دکوراسیون و تزیینات اتاق خواب با تم بنفش و سفید

  چهارشنبه، 18 فروردین 1400   زمان مطالعه 9 دقیقه
دکوراسیون و تزیینات اتاق خواب با تم بنفش و سفید
رنگ بنفش جلوه ای کاملا لوکس به اتاق خواب دو نفره شما می دهد و برای افرادی که قصد مطالعه یا استراحت و تفکر در اتاق خواب را دارند با تقویت حس خلاق بودن در آنها، رسیدن به نتیجه مطلوب و مناسب را باعث می شوند. البته در انتخاب اتاق خواب به رنگ بنفش و مخملی باید به نکاتی توجه کنید تا بهترین دکوراسیون را در اتاق خواب داشته باشید.

اتاق خواب می بایستی امن ترین و آرام ترین نقطۀ جهان باشد زیرا قرار است تمامی خستگی ها و مرارت های روزانه و شبانه در منزل و به خصوص در اتاق خـواب برطرف گردد پس می بایستی تمامی عوامل مانند فرش یا موکت، کمدها، میزآرایش و به خصوص رنگ دیوار که می توان گفت مهمترین عامل در بین سایر موارد است با دقت انتخاب گردد که رنگ بنفش می تواند گزینه ای بسیار مناسب و دلچسب در بین سایررنگ ها قلمداد گردد.

دکوراسیون اتاق خواب کودک به رنگ بنفش

رنگ بنفش جزو رنگ هایی است که هم برای دکوراسیون اتاق دخترانه مناسب است هم پسرانه، رنگ آبی برای پسران و رنگ صورتی برای دختران دیگر تکراری شده است بهتر است با رنگ بنفش اتاق جذاب تری برای فرزندتان طراحی کنید. قانون اول و اصلی طراحی دکوراسیون اتاق کودک انتخاب لوازم و رنگی است که آرامبخش و البته محرک مغز باشد ، بخشی از ویژگی هایی که روانشناسی رنگ بنفش داراست. این رنگ بالاترین سطح آگاهی و تفکر حتی در عرصه های معنوی رو داراست ، دعوت کننده به درون است و اونقدر تفکر را عمیق میکند که میشود در مدیتیشن ها استفاده شود و در این مورد بیشترین کیفیت را داراست.

دکوراسیون اتاق دخترانه بنفش

با چند مدل و طراحی زیبا از دکوراسیون اتاق دخترانه بنفش همراه شما هستیم که هر یک از این مدل های جذاب و جدید میتواند ایده مناسبی برای طراحی دکوراسیون شما باشد. برای انتخاب دکوراسیون مناسب اتاق دخترانه با توجه به روحیات لطیف و نیازهای دختران جوان مناسب ترین دکوراسیون را انتخاب نموده و مورد استفاده قرار دهید.

دکوراسیون اتاق دخترانه بنفش :

برای طراحی و اجرای دکوراسیون اتاق دخترانه بنفش توجه به چند نکته و ایده جدید و کاربردی حائز اهمیت است. همینطور که می دانید انتخاب رنگ مناسب، کلیدی ترین نکته در طراحی دکوراسیون است و تاثیر بسیاری در زیبایی مکان طراحی شده دارد. بنفش رنگ اسرار آمیزی است که بسیاری از مردم علاقه زیادی به آن دارند و ترجیح میدهند در دکوراسیون منزل از آن استفاده کنند. این رنگ جذاب و دوست داشتنی برای طراحی دکوراسیون اتاق دخترانه رنگ مناسبی است و از آنجایی که رنگ بنفش طیف های متفاوتی بین رنگ بنفش یاسی روشن تا بنفش تیره مخملی دارد جذابیت خاصی به دکوراسیون اتاق می دهد. در ادامه چند مدل اتاق دخترانه را که با طیف های مختلفی از رنگ بنفش طراحی شده است را ملاحظه می فرمایید. استفاده از تم بنفش ایده خوبی برای دکوراسیون اتاق دخترانه است که در آن می توان از رنگ های شاد و درخشان دیگر نیز استفاده کرد و ترکیب جذاب و زیبایی برای چیدمان اتاق دخترانه فراهم آورد. اغلب رنگ های سرد و گرم میتوانند ترکیب مناسبی با رنگ بنفش بسازند که با مشاهده مدل های بیشتر و بررسی ایده ها و طراحی های مختلف میتوانید ترکیب رنگ مناسب و ایده آلی برای دکوراسیون اتاق داشته باشید. دکوراسیون اتاق دخترانه بنفش برای سنین مختلف طراحی شده است و اغلب دختران نوجوان و جوان این سبک دکوراسیون را دوست دارند و مورد پسند آنها واقع می شود، با این حال توجه به نیازهای فرد مورد نظر و روحیات و سلیقه وی اهمیت زیادی در طراحی و انتخاب مناسب دکوراسیون دارد.

اتاق خواب بنفش و سفید و استفاده از این دو رنگ برای دکوراسیون محیط

اتاق خواب بنفش و سفید بعد از آماده سازی چشم ها را نوازش می کند. هیچ عقل سلیم و بانوی خوش سلیقه ای به زیبنده بودن رنگ بنفش تردید ندارد، اما هرگز نباید یکی از مهم ترین اصول در طراحی دکوراسیون که تناسب رنگ هاست را فراموش کرد. ترکیب رنگ بنفش و سفید در کنار یکدیگر به شما حس آرامش می دهد. شاید تا کنون از این نوع چیدمان در فضای اتاق خواب خود استفاده نکرده باشید یا احتمال دارد شما یکی از طرفداران پر و پا قرص این نوع چیدمان در فضای اتاق خواب باشید.

استفاده از رنگ بنفش در چیدمان داخلی

رنگ بنفش در نگاه کلی از سمت روانشناسان به عنوان رنگ عزت نفس، وقار و اصالت شهرت دارد. از نظر متخصصان صنعت مد استفاده از رنگ بنفش در چیدمان فضای داخلی حال و هوای سلطنتی به محیط می بخشد و از نظر روان شناختی نیز رنگ بنفش تسکین دهنده، آرامش بخش و چشم نواز شناخته شده است. رنگ بنفش در کل جاذب نور است و به همین دلیل معمولا توصیه می شود در زمان استفاده با رنگ سفید ترکیب شود.

استفاده از رنگ بنفش و سفید در چیدمان اتاق خواب

رنگ بنفش رنگی لوکس و جذاب در چیدمان داخلی محسوب می شود. ترکیب رنگ سفید با رنگ بنفش سبب تأثیرگذاری چند برابر آن در محیط می شود. شما به راحتی می توانید با ترکیب رنگ بنفش و سفید یک دکوراسیون متفاوت را تجربه کنید. رنگ سفید و رنگ بنفش هر کدام به تنهایی جلوه ای خاص به محیط می بخشند و همان طور که اشاره شد استفاده از رنگ بنفش تیره همراه با رنگ سفید توصیه می شود.

ایده هایی برای چیدمان و دکوراسیون اتاق خواب بنفش و سفید

  • دیوار به رنگ بنفش
  • کاغذ دیواری بنفش
  • مبلمان
  • سرویس خواب
  • روتختی
  • پرده
  • لوازم دکوری

دیوار به رنگ بنفش در اتاق خواب

داشتن اتاق خواب بنفش و سفید کار دشواری نیست؛ شما برای این منظور می توانید از رنگ آمیزی اتاق خواب خود شروع کنید. ترکیب رنگ بنفش با سفید، با حدود ۷۵٪ رنگ سفید و ۲۵٪ رنگ بنفش، می تواند ایده ای مناسب باشد؛ یعنی شما 25 درصد از فضا را با رنگ بنفش رنگ آمیزی کرده و 75 درصد باقی مانده را با سفید؛ زیرا رنگ بنفش به تنهایی و با تناژ بالا در بلند مدت به چشم آسیب وارد می کند. از طرف دیگر در صورت استفاده زیاد رنگ بنفش و مخصوصا رنگ تیره آن، فضا نیز بسیار تاریک می شود.

استفاده از کاغذدیواری بنفش در اتاق خواب

کاغذ دیواری های بنفش و سفید کار شما را برای دیزاین داخلی اتاق خواب و داشتن اتاقی با این دو رنگ بسیار ساده کرده است. شما می توانید با هر ترکیب رنگ و با استفاده از طرح های مختلف این کار را به انجام برسانید. متخصصان این صنعت خود ایده های بسیار خوبی برای دکوراسیون داخلی به شما ارائه می دهند. گل های ترکیبی طلایی و رنگ بنفش می تواند به مجلل تر شدن فضا کمک می کند و از سوی دیگر می توانید از کاغذ دیواری سفید با گل های یاسی نیز به این منظور بهره بگیرد. استفاده از کاغذ دیواری بنفش و سفید ایده مقرون به صرفه ای به شمار می رود و نصب آن نیز آسان می باشد. در کنار نصب کاغذ دیواری می توانید سقف را نیز به همین منظور با تناژ بنفش و سفید ترکیبی رنگ آمیزی کنید.

مبلمان اتاق خواب بنفش و سفید

اگر قصد خرید مبلمان برای اتاق خواب خود را دارید، می توانید از مبلمان متفاوتی در فضای اتاق خواب با رنگ سفید و بنفش استفاده کنید. به عنوان مثال مبل سفید با کوسن های گل دار بنفش، مبل بنفش با کوسن های سفید طلایی، مبلمان بنفش سفید با کوسن های یکدست سفید با حاشیه های طلایی و بی نهایت ترکیب رنگ دیگر در این رنگ و سبک دکوراسیون می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. همچنین می توانید از مبلمان سفید طلایی همراه با یک کاغذ دیواری بنفش بهره ببرید. رنگ بنفش و ترکیب آن با سفید به قدری کار را برای شما ساده می کند که به راحتی می توانید از سایر رنگ ها نیز در کنار آن ها استفاده کنید.

سرویس خواب

سرویس خواب برای اتاق خواب بنفش و سفید کلیدی ترین موضوع برای چیدمان به شمار می رود. به این امر در زمان خرید باید بسیار توجه شود. اگر تصمیم شما یک چیدمان بنفش و سفید است، تخت در سرویس خواب یکی از رکن های اساسی به منظور چیدمان متفاوت به شمار می رود. به همین منظور می توانید از تخت سفید بنفش با پایه ها و تاج های طلایی استفاده کنید. این مهم کار شما را در دیزاین کردن فضا ساده می کند، به شکلی که شاید در یک اتاق خواب با رنگ سفید بتوان این ترکیب رنگ را به راحتی پیاده کرد. میز توالت بنفش را به راحتی می توانید با گلدان های سفید دیزاین کنید. از گل های طبیعی سفید برای جلوه بخشیدن به محیط استفاده کنید و توجه داشته باشید که کمد و آینه با تناژ رنگی بنفش نیز انتخاب ایده آلی به شمار می آید. بعد از انتخاب و خرید تختخواب، روتختی در چیدمان اتاق خواب بنفش و سفید اصلی ترین کار را برای شما انجام می دهد. روتختی به منظور جلوه دادن به تخت و زیبایی محیط مورد استفاده قرار می گیرد و به همین منظور در زمان خرید باید دقت لازم را داشته باشید. به راحتی می توانید با استفاده از روتختی سفید با گل های ترکیبی بنفش و مشکی جلوه ای خاص به فضا بخشید. روتختی بنفش با گل های طلایی، رو تختی سفید با گل های بنفش و طلایی، رو تختی بنفش با گل های بنفش و مشکی، رو تختی سفید با گل های بنفش یاسی و سایر ترکیب رنگ ها تنها نمونه هایی از انواع ترکیب رنگ ها برای این کار به شمار می روند.

پرده اتاق خواب بنفش و سفید

پرده اتاق خواب یکی دیگر از اصلی ترین ارکان دکوراسیون این اتاق به شمار می رود. از آنجایی که رنگ بنفش به محیط روح سلطنتی و اشرافی می بخشد، می توانید از پرده های بلند برای افزودن حالت سلطنتی به محیط بهره ببرید. پرده بلند بنفش با گل های طلاکوب شده، پرده سفید با گل های بنفش و مشکی و پرده بنفش سیر با گل های یاسی در کنار یک تور سفید سبب اثربخشی بیشتر آن در فضا می شود. دست شما برای انتخاب یک پرده بنفش با طرح های مختلف باز است.

لوازم دکوری در اتاق خواب بنفش و سفید

لوازم دکوری برای چیدمان اتاق خواب می تواند عناصر متفاوتی باشد. یک گلدان بنفش، گل های بنفش، لوستر بلوری با تناژ رنگی بنفش، قاب عکس های سفید و بنفش، آینه های رنگی بنفش ملایم و لوازم دیگر همگی می توانند به شما در چیدمان یک اتاق خواب به رنگ بنفش و سفید یاری برسانند.


  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
برادر رهبر معظم انقلاب: من چون برای خانه‌ام فرش خریده بودم تا مدت‌ها خجالت می‌کشیدم آقا و برادرزاده‌هایم را دعوت کنم چون خانه رهبری گلیم و موکت است (639 نظر) تذکر جدی علی دایی به آقای کمدین: دفعه آخرت باشد که ادای من را درآوردی! (309 نظر) وقتی شهربانو منصوریان در جواب هادی ساعی مدرک قبولی برادرش در آزمون دکتری را رو میکند/ تو دیگه کوتاه بیا دختر +عکس (236 نظر) (فیلم) صحبت های شنیده نشده از شهربانو منصوریان در مورد زندگی گذشته اش / افتخار می‌کنم یه روز نون نداشتم بخورم، برای یه لقمه نون جنگیدم / تو مزرعه کار می‌کردم، خدمتکاری می‌کردم ... (174 نظر) هانیه‌سادات رئیسی: این 100 روزی که از شهادت پدرم گذشت برای ما 100 سال بود+ویدیو/ آه از ته دل دختر رئیس‌جمهور شهید با یاد کردن از پدرش (164 نظر) نگاهی به میز عزای شیک و بدون تجملات زهره حمیدی، بازیگر پیشکسوت سینمای ایران/ دیزاین زیبا با گَل، شمع، قرآن و حلوا+عکس (125 نظر) داریوش ارجمند: من تحت تأثیر دو «علی» هستم؛ علی خامنه‌ای و علی شریعتی (103 نظر) شعرخوانی زیبا و تحسین برانگیز رهبر معظم انقلاب: سعدی اگر عاشقی کنی و جوانی️ عشق محمّد بس است و آل محمّد+ویدیو (95 نظر) شهربانو منصوریان: بحثمون بشه به همسرم حمله ای می کنم که حواسش باشه، پا میزنم و فرار میکنم چون اگه از نزدیک بزنم میزنه زمین منو کشتی گیره+ویدئو (92 نظر) آتشبازی جعفر غفارنژاد رقیب مازندرانی هادی چوپان در استیج انتخابی مستر المپیا در هند +فیلم/ غول بابلسری مثل یک شیر داره لرز به تن رقبا می اندازه (91 نظر) رضا عطاران: بچه خیلی دوست دارم اما قبل از ازدواج با همسرم توافق کردیم بچه دار نشویم! (77 نظر) ویدا جوان: من از همسرم خواستگاری کردم و مراسممون توی باغچه کوچیک عمه همسرم بود و ما با آژانس اومدیم به مراسم عقدمون+ویدیو (68 نظر) خلاقیت زیبای یک جوان غیرایرانی برای نقاشی چهره نورانی رهبر معظم انقلاب روی دیوار حیاط/ من عاشق آن رهبر نورانی خویشم+عکس (63 نظر) سفر تابستانی بهروز تابانی شیرشاه ایرانی به گردنه حیران اردبیل با جمعی از خوبان +تصاویر/ رقیب تبریزی هادی چوپان راهی جاده های شمال شد (56 نظر) پریناز ایزدیار : خیلی دوست دارم ازدواج کنم و بچه دار بشم ، هر وقت ازدواج کنم برنامه ریزی میکنم به زندگی شخصیم برسم (55 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
افزایش 45 درصدی حقوق کارگران در راه است؟
نکاتی درباره اولین گفت‌و‌گوی زندۀ تلویزیونی رئیس جمهوری / پای پزشکیان روی پوست خربزه نلغزید
تلاش ترامپ برای به نمایش درنیامدن فیلم کارگردان ایرانی در آمریکا / کارآموز بلای جان ترامپ می‌شود؟
شهرام حقیقت دوست؛ بازیگری در اوج با یک امضای منحصر به ‌فرد / از خط قرمز تا قلب رقه
تهدیدها و افشاگری‌های هنرمندان؛ واقعیت یا بازی رسانه‌ای؟
کتاب خوب بخوانیم ؛ معرفی کتاب «ناگهان هوس»؛ عاشقانه‌ای دیگر از نویسنده رمان «مثل آب برای شکلات»
معلم بلاگرها اعمال قانون می‌شوند
کتاب خوب بخوانیم ؛ بهترین نامه‌های عاشقانه‌ای‌ که نویسندگان نوشته‌اند؛ روایت‌هایی از عشق و دلدادگی
دانلود آهنگ جدید؛ آهنگ محسن یگانه بنام بترس +متن و موزیک ویدئو/مسافره راهای دور آی ماهی آبای شور
ولخرجی مادر فرح پهلوی از جیب مردم برای ختنه سورون نوه پادشاه مراکش! + سند
(ویدیو) صحبت های جنجالی حمید گودرزی: به هیچ عنوان علاقه‌ای به ازدواج کردن دوباره ندارم، دوباره اشتباه نمیکنم، بعید میدونم هیچوقت عاشق بشم
آغاز ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان استعداد درخشان مقطع ارشد دانشگاه آزاد اسلامی
یادی کنیم از زیباترین و معروف‌ترین دیالوگ عاشقانه‌ی سینمای ایران در "جدایی نادر از سیمین" و شباهتش به دیالوگ هدیه تهرانی در فیلم "غریبانه"
(تصاویر) 2 چیدمان کاملا متفاوت اتاق پسر تبریزی که نفر اول کنکور ریاضی شد و رتبه 1 کنکور تجربی، دختری از بندرعباس
بورسیه‌های تحصیلی «صنعت و دانش» برای داوطلبان کنکور سراسری 1403
منتخب روز   
رهبر معظم انقلاب: فروهر قبل از انقلاب دوست ما بود، اول انقلاب همکار ما بود و بعد دشمن ما شد، دشمنی بی‌ضرر و بی‌خطر+ویدیو رهبر معظم انقلاب در مواجه با هنرمندی که موی بلند داشت: چقدر این مدل مو به شما میاد+ ویدیو/تحت تاثیر قرار گرفتن با جمله رهبر فرزانه فرود اضطراری در قزوین؛ از کار افتادن موتور هلی کوپتر هاشمی رفسنجانی که پسرش محسن هم همراه او بود هوش ادبی رهبر انقلاب گم شده سایه را به او بازگرداند / پیام ابتهاج به آیت الله خامنه‌ای: حیف است وقت ایشان که صرف این امور جزیی شود مهران رجبی، کمدین معروف: حضورم در بیمارستان موجب خنده رهبر معظم انقلاب شد قرائت فاتحه رهبر انقلاب و مسئولان کشور بر مزار پدرانشان؛ از مرحوم هاشمی رفسنجانی و شهید رئیسی تا حسن روحانی و خاتمی+عکس رو شدن مشکل الیکا عبدالرزاقی با وسایل همسرش امین زندگانی در برنامه دورهمی / مدیری میگه امین رو با همین میخ کج بپذیر😂 تصویری از غیرت مثال‌زدنی رهبر معظم انقلاب نسبت به زن ایرانی در میان جمعیت+ویدیو/ حایل کردن دستشان برای برخورد نکردن محافظشان با بانوی کرمانشاهی چقدر رهبر معظم انقلاب را می‌شناسیم؟+ویدیو/ دیدن و شنیدن این صحبت‌ها را از دست ندهید مزاح و شوخی رهبر معظم انقلاب با اعضای دولت مسعود پزشکیان حین سخنرانی+ویدیو پذیرایی ساده رهبر معظم انقلاب از مسعود پزشکیان و اعضای دولتش در بیت رهبری؛ شیرینی خشک با آب معدنی و لیوان یکبار مصرف+عکس/ اقدام هوشمندانه رهبری برای جلوگیری از اسراف غوغای حرکت پای پسر خردسال ووشوکار بر روی استیج یک آمفی تئاتر +فیلم/ اولش خجالت میکشید ولی ببین چه آتیش پاره ای