معرفی و بررسی یک بازی جذاب به نام  Hay Day + دانلود

  شنبه، 20 اردیبهشت 1399   زمان مطالعه 5 دقیقه
معرفی و بررسی یک بازی جذاب به نام  Hay Day + دانلود
امروزه بازی های ویدئویی همه جا هستند. بازی های موبایل و کامپیوتری یک بازی الکترونیکی است که واسطه طراحی شده ای دارد تا باعث ارتباط فرد با دستگاه ویدئویی می شود.

Hay Day

در معرفی بهترین بازی اندروید تصمیم گرفتیم بازی Hay Day را هم معرفی کنیم. یکی دیگر از بازی های خوب و خوش ساخت استودیوی «سوپر سل» است که در آن یک زمین کشاورزی به دست می گیرید و باید آن را بزرگ تر و بهتر کنید. بازی بسیار آرام و بدون هیچ گونه استرس است. کاملا برای آخر شب ها مناسب است که می خواهید یک بازی آرام را تجربه کنید. البته اگر بتوانید این بازی را چندنفره با دوستان خود بازی کنید، قطعا بیشتر کیف می کنید. این بازی روزانه ۳۰ میلیون دلار برای شرکت سازنده خود درآمد دارد و نشان می دهد که چقدر طرفدار دارد.

یک گیم کاملا فانتزی

یکی از محبوب ترین بازی های کمپانی سوپرسل (Supercell) که در سال ۲۰۱۲ تقریبا همزمان با بازی معروف Clash of Clans رونمایی شد، بازی محبوب هی دی (Hay Day) است که مانند بازی Clash of clans توانسته کاربران زیادی به خود جذب کند. طبق آماری که توسط کمپانی سوپرسل منتشر شد ، نشان میدهد ۴۰ درصد ازبازیکنان زن هستند. بازی هی دی (Hay Day) که برای پلتفرم های IOS و Android توسط کمپانی سوپرسل ارائه شده ، سبک راهبردی دارد. محیط بازی هی دی کاملا با بازی استراتژیک کلش آف کلنز متفاوت است و محیطی کاملا فانتزی و دوست داشتنی دارد که حس خوشایندی به کاربر به هنگام ورود به محیط بازی میدهد.

از آنجایی که این بازی توانسته محبوبیت خوبی را در بین کاربران کسب کند ، سازنده آن یعنی کمپانی سوپرسپل برای جذابیت هرچه بیشتر این بازی آپدیت های مختلفی را بصورت منظم منتشر می کند. سبک و سیاق این بازی کاملا متفاوت با دیگر بازی های این کمپانی است که در آن نه از خشونت و نه حمله ای وجود دارد در واقع این به این شکل است که شما مزرعه ای را در اختیار میگیرید که در ابتدا به کمک مترسک کاشت گندم را یاد می گیرید.

کشاورزی کنید و مرزعه خود را ارتقا دهید

شما در این بازی بعنوان کشاورز می توانید محصولاتی نظیر سبزیجات و میوه ها را پرورش دهید و با ابزار هایی که در اختیار دارید به مزرعه خود سر و سامان دهید. با ارتقا مزرعه در بازی هی دی (Hay Day) می توانید برای خود دامداری ایجاد کنید و با پرورش گاو به تولید محصولات لبنیاتی و از پشم گوسفندان می توانید لباس های مختلفی دوخته و از این طریق درآمد خود را افزایش دهید. می توانید براحتی محصولات خود را در تابلو اعلانات آنلاین قرار دهید تا دیگر گیمر ها با شما خرید و فروش انجام دهند. شما می توانید محصولات خود را در صفحات روزنامه با قیمت مناسب بگذارید تا دیگر کاربران از شما خرید کنند و حتی خودتان در صورت نیازی اجناسی برای رشد محصولات می توانید به صفحات روزنامه مراجعه کنید و یا اینکه در لول ۱۴ مکه رسیدید می توانید از تام پستچی برای کمک در خرید استفاده کنید.

تصویر

به مزرعه های دیگر هم سر بزنید

در لول ۷ بازی Hay day مسیر جاده برای شما باز می شود و براحتی می توانید از دیگر دهکده ها سفارش بگیرید.

در این بازی پر هیجان شما می توانید با آباد کردن مزرعه خود آنجا را به یک جاذبه توریستی گردشگری تبدیل کنید و گردشگران را به سمت مزرعه خود بکشانید تا از این طریق درآمد زایی کنید. این بازی بشدت اعتیاد آور است به این دلیل که این یک بازی نبردی نیست که با جنگیدن و در نهایت پیروز شدن هریک ار حریفان بازی تمام شود. بازی هی دی به این شکل است که شما برای گرفتن هر سفارشی و تحویل آن سفارش باید پروسه طولانی رو طی کنید تا بتوانید آن محصول را تهیه و تحویل دهید.، بطوریکه شاید ساعت ها درگیر این بازی شوید. شما می توانید با گرفتن مکان های بیشتر مزرعه خود را گسترش دهید و یا مزرعه های بیشتری در اختیار داشته باشید. مواقعی بوجود می آید که انبار برای براشت و ذخیره محصولات شما کم است و شما نیاز به انبار دارید که می توانید با پول واقعی الماس بخرید. شما می توانید براحتی از سایت موجو جم شاپ الماس های بازی هی دی (hay day) به سبد خرید خود اضافه کرده و پس از خرید الماس ها در اکانت بازی شما افزایش می یابند. که قابل دسترس برای سیستم عامل اندروید و آی او اس می باشد.

گرافیک بصری بازی بسیار زیبا طراحی شده است

استودیو سوپرسل معمولا از گرافیکی سه بعدی و رنگارنگ در بازی های خود استفاده می کند که در بازی موبایل Hay Day Pop نیز همین سنت خود را حفظ کرده است. فضا و محیط بازی در جهان بازی Hay Day با طراحی و پیشرفت گرافیکی بهتر قرار گرفته است. محیط بازی بسیار زیبا و سرسبز است؛ به طوری که بازیکن اشتیاق بالایی در تزیین مزرعه خود دارد تا بتواند با سلیقه خود، یک مزرعه زیبا را بسازد. انیمیشن کار شده روی شخصیت ها بسیار روان هستند و بسیار خوشحال کننده است که دوباره شاهد حضور کاراکترهایی چون Greg در بازی Hay Day Pop هستیم. موسیقی متن بازی، همان تم معروف بازی Hay Day است اما با تنظیمات و کیفیت بالاتر از نسخه اصلی که به خوبی روی بازی نشسته است. اما در طول بازی از قطعات موسیقی زیادی استفاده نشده است و گاهی این قطعه نواخته می شود. نبود موسیقی در طول بازی آزاردهنده نیست، چون سازندگان این کمبود را با انجام صداگذاری های مختلفی جبران کرده اند که حس و حال حضور در یک مزرعه را به بازیکن به خوبی انتقال می دهد. محیط بازی طوری طراحی شده است که دست بازیکن برای تزیین مزرعه و قرار دادن ساختمان ها و زمین های زراعی باز باشد تا بازیکن بتواند به راحتی مزرعه خود را مدیریت کند. در کل، بازی موبایل Hay Day Pop در بخش فنی توانسته عملکرد خوبی داشته باشد و با ارتقای گرافیکی محیط بازی Hay Day توانسته فضایی زیبا و دلنشینی در اختیار بازیکن قرار بگیرد.

تصویر

دانلود بازی:


  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
نگرانی همسر رهبر معظم انقلاب از نداشتن شام برای پذیرایی کردن از مهمان آقا/ وقتی آن شب، در سفره غذا چیزی جز سینی نان و پنیر نبود... (79 نظر) الهام چرخنده: من که آبرو ندارم خودم را سنجاق کرده ام به اهل بیت (74 نظر) خلاقیت خنده دار قصاب شیرازی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید!/ هنر نزد ایرانیان است و بس +عکس😆 (63 نظر) پسر الهام چرخنده: دیگر مادری به این اسم ندارم+عکس (59 نظر) صحبت های خنده دار آقای قرائتی: یه آخوندی تو کشتی هر چی از کنار دستیش سوال کرد جواب نداد گفت من از عمامه و نژاد آخوند بدم میاد اونم عمامشو پرت کرد تو دریا و گفت بخاطر این پنبه... +ویدئو😂👌 (41 نظر) عاشقانه های زیبا و دلنشین الهام چرخنده و همسر روحانی‌اش در شهر و حرم امام رضا(ع)/ ایشالا خوشبخت باشین+عکس (43 نظر) پنجمین سالگرد ازدواج سوگل طهماسبی با صدای بهنام بانی و این چنین برگزار شد+ویدیو/ خوشبخت بشین و عشقتون مانا😍 (36 نظر) نگاهی به چهره نچرال و متفاوت بازیگران و هنرمندان بدون آرایش+عکس/ الهام حمیدی، هدیه تهرانی، بهاره رهنما، لیلا اوتادی و... (35 نظر) کیک تولد خاص و چند بعدی جورجینا برای تولد رونالدو با طرح ورزشی مورد علاقه اش / مبارکا باشه+عکس (31 نظر) رونمایی از همزاد و بدل ترکیه ای رویا نونهالی، داور برنامه عصرجدید/ انصافا مو نمیزنن+عکس (28 نظر) خلاقیت خنده دار یک مادر ایرانی برای تزئین موز مهمانی حماسه آفرید/ مامان نگو هنرمند بگو+عکس (27 نظر) رونمایی از همزاد و بدل ترکیه‌ای فاطمه گودرزی، توران سریال لحظه گرگ و میش +عکس/ یکی از یکی معروف تر و هنرمند تر (25 نظر) صحبت های خنده دار آقای قرائتی: یکی میگفت من دعاهام 50 درصد مستجاب میشه گفتم چطور گفت دخترم بزرگ شد دعا کردم یه دوماد خرپول نصیبم بشه میگه داماد قسمتم کرده خر هست ولی پول نداره... +ویدئو😂👌 (21 نظر) صحبت های خنده دار آقای قرائتی: شب اول عروسی دوماد اومده پیش عروس میگه توحید و نبوت یعنی چی اونم گفته والا نمیدونم شب اول قبرمونه یا عروسیمون+ویدئو😂👌 (23 نظر) آخرین شعر استاد شهریار در آخرین دیدار با معشوقه سنگدلش در بستر مرگ که اشکتونو درمیاره/ نازنینا ما به ناز تو جوانی داده ایم... (19 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
(تصاویر) 12 لباس‌عروس‌ خیره‌کننده‌ی مادربزرگها در 100 سال پیش که اینروزها دوباره حسابی مُد شدند/ لباس‌عروس‌های الهام بخش برای طراحان مُد
قاب زیبایی از خانواده 11 نفره ناهید کیانی، دارنده مدال نقره در المپیک 2024، دور میز غذاخوری خانه/ چه تابلوهای انرژی‌بخش و زیبایی!
(ویدئو) خاطره جالب و عجیب مهران مدیری در سریال “خائن کشی” به کارگردانی مسعود کیمیایی / یه چیزایی سر صحنه میگفت قند تو دل آدم آب میشد
(تصاویر) زن که 30 سال خواب به چشمانش نیامده است !
عراقچی در انتخابات 88 کجا بود؟
(ویدیو) خواستگاری جنجالی هومن برق نورد از بهنام تشکر!/فقط نگاه عمیق بهنام تشکر و لب زدنش
درباره کودک آزاری اینستاگرامی: دختربچه‌ها بازیچه دست مادرها نیستند!
لباس عروس و دسته‌گل استثنایی یک بانوی گیلانی در سال 1317/ باورتون میشه این لباس‌عروس رویایی و دسته‌گل شیک واسه 86 سال پیش باشه؟/ چه جای قشنگی عکس گرفتن!
(ویدیو) دلایل موفقیت در زندگی امین زندگانی"بازیگر سریال طوبی" و همسرش الیکا عبدالرزاقی"بازیگر جوکر2" در شب آهنگی/ فقط تعجب و شوکه شدن حامد آهنگی
تأثیر سقط جنین روی روان مادر!
(ویدیو) شهاب حسینی میزبان رحیم نوروزی و امین زندگانی"بازیگران سریال طوبی"
(ویدیو) ماجرای تصادف وحشتناک هومن برق نورد و ماشین بهنام تشکر در دورهمی با شهاب عباسی و نصرالله رادش
(ویدیو) خنده‌دارترین سکانس سریال "پایتخت"/ روش تربیت بچه به سبک فهیمه‌شون🤣/ فقط و فقط مادر و پسری فهیمه و بهتاش! هی هر چی میشه رحمان بود، رحیم بود، شیطان رجیم بود🤣
نظر مثبت کمیسیون امنیت مجلس درباره وزرای پیشنهادی کشور، اطلاعات، خارجه و دفاع
خبر خوش برای سربازان غایب: ساعت و مدت حضور به صورت توافقی!
منتخب روز   
واکنش معنادار و عجیب پسر مسعود پزشکیان به استعفای ظریف + عکس یکی از غمگین ترین سکانس های شهرزاد/ مرگ جمشید خان پلاکاردی از محمدرضا شاه در دستان مردم به شکل دراکولا با شاخ های شیطانی+عکس/ نوشتن لقب هایی در شان چهره منفور پهلوی نگاهی به قاب دو نفره چهره‌های سیاسی با مادرشان؛ از حسن روحانی و خاتمی تا هاشمی رفسنجانی و جهانگیری+عکس/ جای خالی تصویر رئیس جمهور شهید با مادرشان با این قاب پر شد! شباهت معنادار و پُرمفهوم درب ورودی خانه رهبر معظم انقلاب و امام خمینی(ره)+عکس/ دری آهنی و کوچک با ساده ترین و بدون تجملات ترین حالت ممکن چهره غمزده و عرض تسلیت صمیمی جمشید هاشم پور به شهاب حسینی در مراسم تشییع پدر جوانش/ روحش شاد و یادش گرامی+عکس (فیلم) فیلمبرداری بی‌شرمانه رضا پهلوی از معاشقه دخترش لب دریا! 😳😳😳 / حاشا به غیرتت! احساسی ترین سکانس سریال عاشقانه جیران /ناصر الدین شاه: حکیم ازت میخوام ثمره این عشق رو نجات بدی قشنگترین سکانس سریال شهرزاد / فرهاد: عشق هر ناممکنی رو ممکن میکنه سکانسی فراموش نشدنی از سریال عاشقانه شهرزاد / وقتی شهرزاد و قباد برای اولین بار باهم تفاهم دارن (عکس) تصویری معنادار از تکیه رهبر انقلاب بر اسلحه هنگام سخنرانی / علی به وقت حماسه عصا به دست نمی‌گیرد ... سکانس پربازدید از سریال زخم کاری ؛ جواد عزتی و مهراوه شریفی رو در روی هم / مهراوه شریفی نیا: کِی دلت برا من تنگ میشه؟