دکوراسیون اروپایی چیست؟

  جمعه، 09 آبان 1399   زمان مطالعه 3 دقیقه
دکوراسیون اروپایی چیست؟
دکوراسیون اروپایی در نوع خود یکی از مدرن ترین و زیبا ترین چیدمان ها به شمار می رود.

دکوراسیون اروپایی

دکوراسیون اروپایی در نوع خود یکی از مدرن ترین و زیبا ترین چیدمان ها به شمار می رود. از انجایی که اصول و قواعد دکور کردن بسیار مهم است نیاز است در این راستا اطلاعاتی کسب شود. بدون تردید با کمک گرفتن از متخصصان طراحی داخلی به راحتی می توان به زیبا ترین و بی نظیر ترین دکوراسیون ها دست پیدا کرد. سبک های که شما را به دکور اروپایی بیشتر نزدیک می کند را در این مقاله با یکدیگر مرور می کنیم. چیدمان آشپزخانه، اتاق نشیمن، اتاق پذیرایی و اتاق خواب به سبک اروپایی مطالبی است که در این مقاله به آن پرداخته می شود. با ما همراه باشید تا ایده پردازی های استفاده شده را در طراحی و دکوراسیون منازل خود به دست آورید.

اگر بخواهیم برای شما از یک خانه رویایی به سبک اروپایی بگویم باید در یک کلام به زیبایی یک قصر در یک نگاه کلی اشاره کنیم. طراحی و معماری خانه های اروپایی به شکلی صورت می گیرد که رنگ آمیزی و نور پردازی خود به تنهایی جلوه ای بی نظیر به فضا می بخشد بدون اینکه هیچ گونه پارامتری برای دیزاین در فضا استفاده شود. سقف های بلند با طراحی بسیار خاص و زیبا که تمی از رنگ طلایی و کرم دارد خود اولین خلاقیت در این تصویر سازی محسوب می شود. گج بری بسیار زیبایی که بر روی ستون ها و درب های ورودی ایجاد شده است خود می تواند یک ایده پردازی دیگر به شمار آید. همان طور که در تصویر زیر مشاهده می کنید یک تم کرم طلایی برای این دکوراسیون اروپایی دنبال شده است. از سقف تا کف و دیوارها همه با این تم رنگی دنبال شده است. استفاده کردن از لوسترهای بلوری از یک سو نور پردازی بسیار کاملی را در فضا ایجاد کرده و از سوی دیگر سبب زیبا تر شدن این دکوراسیون شده است. همان طور که مشاهده می کنید فضا به اندازه ای بزرگ است که به راحتی می توان از هر کالای دکوری برای دیزاین کردن استفاده کرد اما تنها از یک سرویس مبل و چند آباژور ایستاده استفاده شده است. این امر به این دلیل است که اولین شرط در دکوراسیون های اروپایی سادگی است. برای شاد تر نشان دادن فضا از رنگ های روشن به راحتی می توان بهره گرفت به عنوان مثال در این فضا برخی از دیوارها و ستون ها با تم رنگی صورتی ایده پردازی شده است.

ایجاد دکوراسیونی شاد و پرانرژی از ویژگی های بارز طراحی های اروپایی است و امروزه بیشتر افراد و طراحان ترجیح می دهند از سبک های مدرن و موفق اروپایی در طراحی دکوراسیون داخلی همه قسمت های منزل استفاده کنند. یکی از مهمترین بخش های طراحی دکوراسیون اتاق پذیرایی اروپایی تهیه مبلمان با طرح مناسب و چیدمان مناسب مبلمان در اتاق پذیرایی است. استفاده از رنگ های مکمل و متفاوت درون دکوراسیون پذیرایی یکی دیگر از ویژگی های دکوراسیون پذیرایی به سبک اروپایی است.

تصویر

در برخی طراحی های اتاق پذیرایی به سبک اروپایی از گیاهان طبیعی و گلدان های زیبا استفاده می شود. طراحی نورپردازی مدرن و ایده آل نیز یکی دیگر از مشخصه های دکوراسیون پذیرایی اروپایی محسوب می شود. در ادامه تصاویری از انواع طراحی اتاق پذیرایی با سبک اروپایی و مدرن را برای شما عزیزان گردآوری کرده ایم که امیدواریم این دکوراسیون های زیبا و متفاوت مورد توجه تان قرار بگیرند.

اگر قصد دارید امسال دکوراسیون نشیمن منزل تان را مطابق مد سال طراحی کنید و به سبک اروپایی بچینید پیشنهاد میکنم تصاویری که در ادامه برایتان جمع آوری کرده ایم را مشاهده کنید زیرا این اتاق نشیمن های شیک توسط دکوارتورهای اروپایی طراحی شده اند, شما میتوانید با ایده گرفتن از آن ها دست به کار شوید با ایجاد تغییرات کوچک و بزرگ در فضای نشیمن منزل تان را لاکچری کنید.

طراحی منزل به سبک مدرن و اجرای دکوراسیون اروپایی ، اگرچه ممکن است هزینه های زیادی را برای شما در برداشته باشد اما می تواند فضایی متفاوت و مدرن را در منزل تان به وجود آورد.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: ما در خانه‌مان دکوراسیون به معنای متداول آن،فرش و پرده‌های قیمتی و مبلمان نداریم (476 نظر) نگاهی به رسم جالب هر شبِ خانواده رهبر معظم انقلاب قبل از خواب (328 نظر) معلم زبان انگلیسی رهبر معظم انقلاب: ایشان در منزلشان با پرده پارچه‌ای قسمت مهمان‌ها و خانواده را از هم جدا کرده+عکس/ همیشه بساط چای رهبر برقراره (231 نظر) سهم پسر سوم رهبر معظم انقلاب از آقازادگی +عکس/ تصویری قابل تامل و تحسین برانگیز (185 نظر) مبل ساده و چوبی رهبر معظم انقلاب که 20 سال است روی آن می نشینند+عکس/ دکوراسیونی که هیچوقت تغییر نمیکند! (57 نظر) رهبر معظم انقلاب: خدا را شکر که آن روزها در منزلمان پنیر نداشتیم! +فیلم (43 نظر) نگاهی به بوفه دکوری خانه پدری رهبر انقلاب؛ بوفه ای چوبی به ظروف چینی گُل سرخ قدیمی (20 نظر) نگاهی به میز عزایِ ساده برادر جوان و مجرد مهدی یغمایی در خانه پدری اش که لحظاتی پیش خواننده داغدار منتشر کرد+عکس (16 نظر) جشن تولد ساده و خلوت نیما شعبان نژاد، بازیگر برنامه "جوکر 2" و خلاقیت عجیبش برای تزئین میز با شمع استوانه‌ای/مبارکا باشه+عکس (14 نظر) شیلا خداداد: من یک پکیج نیستم همیشه آماده باشم با موهای رنگ شده و ناخن لاک زده+ویدئو/نچرال پسند بودن خانوم بازیگر... (13 نظر) سنگ تمام خواهر و همسر آزاده نامداری در برگزاری جشن تولد مجری جوانمرگ+عکس/ از سفارش کیکی درست شبیه آخرین کیک تولدش در خانه تا آوردن گلهای خشک و بی روح تولد 37 سالگی‌اش (12 نظر) نگاهی به کیک تولد عادل فردوسی پور با خلاقیت شاهکار اُوستا قَنّاد در طراحی و پختش +عکس/مغز طراحش رو باید طلا گرفت (11 نظر) کیک سه طبقه با تاج پادشاهی و عینک هشت ضلعی، سلیقه جذاب محسن ابراهیم زاده برای کیک تولد لاکچری و مشکی رنگش+عکس/ مامان و خواهر باکلاسش مهمانهای ویژه مراسم😍 (11 نظر) خوانندگی پراحساس و عاشقانه آهنگ بیا برگرد در کنسرت معرکه رضا گلزار/ قدرت صداش بیستِ بیست+ویدیو (10 نظر) نگاهی به آیفون و در ورودی شیک و اعیانی خانه لوکس و دلباز علی دایی/ سلیقه زیبای مونا بانو در چیدمان خونه حرف نداره+عکس (9 نظر)