دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

سیاست /

سندروم زن مطلقه آمریکایی و رسوایی های بی پایان خانواده سلطنتی بریتانیا 

سه شنبه، 19 اسفند 1399
کد خبر: 140956
مصاحبه جنجالی مگان مارکل و شاهزاده هری با شبکه سی بی اس آمریکا، بحث های فرآوانی را در بریتانیا و جهان درباره آینده دوک و دوشس ساسکس برانگیخته است. با این حال، این اولین باری نیست که خانواده سلطنتی دچار بحرانی بین المللی می شود.

به گزارش ساعد نیوز، این اولین باری نیست که یک بحران در خانواده سلطنتی با وسعتی بین المللی روی می دهد. پیشتر در دهه 1930، خانواده سلطنتی بریتانیا سال ها دچار مشکل بود. باز پای یک زن مطلقه آمریکایی در میان بود. ادوارد هشتم پادشاه وقت بریتانیا عاشق زنی شوهردار می شود به نام والیس سیمسون اهل پنسیلوانیا.

گفته می شود که شاه ادوارد هشتم به مدت هفت سال با این زن شوهردار رابطه داشته است. در نهایت در سال 1936 والیس سیمسون از شوهرش طلاق می گیرد و زمینه برای ازدواج ادوارد هشتم و والیس مهیا می شود.

ولی یک مشکل در میان بود!

ادوارد هشتم به عنوان پادشاه بریتانیا، رئیس کلیسای انگلستان محسوب می شد. با توجه به این که والیس دو بار طلاق گرفته بود، پادشاه اجازه نداشت، با او ازدواج کند!

اصرار ادوارد هشتم بر این امر موجب استعفای خودخواسته او از سلطنت شد و بحرانی تمام عیار در خانواده سلطنتی حاکم شد. ادوارد هشتم به فرانسه تبعید شد و فشارهای مالی و سیاسی فرآوانی به او تحمیل شد.

داستان غم انگیز عشق آمریکایی در خانواده سلطنتی به ادوارد هشتم ختم نشد. این بار پرنس هری تصمیم به ازدواج با زنی مطلقه از آمریکا گرفت و باز سرنوشت محتوم تبعید گریبانگیر او شد.

مشخص نیست که چه بلایی قرار است سر مگان مارکل و پرنس هری بیاید ولی هر چه هست، دیگر پرنس هری شانسی برای رسیدن به سلطنت در بریتانیا ندارد و پرونده او مختومه شد.


پسندیدم 1 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 16 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه ها
زری
2 سال پیش

این کجاش رسواییه 😐
پاسخ
دیدگاه خود را ثبت نمایید
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
سابمیت مقاله چیست؟
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی