دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

دعوتنامه شگفت انگیز ایران برای هواداران انگلیس در جام جهانی 

شنبه، 27 فروردین 1401
کد خبر: 201029
ساعدنیوز: هواداران انگلیس دعوتنامه شگفت انگیزی دریافت کرده‌اند تا برای حضور در فینال جام جهانی ۲۰۲۲ در جزیره ایرانی کیش بمانند. آنها سپس از کیش به قطر رفت و آمد خواهند کرد.

به گزارش سایت خبری ساعدنیوز به نقل از خبرورزشی، از هواداران فوتبال انگلیس دعوت شده تا در جام جهانی امسال در قطر در یکی از جرایز ایرانی بمانند. این در حالی است که مردان گرت ساوتگیت در بازی افتتاحیه خود به مصاف ایران خواهند رفت. کیش که با نام مروارید خلیج فارس شناخته می شود، ۴۰ دقیقه پرواز یا ۶ ساعت با قایق از قطر فاصله دارد. در حالی که این جزیره در غرب شناخته شده نیست، اما با سرزمین اصلی ایران کاملاً متفاوت است. همه چیز در کیش موجود است. این جزیره دارای هتل های سطح بالا و امکانات زیبای دیگر است. با وجود جنجال ها در سال های اخیر، دولت ایران اصرار دارد که از طرفداران همه کشورها استقبال خواهد شد.

رستم قاسمی وزیر دولت ایران گفت که انتظار دارد، «صدها هزار هوادار جام جهانی» در ایران بمانند و او گفت که اقامت در کیش گزینه جذابی است. او ادامه داد: اکنون در حال برنامه ریزی هستیم تا زمینه را برای علاقمندان و گردشگران خارجی فراهم کنیم تا در اوقات فراغت خود به ایران سفر کنند و از جاذبه های کشورمان نیز دیدن کنند.

هوادارانی که در ایران می مانند هزینه های بسیار ارزان تری نسبت به کسانی که در قطر هستند، خواهند داشت. مقامات ایرانی امیدوارند هوادارانی که در طول جام جهانی به این سو و آن سو سفر می کنند، بخش گردشگری کشور را که در سال های اخیر به دلیل کرونا و تحریم ها نابود شده، تقویت کنند.

جام جهانی یک ماه به طول می انجامد اولین دوره ای است که در فصل پاییز برگزار می شود.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 16 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
مراحل سابمیت مقاله
تبدیل پایان نامه به مقاله !
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!