معرفی و نقد و بررسی کامل بازی کامپیوتری LASER LEAGUE

  پنجشنبه، 04 اردیبهشت 1399   زمان مطالعه 6 دقیقه
معرفی و نقد و بررسی کامل بازی کامپیوتری LASER LEAGUE
امروزه بازی های ویدئویی همه جا هستند. بازی کامپیوتری یک بازی الکترونیکی است که واسطه طراحی شده ای دارد تا باعث ارتباط فرد با دستگاه ویدئویی می شود.

"LASER LEAGUE"

لذت لیزری مولتی پلیر

مشخصات سخت افزاری مورد نیاز:

  • سیستم عامل: ویندوز 7 64 بیت
  • پردازنده: اینتل Core i3-4170 – 3 گیگاهرتز یا ای ام دی A 10-5800K APU – 3.78 گیگاهرتز
  • حافظه: 4 گیگابایت
  • گرافیک: انویدیا جی فورس GTX 670 یا ای ام دی رادئون R9 270x
  • دایرکت ایکس: نسخه ی 11
  • شبکه: اینترنت با پهنای باند وسیع
  • فضای ذخیره سازی: 4 گیگابایت
  • کارت صدا: کارت صدای سازگار با دایرکت ایکس

دلایل نصب:

  • تجربه ی منحصربه فرد رقابتی
  • حجم زیادی از سفارشی سازی

چرا بازی هایی که در نام خود league دارند باعث ایجاد طوفانی در این صنعت می شوند؟ ابتدا League of Legends، سپس Rocket League و حالا هم Laser League چنین کاری کرده است. همان تیمی که مجموعه ی OliOli را تولید کرده اند، تیم LL، ظاهر پرنور TRON را در اختیار می گیرد و آن را با فضای مولتی پلیر شدیدی ترکیب می کند که در آن باید دیوارهای رنگی لیزری را کنترل کنید و از دیوارهای تحت کنترل تیم حریف در امان بمانید. با کلاس ها مختلف، 150 شخصیت، مپ های بی شمار و قدرت هایی که برای مبارزه در اختیار دارید بعید است که از این بازی لذت نبرید.

جذاب در سبک ورزشی

بازی Laser League یکی از جذاب ترین آثار در سبک ورزشی است که پس از تجربه اش آرزو می کنید کاش همانطور که از پس مسائل پیچیده برآمده است، در برخی موارد پیش پاافتاده نیز حداقل عملکرد متوسطی داشت.تا همین چند سال گذشته، هر موقع صحبت از بازی های ورزشی می شد، ناخودآگاه ذهن مان سراغ آثاری می رفت که به نوعی شبیه ساز ورزش های دنیای واقعی ما بودند. مثل اینکه هنوز هیچکس به طور جدی به این موضوع فکر نکرده بود که در دنیای خیالی بازی های ویدیویی، می توانیم ورزش های جذاب و ایده آلی هم خلق کنیم که صدها برابر بیشتر از ورزش های دنیای خودمان بتوانند هیجان به رگ هایمان تزریق کنند. نه اینکه بگویم تاکنون چنین اتفاقی نیفتاده است، اما خب فکر می کنم همگی موافق باشیم که سازندگان بازی Rocket League مشعل بزرگی در دست گرفتند و وارد غار نمور و تاریکی شدند که شاید هیچکس تا انتهایش نرفته بود، و همین هم باعث شد بلافاصله دنباله روهای زیادی پشت سرشان قطار شوند.

تصویر
دنباله روهایی که برخی هایشان از ترس شکست، پایشان را درست روی ردپا های به جا مانده می گذاشتند، اما برخی دیگر از نوری که برای شان فراهم شده بود استفاده می کردند و به دنبال سوراخ سنبه هایی از این غار می رفتند که هنوز دست نخورده و بکر باقی مانده است. استودیو Roll 7، سازنده بازی Laser League را به قطع باید جزو دسته دوم بدانیم و آن ها را به خاطر جسارتشان در ترکیب ایده های مختلف و الهام گرفتن از مدیوم های گوناگون در ساخت بازی جدید خود تحسین کنیم، اما خب در این بین ایرادهایی هم وجود دارد که واقعا ما را شوکه می کند و به شک می افتیم که آیا تیمی که توانسته چنین اثر فوق العاده ای را خلق کند، این اشتباه ساده را مرتکب شده است؟ مثل این می ماند که شاگرد اول کلاس باشید، اما در جواب یک ضربدر یک، بنویسید دو.

تمام آنچه که برای جذاب شدن یک بازی لازم است، می یابید

یک دوربین ایزومتریک، لیزرهای مرگبار فیلم Tron، چند مبارز حرفه ای و در نهایت سیلی از تماشاگران پرشور که درون یک استادیوم تاریک با نورپردازی های نئونی جمع شده اند، تمام چیزهایی است که برای ساخت یک بازی ورزشی جذاب و هیجان انگیز نیاز است یا بهتر است بگویم تمام چیزهایی است که استودیو Roll 7 برای ارائه اثری چشم نواز با گیم پلی ای که حسابی شما را به چالش می کشد و گاهی اوقات بدجوری حرص و جوش تان می دهد، گرد هم آورده است. اول از همه بگذارید در مورد ایده اصلی بازی و هسته مرکزی آن صحبت کنم که اگر فیلم Tron را دیده باشید خیلی سریع تا ته ماجرا می روید. لیزرها، اصلی ترین سلاح هر تیم در بازی Laser League به شمار می روند و لحظه ای تماس با لیزرهای تیم حریف کافی است تا از میدان نبرد خارج شوید و دوستان تان را تنها بگذارید.

اگر در فیلم ترون این موتورها بودند که لیزر تولید می کردند، اینجا برای روشن کردن طیف های همرنگ خود، باید به سرعت خود را به برج های نشردهنده نور برسانید و رنگ تیم خود را در زمین بازی گسترش دهید. با توجه به اینکه تنها راه پیروزی در مسابقه، از بین بردن دشمنان از طریق همین لیزرها است، همین موضوع تبدیل به اصلی ترین ماموریت شما و هم تیمی هایتان در بازی می شود و طبیعی است که هر چقدر طیف های شما در زمین بیشتر باشد، امکان برخورد بازیکنان حریف به آن ها هم بیشتر خواهد بود. اما همه چیز به همین راحتی ها هم نیست. سازندگان المان های مختلفی در حین بازی تدارک دیده اند که در یک چشم بر هم زدن می تواند ورق را برگرداند و تیمی را که داشت آخرین نفس هایش را در زمین می کشید، به برنده بازی تبدیل کند. این همان هیجان فوق العاده ای است که در لیزر لیگ انتظارتان را می کشد.

تصویر

بازیکن های با مهارت و مخصوصی داریم

هر بازیکنی دارای مهارت ویژه و مخصوصی است که می تواند در برابر تیم حریف از آن استفاده کند و بازیکنان مقابل را به کمک آن از پیش رو بردارد. با شروع هر بازی، بازیکنان دو تیم با ایستادن روبروی یکدیگر و شروع شمارش معکوس، آماده می شوند تا خودشان را به نزدیک ترین برج های لیزر برسانند، اما اولین نکته این است که این برج ها ثابت نیستند و دائم حرکت می کنند و همین باعث می شود تا هنگام نزدیک شدن به یکی از آن ها، اگر یک درصد احتمال دادید که بازیکن حریف زودتر از شما به آن خواهد رسید، سریع پا پس بکشید و از نابود شدن زیر لیزر فرار کنید. البته که بازیکنان در بازی چندان هم بی دفاع نیستند و هر کدام قابلیت های خاصی دارند که می توانند در برابر تیم حریف از آن بهره ببرند.

شاید کمی از حالت ورزشی خارج خواهید شد

اینجا است که بازی کمی از حالت ورزشی خود خارج می شود و چند مورد از المان های آثار موبا و قهرمان محور را قرض می گیرد. شما قبل از ورود به بازی می توانید از بین ۶ کاراکتر موجود که هر کدام قابلیت ویژه ای دارند، یکی را انتخاب کنید و در طول بازی با هر بار پرشدن نوار مربوط به مهارت تان، از آن علیه تیم حریف استفاده کنید. مهارت هایی مثل شوک الکتریکی که باعث می شود بازیکن حریف برای چند ثانیه روی زمین بیفتد و در این مدت یک لیزر نیز از روی او رد شده و کارش را تمام کند. یا مهارت جالب دیگری مثل دزدیدن برج های تیم حریف که باعث می شود رنگ لیزر عوض شده و به رنگ تیم شما تبدیل شود. در این بین قدرتی هم وجود دارد که همه بازیکنان از آن بهره می برند و آن زنده کردن هم تیمی هایی است که در اثر برخورد با لیزر از جریان مسابقه خارج شده اند و همین موضوع چالش و سختی بازی را بیشتر از پیش می کند؛ چرا که شما باید به دنبال لحظه ای باشید که تمام بازیکنان حریف از جریان مسابقه خارج شده باشند تا تازه اولین امتیاز از یک راند را دریافت کنید.


  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
نگرانی همسر رهبر معظم انقلاب از نداشتن شام برای پذیرایی کردن از مهمان آقا/ وقتی آن شب، در سفره غذا چیزی جز سینی نان و پنیر نبود... (81 نظر) الهام چرخنده: من که آبرو ندارم خودم را سنجاق کرده ام به اهل بیت (75 نظر) خلاقیت خنده دار قصاب شیرازی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید!/ هنر نزد ایرانیان است و بس +عکس😆 (67 نظر) پسر الهام چرخنده: دیگر مادری به این اسم ندارم+عکس (64 نظر) عاشقانه های زیبا و دلنشین الهام چرخنده و همسر روحانی‌اش در شهر و حرم امام رضا(ع)/ ایشالا خوشبخت باشین+عکس (48 نظر) صحبت های خنده دار آقای قرائتی: یه آخوندی تو کشتی هر چی از کنار دستیش سوال کرد جواب نداد گفت من از عمامه و نژاد آخوند بدم میاد اونم عمامشو پرت کرد تو دریا و گفت بخاطر این پنبه... +ویدئو😂👌 (41 نظر) کیک تولد خاص و چند بعدی جورجینا برای تولد رونالدو با طرح ورزشی مورد علاقه اش / مبارکا باشه+عکس (39 نظر) پنجمین سالگرد ازدواج سوگل طهماسبی با صدای بهنام بانی و این چنین برگزار شد+ویدیو/ خوشبخت بشین و عشقتون مانا😍 (38 نظر) نگاهی به چهره نچرال و متفاوت بازیگران و هنرمندان بدون آرایش+عکس/ الهام حمیدی، هدیه تهرانی، بهاره رهنما، لیلا اوتادی و... (37 نظر) رونمایی از همزاد و بدل ترکیه ای رویا نونهالی، داور برنامه عصرجدید/ انصافا مو نمیزنن+عکس (28 نظر) خلاقیت خنده دار یک مادر ایرانی برای تزئین موز مهمانی حماسه آفرید/ مامان نگو هنرمند بگو+عکس (28 نظر) نگاهی به حیاط دلباز و شاهانه ویلای میلیاردی علی پروین در منطقه خوش آب و هوای تهران +تصاویر/ برای خودش یک باغه (29 نظر) صحبت های خنده دار آقای قرائتی: یکی میگفت من دعاهام 50 درصد مستجاب میشه گفتم چطور گفت دخترم بزرگ شد دعا کردم یه دوماد خرپول نصیبم بشه میگه داماد قسمتم کرده خر هست ولی پول نداره... +ویدئو😂👌 (26 نظر) رونمایی از همزاد و بدل ترکیه‌ای فاطمه گودرزی، توران سریال لحظه گرگ و میش +عکس/ یکی از یکی معروف تر و هنرمند تر (25 نظر) رانندگی صبحگاهی جعفر غفارنژاد غول بابلسری با شاسی بلند لاکچری اش در جاده های شمال با یک آهنگ تُرکی زیبا +فیلم/ رقیب مازندرانی هادی چوپان از سلیقه هنری اش رونمایی کرد (23 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
روستای تاریخی حیرت انگیز در تبریز ؛ روستای حیله ور تبریز و راهنمایی سفر به سرزمین مدفون در دل دامنه کوه
فال روزانه امروز پنجشنبه 25 مرداد ماه 1403
فال شمع روزانه امروز پنجشنبه 25 مرداد 1403
فال ابجد روزانه پنجشنبه 25 مرداد 1403
فال قهوه با نشان روز پنجشنبه 25 مرداد ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز پنج شنبه 25 مرداد 1403 + فیلم
فوت و فن خانه‌داری؛ 14 ترفند طلایی و ساده برای تشخیص برنج تقلبی
فال انبیاء روزانه پنجشنبه 25 مرداد 1403
همسر فوتبالیست مشهور با 4 فرزند ریز و درشت به شوهر قهرمانش خیانت کرد +جزئیات و تصاویر/ طلاق مجازات زن بی وفا
فوت و فن خانه‌داری؛ ترفند طلایی برای پخت انوع ته دیگ با کنجد، سیب زمینی و نان تا تخم مرغ و کاهو+عکس
لیست کامل بازیگران و هنرمندان ایرانی که مرداد ماهی هستند/ از حسن جوهرچی و لیلا اوتادی تا منوچهر هادی+تصاویر دیدنی
رونگورونگو؛ سنگ نوشته‌های مرموزی که هیچ دانشمندی نتوانست آنها را رمزگشایی کند!
(ویدئو) خوشحالی ناهید کیانی و همراهانش بعد از کسب مدال نقره المپیک 2024 بیرون از ورزشگاه
(عکس) روبرو شدن لیلا اوتادی با یکی از بزرگترین و وحشتناکترین فوبیاهای زندگیش/ واقعا عجب دل و جراتی داره
(عکس) محمدهادی ساروی، قهرمان المپیک در آغوش مادر و اهدای مدال طلای خود به مادرش
منتخب روز   
واکنش معنادار و عجیب پسر مسعود پزشکیان به استعفای ظریف + عکس یکی از غمگین ترین سکانس های شهرزاد/ مرگ جمشید خان پلاکاردی از محمدرضا شاه در دستان مردم به شکل دراکولا با شاخ های شیطانی+عکس/ نوشتن لقب هایی در شان چهره منفور پهلوی نگاهی به قاب دو نفره چهره‌های سیاسی با مادرشان؛ از حسن روحانی و خاتمی تا هاشمی رفسنجانی و جهانگیری+عکس/ جای خالی تصویر رئیس جمهور شهید با مادرشان با این قاب پر شد! شباهت معنادار و پُرمفهوم درب ورودی خانه رهبر معظم انقلاب و امام خمینی(ره)+عکس/ دری آهنی و کوچک با ساده ترین و بدون تجملات ترین حالت ممکن چهره غمزده و عرض تسلیت صمیمی جمشید هاشم پور به شهاب حسینی در مراسم تشییع پدر جوانش/ روحش شاد و یادش گرامی+عکس (فیلم) فیلمبرداری بی‌شرمانه رضا پهلوی از معاشقه دخترش لب دریا! 😳😳😳 / حاشا به غیرتت! احساسی ترین سکانس سریال عاشقانه جیران /ناصر الدین شاه: حکیم ازت میخوام ثمره این عشق رو نجات بدی قشنگترین سکانس سریال شهرزاد / فرهاد: عشق هر ناممکنی رو ممکن میکنه سکانسی فراموش نشدنی از سریال عاشقانه شهرزاد / وقتی شهرزاد و قباد برای اولین بار باهم تفاهم دارن (عکس) تصویری معنادار از تکیه رهبر انقلاب بر اسلحه هنگام سخنرانی / علی به وقت حماسه عصا به دست نمی‌گیرد ... سکانس پربازدید از سریال زخم کاری ؛ جواد عزتی و مهراوه شریفی رو در روی هم / مهراوه شریفی نیا: کِی دلت برا من تنگ میشه؟