دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / سرگرمی / تعبیر خواب / ا /

دیدن اره در خواب چه تعبیری دارد ؟ / تعبیر خواب اره 

چهارشنبه، 24 بهمن 1397
دیدن اره در خواب نشانه چیست؟ تعبیر خواب به فرایند معنادهی به رویاهایی که در خواب می بینید، گفته می‌ شود. تعبیر خواب اره را می توانید در ساعد نیوز مطالعه کنید.

تعبیر خواب اره به روایت محمد بن سیرین

  • اگر در خواب ببیند درختی رابا اره برید، از رفت و آمد با کسیکه تعلقی به او دارد محروم میشود و یا خودش کناره گیری می کند، احتمال آزرده کردنش هم وجوددارد
  • اگر ببیند فرزند، برادر و یا خواهر خودرا با اره به دو نیم کرد، دلیل ان باشد که همتای دیگری چون او مییابد، یعنی فرزند دوتا می شود و …
  • تعبیر انبر آهنگری، خدمتکار نترس و شجاعی است که به خوبی مال و اموال را از دست «سلطان» بیرون می آورد و برای مردم خرج می کند.
  • اگر ببینی با انبر آهنگری مقداری آتش بیرون آوردی و به مردم دادی، یـعـنـی از سلطان سود و منفعت بدست می آوری .

تعبیر خواب اره به روایت امام جعفر صادق (ع)

  • ديدن اره در خواب بر سه وجه است :
  1. فرزند
  2. خواهر يا برادر
  3. شريک

تعبیر خواب اره به روایت ابراهیم کرمانی

  • گر ببیند فرزند، اره اي به دست گرفته یا خرید یا کسی به او داد.
  • اگر پسر دارد پسری دیگر و اگر دختر دارد دختری دیگر نصیبش می شود و اگر فرزند نداشته باشد چارپایی که مال اوست دو تا میشود.

تعبیر خواب اره به روایت منوچهر مطیعی تهرانی

  • اگر کسی در خواب ببیند که اره در دست دارد ولی با آن چیزی را نمی برد و کاری انجام نمی دهد نشان آن است که فزون طلب و زیاده خواه است و احیاناً این زیاده خواهی صورت ناپسند یعنی طمع و آز دارد، اما اگر اره به دست داشت و در خواب دید که درختی را قطع می کند گویای آن است که از صاحب آن درخت یا چوب و تخته دور می شود و بین آن ها مفارقت اتفاق می افتد.
  • اره بیشتر نشان تعداد است و زیاده خواهی و همه چیز را برای خود خواستن و در خواب این صفات به صورت اره نمودار می شوند.
  • چنان چه در خواب دیدید که اره ای از دکان خریدید یا از جائی برداشتید و یا کسی به شما اره ای بخشید چنان چه کودک باشید صاحب خواهر و برادر می شوید و چنان چه متأهل باشید خداوند دختری یا پسری به شما عنایت می فرماید.
  • اگر اره را به دست یا پای خود کشیدید بی آن که بریده شود و از جای آن خون بیاید گویای آن است که کاری زیان بخش انجام می دهید که زیان آن متوجه خودتان خواهد شد.

تعبیر خواب اره از دیدگاه آنلی بیتون

  • اگر خواب ببینید با اره دستی چوبی را اره میکنید، علامت ان است که زندگی خانوادگی شما لبریز از فعالیت و شور و شوق خواهد بود.
  • دیدن اره هاي بزرگ که با نیروی برق کار میکنند، علامت ان است که پذیرفتن وظیفه اي بزرگ، باعث تحول و دگرگونی در زندگی شما خواهد شد. اگر زنی چنین خوابی ببیند، علامت ان است که نصایح او مورد توجه دیگران قرار خواهد گرفت.
  • دیدن اره فرسوده که دندانه هایش شکسته است، علامت ان است که با حوادثی نامساعد روبه رو خواهید شد ودر زندگانی طعم شکست را خواهید چشید.
  • گم کردن اره در خواب، علامت ان است که دست به کارهایی میزنید که برایتان مصیبت و بدبختی به همراه می آورد.
  • شنیدن صدای اره کردن در خواب ؛ نشانه رسیدن به سعادت و خوشبختی است.
  • پیدا کردن اره اي مستعمل در خواب ؛ نشانه ان است که کارها نتایجی نامطلوب به همراه خواهند داشت.
  • اگر خواب ببینید اره اي را روی شانه خود حمل میکنید، علامت ان است که مسئولیت هایي بزرگ و پر منفعت به عهده خواهید گرفت.

تعبیر خواب اره در کتاب فرهنگ تفسیر رویا نوشته تونی کریسپ

  • اره در رویا نشانه ای از انرژی فرد برای تغییر دادن نگرش ها و رفتارهای قدیمی، انتقاد، طعن و کنایه، حالت ذهنی پرسشگرانه، پرس و جو، تحقیق، قطع کردن اظهارات دیگران یا تجربه خود است

تعبیر خواب موضوعی اره به روایت معبران دیگر

  1. اره در خواب نشانه تصادف و اتفاق بد در زندگی است. از طرف دیگر اره نماد چیزی است که هرگز به آن نمی رسید ولی آرزویش را دارید.
  2. تعبیر دیدن اره زنگ زده در خواب نشانه این است که با کسی مدت هاست به مشکل برخورده اید و او قصد دارد که شما را متوجه اشتباهتان بکند اما موفق نخواهد شد.
  3. تعبیر دیدن دندانه های تیز اره در خواب این است که به چیزهایی که مدت ها انتظارش را می کشیدید رسیده اید. اگر دندانه های اره کند بود تعبیرش برعکس است.
  4. اگردر خواب دیدید کسی را با اره کشتید تعبیرش این است که بر دشمنی پیروز می شوید. این دشمن دیگر برای شما دردسری نخواهد داشت و به زودی از شر او خلاص خواهید شد.
  5. اگر در عالم رویا دیدید که گوشت حیوانی را اره میکردید تعبیرش این است که به زودی نذرتان برآورده می شود.
  6. - تعبیر خریدن اره در خواب این است که با یک دوست قدیمی دیدار خواهید کرد. اگر در خواب اره را به دشمنی دادید تعبیرش این است که به زودی جنگ را با او آغاز خواهید کرد.
  7. اگر در خواب دیدید که درخت را با اره می بریدید تعبیرش این است که کسی را نا امید می کنید یا به او آزار می رسانید.
  8. اگر در عالم رویا دیدید که چیزی را اره میکردید تعبیرش این است که چیزی را که دوست دارید از دست خواهید داد. این چیز ممکن است عشق یا کسی باشد که شدیدا به او وابسته هستید.
  9. تعبیر اره کردن سنگ در خواب نشانه این است که با تلاش به آنچه می خواهید خواهید رسید. شما انسان موفق و سرسختی هستید و هر مانعی را از سر راهتان برخواهید داشت.
  10. بریدن بدن یک انسان با اره: این خواب ممکن است برای تان بسیار وحشتناک باشد. اگر پس از دیدن خوابی که در آن، با استفاده از یک اره به بریدن بدن یک انسان مشغول هستید، دچار سرخوردگی و ناراحتی شده اید، سعی کنید خودتان را آرام و خونسرد نگه دارید. تلاش کنید مفهوم اصلی این خواب را درک کنید و از شر احساسات بد خلاص شوید، زیرا در حقیقت، این وضعیت می تواند تعبیر و مفهوم مثبتی به همراه داشته باشد. بریدن بدن یک انسان در عالم خواب با استفاده از اره ممکن است به این معنی باشد که موانع رسیدن به پیشرفت را یک به یک از مقابل خود برطرف خواهید کرد. در آینده ی نزدیک قادر خواهید بود از شر تاثیرات منفی آدم هایی خلاص شوید که سعی می کنند در مسیرتان به سمت موفقیت مانع ایجاد کنند. سایر آدم ها از موفقیت ناگهانی تان شگفت زده خواهند شد. پس از این موفقیت ناگهانی، دشمنانتان سعی می کنند به شما نزدیک شوند. شما اجازه نخواهید داد این اتفاق بیفتد، زیرا شخصیت قدرتمندی دارید. به طور خلاصه باید گفت، مشاهده ی خواب بریدن یک آدم توسط اره، در حقیقت، نمادی از یک مفهوم بسیار مثبت است. بنابراین، نیاز نیست به خاطر آن نگران شوید.

  11. تعبیر خواب اره دو سر: مشاهده ی اره ی دو سر در عالم خواب دارای معانی و پیام های بسیار مثبتی است. اگر در عالم خواب چنین وسیله ای را مشاهده کرده اید، آرامش تان را حفظ کنید و اصلا نگران نباشید؛ زیرا این خواب پیامی است که نشان می دهد آینده ای بسیار روشن در انتظارتان خواهد بود. به تمام اهدافی که در آرزوی شان هستید، یک به یک خواهید رسید. به نتایج تلاش های تان خواهید رسید، موفق خواهید شد، و روز به روز به بزرگی تان افزوده خواهد شد. آدم های اطراف تان به تحسین شما خواهند پرداخت. خبرهای خوبی برای دوستان تان خواهید داشت، و آن ها از شنیدن این خبرها بسیار خوشحال خواهند شد.

    در محل کارتان، ترفیع درجه خواهید یافت. دستمزدی که از محل کارتان دریافت می کنید، افزایش خواهد یافت. پس از دیدن این خواب، از لحاظ مالی به آرامش خواهید رسید، پول زیادی به دست خواهید آورد.

    با کمک همسر و با تلاش های تان، تمام مشکلات مربوط به زندگی زناشویی تان برطرف خواهند شد. روابط دوستانه تان تقویت می شوند و احترام شما در نگاه دوستان تان افزایش خواهد یافت. در آینده ی نزدیک، بهترین سرمایه گذاری های عمرتان را انجام خواهید داد، و همین مسئله باعث افزایش اعتماد به نفس تان خواهد شد.


1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 19 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
طلاق بی سر و صدای آرام جوینده و سپهر حیدری در پی انتشار ویدئوهای مستهجن و غیراخلاقی
(فیلم) بالکن زیبا و پر از گل سوگل طهماسبی با ویویی ابدی رو به کوه / چقدر خوش سلیقه‌اس ...
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
گردش لاکچری شبنم قلی خانی بازیگر نقش مریم مقدس در یک کافه سر سبز در دبی/ خوش بگذره +عکس
نگاهی به تغذیه مدرسه ساده و سالم پناه و نبات دخترای شاهرخ استخری در بلژیک+عکس/ مثل همیشه مقوی و مفید
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
هزینه چاپ یک کتاب