معرفی و بررسی یک بازی هیجان انگیز به نام Despotism 3K+ دانلود

  دوشنبه، 26 خرداد 1399   زمان مطالعه 6 دقیقه
معرفی و بررسی یک بازی هیجان انگیز به نام Despotism 3K+ دانلود
امروزه بازی های ویدئویی همه جا هستند. بازی های موبایل و کامپیوتری یک بازی الکترونیکی است که واسطه طراحی شده ای دارد تا باعث ارتباط فرد با دستگاه ویدئویی می شود.

Despotism 3K

خصوصیات بازی

  • نسخه برنامه: 1.2.14
  • اندروید مورد نیاز: 4.4+
  • سازنده: Konfa Games
  • آخرین بروزرسانی: 8 نوامبر 2019
  • دسته بندی: استراتژیک Strategy

ویژگی های بازی

  • انسانیت به همان اندازه ی قلب قبلی شما بی رحم و تیره و تار شده. خود را در زندگی یک ظالم بی رحمانه غوطه ور کنید
  • مدیریت منابع در مورد استروئیدهاست. سریع فکر کنید ، تا حدی ، و ترحم را کنار بگذارید!
  • هر پیاده روی به دلیل وقایعی ایجاد شده به طور تصادفی بی نظیر است. و هر شکست سرنوشت ساز است.. باید دوباره از ابتدا شروع کنید!
  • یادگیری گیم پلی این بازی آسان است ،اما استاد شدن در آن نه..!! فهمیدن مکانیسم بازی فقط چند دقیقه طول می کشد ، اما استفاده ی بهینه برای موفقیت نیاز به استراتژی های خاصی دارد..
  • یک بازی با طراحی عالی و گرافیک منحصر به فرد
  • سیر داستانی و موضوع جدید و خاص و جذاب

بازی Despotism 3K همان داستان کلیشه ای هوش مصنوعی علیه انسان ها را به تصویر می کشد. معمولا در این دسته از بازی ها شما در سمت انسان ها قرار می گیرید و باید جلوی شورش هوش مصنوعی را بگیرید. این در حالی است که Despotism 3K دقیقا عکس این مورد را نشان می دهد. بازی استراتژی Despotism 3K بازیکن را در نقش هوش مصنوعی قرار می دهد که دارای یک آزمایشگاه است. در ادامه باید انسان ها را شکار کنید و روی آن ها آزمایش های مختلفی را انجام دهید یا اینکه از آن ها برای انجام کارهای مختلف استفاده کنید.

تصویر

سبک بازی چیست؟

Despotism 3k – استبداد ۳ کا عنوان یک بازی سبک استراتژیک است که توسط استودیو بازی سازی ایندی Konfa Games با قیمت 2.49 دلار برای دستگاه های اندروید منتشر شده است. این بازی علاوه بر المان های استراتژیک از المان های مدیریت منابع هم استفاده می کند و با یک خط داستانی جذاب توانسته است گیم پلی سرگرم کننده ای را ارائه کند. داستان تسخیر جهان توسط ربات ها و هوش های مصنوعی یکی از موضوعات داغی است که معمولاً در اینترتیمنت های مختلف به آن پرداخته می شود.

داستان بازی

علیرغم اینکه داستان تسخیر جهان توسط ربات ها و هوش های مصنوعی مثل داستان تسخیر جهان توسط زامبی ها کلیشه ای نشده است، بازی های زیادی وجود ندارند که دیدگاه جدیدی داشته باشند و گیمر را در سمت ربات ها و هوش های مصنوعی قرار دهند! Despotism 3k گیمر ها را در نقش یک هوش مصنوعی رباتیک قرار می دهد و از آنها می خواهد انسان ها را به بردگی بگیرند و از آنها برای تولید انرژی استفاده کنند. برای این کار کنترل چنگال های مکانیکی مختلفی را بر عهده دارید که باید با استفاده از آنها انسان ها را از یک قسمت به یک قسمت دیگر منتقل کنید تا کلیه بخش ها بتوانند انرژی تولید کنند و جریان انرژی به شکل متناسبی ادامه داشته باشد تا هوش مصنوعی رباتیک بتواند فعال باشد. اینکار را باید به مدت ۲۵ روز انجام دهید اما کار ساده ای نخواهد بود و در در طول بازی باید به انسان ها توجه داشته باشید چراکه انسان ها به غذا احتیاج دارند و ممکن است از سختی کار زیاد خسته شوند و یا حتی بمیرند که در این صورت باید بتوانند تولید مثل کنند و جبران مافات کنند. البته چاره دیگری هم دارید و در صورتی که انسان ها بمیرند می توانید آنها را درون بیوراکتور ها بیندازید و از آنها غذا تولید کنید و به دیگر انسان ها بدهید.

شما باید ماشین زمان را که در زباله های سزمین 3k گم شده است، پیدا کنید.

Despotism 3k یک بازی اندرویدی متفاوت و جدید در سبک بازی های استراتژی است که توسط Konfa Games ساخته شده و منتشر گردیده است.در بازی Despotism 3k، بشریت توسط هوش مصنوعی به بردگی گرفته می شود… استبداد یک بازی بسیار جذاب است، در این بازی ما در سمت راست درگیری هستیم.باید برای استخراج قدرت و ساختن امپراطوری خود از انسان های پونی استفاده کنید، آنها را ردیابی کنید تا اطمینان حاصل کنید که آنها در معرض فرسودگی و گرسنگی قرار نمی گیرند … اگرچه ضعیف ترین آن ها همیشه می توانند به بیوراکتر پرتاب شوند.شما باید استراتژی و تاکتیک های خود را از قبل برنامه ریزی کرده و تمام انسان های خود را ردیابی کنید تا آنها در اثر فرسودگی از بین نروند. مهمترین نکته ی بازی این است که نمی توانید بازی را ذخیره کنید!! باید هر بار از ابتدا شروع کنید.

علاوه بر این، یک اتفاق تصادفی بعد از هر پنج فیدینگ در قالب یک متن اتفاق نمایش داده می شود. یک انتخاب صحیح ممکن است برخی از مزایا را در اختیار شما قرار دهد و یک انتخاب اشتباه؟؟ خب خواهید دید..! بسیاری از اصلاح کننده هایی که به دلیل اتفاقات تصادفی به دست می آورید ، ظاهر بازی را به میزان قابل توجهی تغییر می دهند..در مبارزات دوم علاوه بر مدیریت منابع ، یک مکانیک کاملاً جدید “یورش” به دست می آورید. انسانهای خود را در سفرهای مختلفی در اطراف یک نقشه تولید شده بصورت اعزامی بفرستید و بدون محدودیت از منابع خود درآمد کسب کنید. شما باید ماشین زمان را که در زباله های سزمین 3k گم شده است، پیدا کنید.

تصویر

به هوش مصنوعی توجه کنید

بنابراین برای اینکه بتوانید مطمئن شوید در بازی Despotism 3k هوش مصنوعی رباتیک همیشه فعال است باید از انسان ها در بهینه ترین حالت ممکن استفاده کنید و همیشه جریان انرژی را حفظ کنید. علاوه بر این گاهی اوقات حوادث عجیب و غریبی مثل تولد بچه های جهش یافته، هدر رفتن انرژی، اتفاقات کیهانی و … هم اتفاق می افتند که باعث می شوند چالش های شما بیشتر شود و یک گام به عدم موفقیت و شکست نزدیک تر شوید. روی هم رفته این بازی دارای ویژگی های مثبت بسیار زیادی است و بدون تردید تجربه خوبی را به ارمغان خواهد آورد. کنترل ها بسیار ساده هستند و تمام عملکرد ها و مکانیسم های بازی را به راحتی می توانید در عرض ۲ یا ۳ دقیقه یاد بگیرید و به طور کامل بر آنها مسلط شوید.

از بعد صدا و تصویر

از بعد بصری فضای گرافیکی بازی بسیار زیبا و چشم نواز است و طراحی هنری آن به صورت پیکسلی می باشد و استایل رترو دارد. افزون بر این ویژگی ها صداگذاری ها هم به خوبی انجام شده اند و جذابیت های بازی را چند برابر کرده اند. Despotism 3k با بیش از هزاران دانلود و دریافت امتیاز عالی 4.4 از 5.0 یکی از بازی های محبوب مارکت اندروید محسوب می شود

دانلود بازی:


  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
تصویری از چهره درس خوان رهبر معظم انقلاب در کلاس ششم ابتدایی+عکس/ 12 سالگی رهبری در مدرسه (434 نظر) نگاهی به انواع لباس مدرسه دانش آموزان کشور های مختلف/ آمریکا، ژاپن، چین و... (228 نظر) الهام چرخنده امروز صبح به دیدار رهبر معظم انقلاب رفت+عکس/ چهره آرام خانم بازیگر در بیت رهبری (162 نظر) رهبر معظم انقلاب: ترویج موسیقی بر خلاف مذاق اسلام است/ اردوی مختلط دختر و پسر یعنی چه؟! دانشجو بره خارج از کشور که چه کنه؟+فیلم (148 نظر) سحر زکریا: 6 سال همسر مهران مدیری بودم / او جوانی ام را گرفت !+فیلم (148 نظر) پری غفاری معشوقه شاه پهلوی: شاه آرام آرام مشروب می‌خورد و گاهی گیلاس مرا هم پر می‌کرد/ ازدواجی در کار نبود من دستمزدم را می گرفتم! (138 نظر) مروری بر بازیگران مرد ایرانی که از گوشواره استفاده می‌کنند؛ امیر جعفری، ارسلان قاسمی، امین حیایی و...+عکس (95 نظر) روز اول مهر یادی کنیم از اخراج سجاد رضایی فرزند اکبر کلاس دوم ب با گرمکن ورزشی دهه شصتی +فیلم/ من برای لهجه اصفهانیش مُردم شما ادامه بدید (93 نظر) نعیمه نظام دوست: عاشق احمدرضا عابدزاده بودم ، اون بلیزر داشت منم با یه رنو افتادم دنبالش اصلا به من محل نذاشت قلبم خیلی شکست و اومدم خونه عکسهاشو پاره کردم+ویدیو (91 نظر) خانه پدری ساده رهبر معظم انقلاب به روایت تصویر +عکس/ از سقف چوبی و بوفه دکوری ساده تا چراغ نفتی و کابینت های فلزی (88 نظر) اکبر عبدی: 25 سال مصرف کننده تریاک بودم، اینجانب اکبر عبدی 4 سال و نیم یک معتاد+فیلم (82 نظر) دیدار احساسی علی پروین اسطوره فوتبال با رهبر انقلاب در بیمارستان +عکس / ارادت خاص علی آقا به رهبر معظم انقلاب (79 نظر) علیرضا بیرانوند: پرتاب‌های بلندم به خاطر چوپانی کردنم هست؛ به عنوان یک چوپان در کنار خانواده ام همیشه مجبور بودم که با پرتاب سنگ مواظب گوسفندانم باشم (75 نظر) رضا عطاران : من و خانومم تو سینما بودیم همه اومدن برای عکس و امضا که اعلام شد رضا گلزار وارد شده دور و برمون حتی یه نفر هم نموند همه رفتن پیش رضا (74 نظر) خلاقیت هوشمندانه یک مدرسه ایرانی برای استفاده از پله های سالن/ دست مریزاد به این همه نبوغ و ابتکار+عکس👌 (71 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
منتخب روز   
برای اولین بار نماینده اسرائیل هنگام سخنرانی مسعود پزشکیان به سخنان رئیس‌جمهور ایران گوش داد و سالن را ترک نکرد+ویدیو از نخ بستن به انگشتر برای اندازه شدن تا دکمه‌های متفاوت قبا و نخ نما شدن عبا؛ در مروری بر ساده‌زیستی رهبر معظم انقلاب+عکس خبرنگار شبکه صهیونیستی ایران اینترنشنال در منهتن آمریکا: من دیدم که همسر مسعود پزشکیان از ساختمانی در اینجا خارج شد+ویدیو/ ای کاش به عنوان خبرنگار یک مقدار اطلاعات داشتی! ذوق‌زدگی و خوشحالی خبرنگار ترکیه از "ساغول" گفتن مسعود پزشکیان در نیویورک؛ خبرنگار ترکیه: این رئیس‌جمهور تُرک آذربایجانی است+ویدیو رهبر معظم انقلاب: بعضی‌ها فکر می‌کنند نشاط یعنی رقاصی؛ فلان برنامه موسیقی رو توی تلویزیون پخش کنیم مردم نشاط پیدا کنند، نشاط این نیست+ویدیو تصاویری جالب از مسعود پزشکیان پشت نیمکت کلاس درس در روز اول مهر/ ردیف دوم و چهارم نشینی رئیس جمهور توئیت جدید پزشکیان به زبان کُردی و عربی +عکس وزیر اسبق کشور: رهبر معظم انقلاب یک دوره تندخوانی شرکت کردند و یک کتاب 300 صفحه‌ای را در یک شب می‌خوانند+ویدیو نیکی کریمی از مهمترین اتقاق زندگی اش پرده برداشت ؛ خانم بازیگر : پدرم مرا به این سمت سوق داد تاج گل اعیانی با گل‌های سفید و سیاه محمدباقر قالیباف در مراسم ختم پدر خداداد عزیزی+عکس استاندار بصره راننده شخصی مسعود پزشکیان در سفر به این شهر شد+عکس/ چهره خندان رئیس جمهور سوار بر BMW