای شکست این باس ها به صبر و کوششی بیشتر از شکست یک گله زامبی نیاز دارید زیرا میزان جان و قدرت وی بسیار بیشتر از یک مرده متحرک معمولی است. جدا از زامبی ها که دشمنان همیشگی شما هستند، شخصیت های انسان نیز هر از گاهی برایتان دردسر درست می کنند، پس باید مراقب حملات گرم نیز باشید. حال هر چقدر هم که با گیم پلی خوبی طرف باشیم (با تمام پستی و بلندی هایش) با این حال نمی توان منکر این موضوع شد که داستان و شخصیت پردازی هر دو بازی به شدت ضعیف و فراموش شدنی است. تنها چیزی که این وسط مشخص است، این است که چند کاراکتر بدون هیچ گذشته خاصی در یک جزیره پر از موجودات گوشتخوار رها شدند و برای بقا باید دست به دست همدیگر دهند و چیزی هم این مشکل را تقویت می کند، این است که هیچ گونه روایت مشخصی برای پیش روی داستان بازی وجود ندارد و تنها انجام ماموریت ها می باشند که باعث به پایان رسیدن بخش داستانی بازی می باشند؛ گویا که هیچگونه سناریوی مشخصی برای بازی نوشته نشده است.

صداپیشگی نیز به روایت این داستان کمکی که نکرده هیچ، اوضاع را حتی از پیش نیز بدتر کرده است و تعامل با شخصیت ها، نتیجه ای جز اعصاب خردی به همراه ندارد. شاید مشکل اصلی این موضوع در این باشد که شخصیت ها و داستان پردازی به شدت خود را جدی و مهم فرض کرده اند و از حالت دراماتیک خارج شده اند؛ و برای همین موضوع است که نمی توانیم شاهد یک داستان زیبا به مانند آنچه در تریلر دیدیم، باشیم. روند بازی Dead Island به گونه ای است که به دل هر کسی نمی نشیند و هر کسی از آن خوشش نمی آید و تنها آن دسته از بازیبازانی که به دنبال خون و خونریزی هستند، با اکشن این بازی ارتباط برقرار می کنند. شاید چندان صحیح نباشد تا بخواهیم Dead Island را در زمره ی بازی های ترسناک قرار دهیم چرا که تنها حضور زامبی ها، شباهت این بازی با بسیاری از عناوین ترسناک را رقم زده. از این رو ذهنیت این موضوع که بسیاری از استاندارد های سبک ترس را در این بازی مشاهده کنید را نداشته باشید چرا که Dead Island تنها در القای حس بقا و زامبی کُشی معطوف است.

استفاده از صلاح سرد آزاد

محوریت اکشن بازی در بهره گیری از سلاح سرد می باشد و در اندک مراحلی، قابلیت استفاده از تفنگ هم میسر می شود که البته بسیار محدود است. اسلحه های سرد مشمول استحلاک می شوند و ارتقا و ترمیم آن ها، امری رایج است. از این رو قابلیت حمل چند سلاح بطور همزمان نکته ای مثبت در راستا تلقی می شود. سازندگان با پیاده سازی این دو سیستم سعی داشته اند تا بازیباز را وادار به تجربه ی اکشن بازی با سایر اسلحه ها کنند اما وفور پول در مقام پوینت که به کمک ترمیم اسلحه ها می آید، عملا این سیاست را خنثی کرده است. از آغاز تا پایان بازی، مراحل بازی بر این فرمول پیاده شده اند که ابتدا با استفاده از وسیله نقلیه و منطقه مد نظر برسید و زامبی ها سر راه و متمرکز در محوطه مورد نظر را بکشید و ماموریت را به اتمام برسانید؛ این شیوه با توجه به مدت زمان گیم پلی بازی که چندان کم هم نیست، ضمن فیزیک نه چندان جالب بازی حین سلاح سرد، با کمبود سلاح گرم ترکیب شده تا بتوانیم بازی را به عدم تنوع مراحل محکوم کنیم. راستی صحبت از وسیله های نقلیه شد. ماشین ها به وفور در بازی موجودند و می توانند شما از مقصدی به مقد در برسانند تا مجبور نباشید که صد ها مایل را با پای پیاده طی کنید. البته به یاد داشته باشید که این ماشین سواری می تواند به بدترین تجربه ماشین سواری تاریخ بازی ها بدل شود، زیرا فیزیک و هندلینگ ماشین در Dead Island به شدت افتضاح تعبیه شده است.

این بازی اوایل انتقاد های زیادی داشت

بازی Dead Island (نسخه اورجینال محصول سال ۲۰۱۱) پس از عرضه انتقادات و نقد های سفت و سختی را دریافت کرد و نظرات بازیکنان نیز در رابطه با این عنوان بسیار ضد و نقیض بود. با این حال این بازی موفق شد تا بیش از ۵ میلیون نسخه فروش داشته باشد و تبدیل به یک عنوان بسیار موفق برای ناشرش یعنی Deep Silver شود. شاید همین موضوع باعث شد که شاهد چندین و چند دنباله و نسخه های فرعی و همینطور این نسخه بازسازی شده از این نام باشیم که هیچکدام نتوانستند به خوبی انتظارات را بر آورده کنند. شاید تنها خیری از این سری و نسخه های ناقص به بازیکنان در سراسر جهان رسید، تکامل این فرنچایز در قالب بازی فوق العاده Dying Light بود و همینطور نباید تریلر شاهکاری که برای معرفی نسخه اول بازی منتشر شد را از یاد ببریم. به یاد داشته باشید که همواره بازی Dead Island 2 وجود خارجی دارد و در دست ساخت می باشد، هر چند که به تازگی هیچ خبری از آن منتشر نشده است و کل پروژه در هاله ای از ابهام قرار دارد. پس تا زمانی که بازی به طور حقیقی برای کنسول های نسل هشتمی منتشر شود شما تنها با یک انتخاب تنها می مانید: Dead Island: Definitive Collection. با تمامی این موارد، نباید فراموش کنیم که همچنان می توانیم ۳ بازی را با پرداخت هزینه یک بازی صاحب شویم و مدت زمان گیم پلی نسخه اول که ۳۰ ساعت بوده را با دنباله آن افزایش دهیم که معامله بسیار خوبی به نظر می رسد. پس اگر موفق به تجربه این بازی کالت در نسل هفتم نشده اید و یا دلتان برای سری تنگ شده است، دست به کار شوید و آن را تهیه کنید؛ هر چند که گزینه های بهتری بر روی میز قرار دارد

تصویر

گرافیک بازی:

همانطور که شما باید از یک عنوان بازسازی شده در نسل جدید انتظار داشته باشید (نمونه های قدرتمندی مانند The Last of Us Remastered و God of War III Remastered همواره این موضوع را ثابت کرده اند) گرافیک بازی تا حد زیادی بهبود یافته است. نرخ فریم بازی همچنان مقداری نا پایدار می باشد ولی جزئیات گرافیک بدون شک بهبود فراوانی یافته اند. با جلوه های نوری جدید، تنظیم کنترل فیلتر مات و سایر فیلتر های نسل جدید، بازی در حد یک عنوان نسل هشتمی حقیقی از نظر گرافیکی، پیش آمده است و بسیار واقع گرایانه جلوه می کند. این موضوع حتی زمانی بیشتر خودنمایی می کند که شما در محیط های بزرگ و پر از وقایع در حال رخ دادن قرار بگیرید. طراحی صورت شخصیت ها همچنان مقداری ساده و خنده دار می باشد (بیش از پیش در میان پرده های بازی) و با وجود پیچیدگی واضحی که در طراحی صورت های آنان وجود دارد، ولی گویا انگشتانشان به هیچ وجه تکان نمی خورد! گویا شخصیت ها از انیمیشن های دوران عنوان Grand Theft Auto: San Andreas به شدت پیروی می کنند.

دانلود بازی:


  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
نگرانی همسر رهبر معظم انقلاب از نداشتن شام برای پذیرایی کردن از مهمان آقا/ وقتی آن شب، در سفره غذا چیزی جز سینی نان و پنیر نبود... (81 نظر) الهام چرخنده: من که آبرو ندارم خودم را سنجاق کرده ام به اهل بیت (75 نظر) خلاقیت خنده دار قصاب شیرازی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید!/ هنر نزد ایرانیان است و بس +عکس😆 (66 نظر) پسر الهام چرخنده: دیگر مادری به این اسم ندارم+عکس (63 نظر) صحبت های خنده دار آقای قرائتی: یه آخوندی تو کشتی هر چی از کنار دستیش سوال کرد جواب نداد گفت من از عمامه و نژاد آخوند بدم میاد اونم عمامشو پرت کرد تو دریا و گفت بخاطر این پنبه... +ویدئو😂👌 (41 نظر) کیک تولد خاص و چند بعدی جورجینا برای تولد رونالدو با طرح ورزشی مورد علاقه اش / مبارکا باشه+عکس (39 نظر) عاشقانه های زیبا و دلنشین الهام چرخنده و همسر روحانی‌اش در شهر و حرم امام رضا(ع)/ ایشالا خوشبخت باشین+عکس (40 نظر) پنجمین سالگرد ازدواج سوگل طهماسبی با صدای بهنام بانی و این چنین برگزار شد+ویدیو/ خوشبخت بشین و عشقتون مانا😍 (36 نظر) نگاهی به چهره نچرال و متفاوت بازیگران و هنرمندان بدون آرایش+عکس/ الهام حمیدی، هدیه تهرانی، بهاره رهنما، لیلا اوتادی و... (37 نظر) رونمایی از همزاد و بدل ترکیه ای رویا نونهالی، داور برنامه عصرجدید/ انصافا مو نمیزنن+عکس (28 نظر) خلاقیت خنده دار یک مادر ایرانی برای تزئین موز مهمانی حماسه آفرید/ مامان نگو هنرمند بگو+عکس (27 نظر) صحبت های خنده دار آقای قرائتی: یکی میگفت من دعاهام 50 درصد مستجاب میشه گفتم چطور گفت دخترم بزرگ شد دعا کردم یه دوماد خرپول نصیبم بشه میگه داماد قسمتم کرده خر هست ولی پول نداره... +ویدئو😂👌 (26 نظر) نگاهی به حیاط دلباز و شاهانه ویلای میلیاردی علی پروین در منطقه خوش آب و هوای تهران +تصاویر/ برای خودش یک باغه (26 نظر) رونمایی از همزاد و بدل ترکیه‌ای فاطمه گودرزی، توران سریال لحظه گرگ و میش +عکس/ یکی از یکی معروف تر و هنرمند تر (25 نظر) رانندگی صبحگاهی جعفر غفارنژاد غول بابلسری با شاسی بلند لاکچری اش در جاده های شمال با یک آهنگ تُرکی زیبا +فیلم/ رقیب مازندرانی هادی چوپان از سلیقه هنری اش رونمایی کرد (23 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
روستای تاریخی حیرت انگیز در تبریز ؛ روستای حیله ور تبریز و راهنمایی سفر به سرزمین مدفون در دل دامنه کوه
فال روزانه امروز پنجشنبه 25 مرداد ماه 1403
فال شمع روزانه امروز پنجشنبه 25 مرداد 1403
فال ابجد روزانه پنجشنبه 25 مرداد 1403
فال قهوه با نشان روز پنجشنبه 25 مرداد ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز پنج شنبه 25 مرداد 1403 + فیلم
فوت و فن خانه‌داری؛ 14 ترفند طلایی و ساده برای تشخیص برنج تقلبی
فال انبیاء روزانه پنجشنبه 25 مرداد 1403
همسر فوتبالیست مشهور با 4 فرزند ریز و درشت به شوهر قهرمانش خیانت کرد +جزئیات و تصاویر/ طلاق مجازات زن بی وفا
فوت و فن خانه‌داری؛ ترفند طلایی برای پخت انوع ته دیگ با کنجد، سیب زمینی و نان تا تخم مرغ و کاهو+عکس
لیست کامل بازیگران و هنرمندان ایرانی که مرداد ماهی هستند/ از حسن جوهرچی و لیلا اوتادی تا منوچهر هادی+تصاویر دیدنی
رونگورونگو؛ سنگ نوشته‌های مرموزی که هیچ دانشمندی نتوانست آنها را رمزگشایی کند!
(ویدئو) خوشحالی ناهید کیانی و همراهانش بعد از کسب مدال نقره المپیک 2024 بیرون از ورزشگاه
(عکس) روبرو شدن لیلا اوتادی با یکی از بزرگترین و وحشتناکترین فوبیاهای زندگیش/ واقعا عجب دل و جراتی داره
(عکس) محمدهادی ساروی، قهرمان المپیک در آغوش مادر و اهدای مدال طلای خود به مادرش
منتخب روز   
واکنش معنادار و عجیب پسر مسعود پزشکیان به استعفای ظریف + عکس یکی از غمگین ترین سکانس های شهرزاد/ مرگ جمشید خان پلاکاردی از محمدرضا شاه در دستان مردم به شکل دراکولا با شاخ های شیطانی+عکس/ نوشتن لقب هایی در شان چهره منفور پهلوی نگاهی به قاب دو نفره چهره‌های سیاسی با مادرشان؛ از حسن روحانی و خاتمی تا هاشمی رفسنجانی و جهانگیری+عکس/ جای خالی تصویر رئیس جمهور شهید با مادرشان با این قاب پر شد! شباهت معنادار و پُرمفهوم درب ورودی خانه رهبر معظم انقلاب و امام خمینی(ره)+عکس/ دری آهنی و کوچک با ساده ترین و بدون تجملات ترین حالت ممکن چهره غمزده و عرض تسلیت صمیمی جمشید هاشم پور به شهاب حسینی در مراسم تشییع پدر جوانش/ روحش شاد و یادش گرامی+عکس (فیلم) فیلمبرداری بی‌شرمانه رضا پهلوی از معاشقه دخترش لب دریا! 😳😳😳 / حاشا به غیرتت! احساسی ترین سکانس سریال عاشقانه جیران /ناصر الدین شاه: حکیم ازت میخوام ثمره این عشق رو نجات بدی قشنگترین سکانس سریال شهرزاد / فرهاد: عشق هر ناممکنی رو ممکن میکنه سکانسی فراموش نشدنی از سریال عاشقانه شهرزاد / وقتی شهرزاد و قباد برای اولین بار باهم تفاهم دارن (عکس) تصویری معنادار از تکیه رهبر انقلاب بر اسلحه هنگام سخنرانی / علی به وقت حماسه عصا به دست نمی‌گیرد ... سکانس پربازدید از سریال زخم کاری ؛ جواد عزتی و مهراوه شریفی رو در روی هم / مهراوه شریفی نیا: کِی دلت برا من تنگ میشه؟