دکوراسیون میز نهارخوری و مبلمان به سبک مدرن

  شنبه، 10 آبان 1399   زمان مطالعه 5 دقیقه
دکوراسیون میز نهارخوری و مبلمان به سبک مدرن
اگر می خواهید خاص تر از همیشه به دکوراسیون داخلی منزل خود بپردازید به شما توصیه می کنیم از مبل ها و صندلی های مدرن بهره بگیرید.

دکوراسیون میز نهارخوری و مبلمان به سبک مدرن

دکوراسیون به سبک مدرن

اگر می خواهید خاص تر از همیشه به دکوراسیون داخلی منزل خود بپردازید به شما توصیه می کنیم از مبل ها و صندلی های مدرن بهره بگیرید. این امر را می توانید در فضای داخلی منزل و آشپزخانه به راحتی دنبال کنید. به شما پیشنهاد می کنیم از رنگ های خاص با تناژ رنگی روشن و تیره در کنار یکدیگر استفاده کنید. می توانید از میزهای لوکس در کنار صندلی های ساده و شیک به یک دکوراسیون متفاوت دست پیدا کنید. شما بر حسب سلیقه و نیاز خود می توانید تم رنگی که مد نظر دارید را برای طراحی داخلی منزل مورد استفاده قرار دهید. آنچه در ادامه مشاهده می کنید دکوراسیون های بسیار مدرنی است که در طراحی ها به سبک اروپایی مورد استفاده قرار گرفته است. با ما همراه باشید تا بهترین ها از آن شما باشد.

دکوراسیون در خانه های آپارتمانی

اگر می خواهید از میز نهار خوری و مبل های راحتی در کنار هم بهره بگیرید باید فضای داخلی منزل خود را در نظر داشته باشید. به عنوان مثال به شما توصیه نمی کنیم که برای آپارتمان های خود از میز و صندلی های سلطنتی استفاده کنید. این امر سبب محدود شدن فضای داخلی منزل شما می شود. شما می توانید از کاناپه های راحتی و میز و صندلی های نهار خوری چهار نفره همانند تصویر فوق ایده بگیرید. اگر نمی خواهید آشفتگی در فضای منزل احساس شود بهتر است از رنگ های خنثی کمک بگیرید. ایده پردازی با رنگ های شاد و تم های رنگی سبب می شود فضای اطراف شما شلوغ جلوه کند که این امر برای آپارتمان های کوچک پیشنهاد نمی شود.

آشپزخانه به سبک مدرن:

آشپرخانه ها در سبک و دکوراسیون مدرن در به نمایش گذاشتن آینده تمایل دارند. این آشپرخانه ها با وسایل نمایشی و براق نو و جدید و رنگ های درخشنده و با لبه های برش خورده به نمایش گذاشته می شوند. قوانین سادگی در این سبک شامل این است که کابینت ها دارای درهای ورقه ای هستند، اپن آشپزخانه دارای لبه ساده است و از مواد و ابزارهای شلوغ در آن استفاده نشده است.

تصویر

اتاق خواب با دکوراسیون مدرن:

در اتاق از یک تخت کوتاه استفاده کنید و دو پاتختی بگذارید و دو چراغ بر روی آن قرار دهید. برای تزیین اتاق نیز می توانید مجسمه بگذارید و یا روی دیوار نقاشی کنید. لوستر نصب کنید و کاغذ دیواری بکشید و قالیچه هم در اتاق بگذارید. همچنین می توانید یک میز آرایشی بگذارید با یک صندلی مدرن که باعث می شود اتاق زیبایی بیشتری داشته باشد. در مورد دکوراسیون اتاق خواب مدرن به طور کامل در مطالب قبلی صحبت کرده ایم که می توانید با مطالعه آن به ایده های بیشتری برای طراحی دکور این اتاق خانه برسید.

چیدمان مبل مربعی به همراه نهارخوری

با استفاده از مبل مربعی شکل و نهار خوری 8 نفره با دو فرش مربعی شکل می توانید دو قسمت مجزا با یک طرح را در فضا ایجاد کنید. مبل های مربعی شکل را در نزدیکی شومینه قرار دهید و میز ناهار خوری را در پشت آن در قسمت پایین اتاق چیدمان کنید. در صورت نیاز می توانید از صندلی های مهمان مبل های راحتی 9 نفره برای سرویس نهار خوری خود استفاده کنید. همچنین اگر مهمان سالخورده دارید به شما پیشنهاد می کنیم با استفاده از کمک گرفتن از میز عسلی غذای او را بر روی مبل های راحتی سرو کنید. توجه کنید که برای داشتن مبلمان مربعی یا مستطیلی شکل می توانید برای مثال دو مبل سه یا دو نفره همراه با دو مبل تکی خریداری کرده و آن ها را روبروی هم قرار دهید.

چیدمان میز نهار خوری گرد با مبل راحتی گرد

یکی دیگر از راه های داشتن دکوراسیون متفاوت، استفاده کردن از میزهای گرد نهار خوری است. برای این منظور از یک فرش گرد نیز می توانید استفاده کنید. در قسمت بالای اتاق نیز می توانید از یک سرویس مبل راحتی گرد استفاده کنید. این کار به شما یک دکوراسیون متفاوت را ارائه می دهد. با دیزاین لوستر در بالای مبل و میز نهارخوری به فضا جلوی بهتری می توانید بدهید. فرش های مربعی شکل با ابعاد بزرگ را هم می توانید در زمان چیدمان مورد استفاده قرار دهید.

چیدمان مبل و سرویس نهار خوری در خانه به شکل ال

اگر اتاق شما به شکل ال طراحی شده است می توانید با استفاده از این معماری زیبا یک دکوراسیون ناب را تجربه کنید. برای این منظور به شما پیشنهاد می کنیم آن قسمت از اتاق که به در ورودی نزدیک تر است برای سرویس نهارخوری مورد استفاده قرار گرفته شده و در قسمت انتهایی که در اصل رفت آمد در آن کمتر است از سرویس مبلمان بهره گرفته شود. شما می توانید برای سرگرم کردن مهمان های خود در زمانی که مشغول چیدمان میز هستید از یک کتابخانه کمک بگیرید. کتابخانه را در انتهای سالن پذیرایی قرار بدهید و با بازی های فکری و کتاب های جالب آن را پر کنید. شاید شما با این کار قدمی برای شروع فرهنگ کتاب خوانی در کشور بردارید و به این صنعت نیز کمی به اندازه و سهم خود کرده باشید!

اگر می خواهید در منزل لوکس خود یکی از طراحی های ارائه شده را مورد استفاده قرار دهید به شما توصیه می کنیم حتماً با مشاوران تخصصی دکوراسیون نیز مشورتی داشته باشید. استفاده از رنگ ها و ایده پردازی با وسایل مدرن اگر بدون رنگ شناسی و تصویر سازی تخصصی صورت بگیرد سبب می شود نتیجه کار مطلوب شما واقع نشود. استفاده از میز نهار خوری در فضای نشیمن نیاز به یک دیزاین بسیار خاص دارد؛ زیرا در اتاق نشیمن رفت و آمد زیاد است و مدام میز نهار خوری به چشم می آید. دو دلیل این چیدمان را مهم جلوه می دهد یکی اینکه شما باید مسیر رفت آمد را در اتاق نشیمن و آشپزخانه به خوبی فراهم کنید. مورد دیگر اینکه در زمان چیدمان به هارمونی رنگ حاکم در فضا اهمیت دهید تا آشفتگی و بی نظمی در چیدمان شما مشاهده نشود. امید است راهنمایی های ارائه شده شما را در زمینه دیزاین به سبک مدرن کمک کرده باشد.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: ما در خانه‌مان دکوراسیون به معنای متداول آن،فرش و پرده‌های قیمتی و مبلمان نداریم (476 نظر) نگاهی به رسم جالب هر شبِ خانواده رهبر معظم انقلاب قبل از خواب (328 نظر) معلم زبان انگلیسی رهبر معظم انقلاب: ایشان در منزلشان با پرده پارچه‌ای قسمت مهمان‌ها و خانواده را از هم جدا کرده+عکس/ همیشه بساط چای رهبر برقراره (217 نظر) سهم پسر سوم رهبر معظم انقلاب از آقازادگی +عکس/ تصویری قابل تامل و تحسین برانگیز (167 نظر) مبل ساده و چوبی رهبر معظم انقلاب که 20 سال است روی آن می نشینند+عکس/ دکوراسیونی که هیچوقت تغییر نمیکند! (55 نظر) رهبر معظم انقلاب: خدا را شکر که آن روزها در منزلمان پنیر نداشتیم! +فیلم (34 نظر) نگاهی به بوفه دکوری خانه پدری رهبر انقلاب؛ بوفه ای چوبی به ظروف چینی گُل سرخ قدیمی (19 نظر) نگاهی به میز عزایِ ساده برادر جوان و مجرد مهدی یغمایی در خانه پدری اش که لحظاتی پیش خواننده داغدار منتشر کرد+عکس (16 نظر) جشن تولد ساده و خلوت نیما شعبان نژاد، بازیگر برنامه "جوکر 2" و خلاقیت عجیبش برای تزئین میز با شمع استوانه‌ای/مبارکا باشه+عکس (14 نظر) شیلا خداداد: من یک پکیج نیستم همیشه آماده باشم با موهای رنگ شده و ناخن لاک زده+ویدئو/نچرال پسند بودن خانوم بازیگر... (13 نظر) سنگ تمام خواهر و همسر آزاده نامداری در برگزاری جشن تولد مجری جوانمرگ+عکس/ از سفارش کیکی درست شبیه آخرین کیک تولدش در خانه تا آوردن گلهای خشک و بی روح تولد 37 سالگی‌اش (12 نظر) نگاهی به کیک تولد عادل فردوسی پور با خلاقیت شاهکار اُوستا قَنّاد در طراحی و پختش +عکس/مغز طراحش رو باید طلا گرفت (10 نظر) خوانندگی پراحساس و عاشقانه آهنگ بیا برگرد در کنسرت معرکه رضا گلزار/ قدرت صداش بیستِ بیست+ویدیو (10 نظر) خلاقیت منحصر بفرد و نوآورانه شهرداری همدان در نصب مجسمه های شاه و سرباز هخامنشی در حال بیرون آمدن از خاک+ویدیو / احسنت به این ذهن (9 نظر) کیک سه طبقه با تاج پادشاهی و عینک هشت ضلعی، سلیقه جذاب محسن ابراهیم زاده برای کیک تولد لاکچری و مشکی رنگش+عکس/ مامان و خواهر باکلاسش مهمانهای ویژه مراسم😍 (8 نظر)
تیتر امروز   
فال ابجد روزانه سه‌شنبه 19 تیر 1403
فال روزانه امروز سه شنبه 19 تیر ماه 1403
فال قهوه با نشان روز سه شنبه 19 تیر ماه 1403
فال شمع روزانه امروز سه شنبه 19 تیر 1403
فال حافظ با تفسیر سه شنبه 19 تیر 1403 + فیلم
نوحه محرم 1403 شب دوم + دانلود متن مداحی دل بی تاب اومده چشم پر از آب اومده مجید بنی فاطمه
مرگ 3 کودک در آتش / پدر، چگونه خانواده‌اش را به آتش کشید
روایتی از بزرگترین تفریح رهبر معظم انقلاب و فرزندان ایشان
فرهاد مجیدی : من از علی دایی گران‌تر بودم/ به خاطر گلم به استقلال پدرم با من قهر بود
12 نکته برای انتخاب مناسب‌ترین و بهترین رنگ کاشی برای سرویس بهداشتی
سرنوشت وحشتناک مومیایی دختر جوان مصری
در این شهر آرام قدم بردارید؛ ساکنین آن همگی مردگان هستند!
پیش‌بینی مهم نیویورک‌تایمز از دوره ریاست جمهوری پزشکیان
محمد جواد ظریف چه نقشی در دولت پزشکیان خواهد داشت؟
برادر کوچک رهبر معظم انقلاب: صندلی‌های آشپزخانه منزل رهبری پلاستیکی هست؛ ایشان مبل ندارند+ عکس