دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / سرگرمی / تعبیر خواب / ا /

دیدن ازدواج مجدد در خواب چه تعبیری دارد؟ / تعبیر خواب ازدواج مجدد 

چهارشنبه، 26 مرداد 1401
دیدن ازدواج مجدد در خواب نشانه چیست؟ تعبیر خواب به فرایند معنادهی به رویاهایی که در خواب می بینید، گفته می‌ شود. تعبیر ازدواج مجدد را می توانید در ساعد نیوز مطالعه کنید.

تعبیر خواب ازدواج مجدد به روایت کارل گوستاو یونگ

دیدن افراد خاصی که در رویا مشاهده می کنید الزاما ارتباطی با آن فرد نداشته و بیشتر حالات درونی بیننده خواب را نشان می دهد. اگر شما در خواب شوهرتان را در حال ازدواج دوم دیدید بیانگر حالات آشفته درونی خود و ترس از نادیده گرفته شدن توسط دیگران بوده و تعبیری به گرفتن همسر دوم توسط شوهرتان نیست.

تعبیر خواب ازدواج مجدد به روایت ابن سیرین

  • اگر زنی در خواب ببینید که شوهرش زن دوم گرفته است تعبیر آن فراوان شدن خیر و برکت فزونی مال و ثروت است.
  • اگر متاهل هستی و در خواب ببینی با زنی ازدواج کرده ای، شرافت و بزرگی به دست می آوری.

تعبیر خواب ازدواج مجدد به روایت ابراهیم کرمانی

  • اگر زن شوهردار در خواب ببیند شوهر دیگری دارد و مراسم عروسی را ندید، تعبیرش فراوانی مال و اموال و شرافت و عزت تو می باشد.
  • اگر دیدی در این مراسم شادی در حال عیش و نوش بودی و خودت با تماشا چنین صحنه ای خرسند بودی نیکو نیست و به این معنی است که اختلافی بزرگ و دردسر ساز در دنیای بیداری بین شما و همسرتان رخ میدهد که ممکن است باعث ناراحتی و کدورت های زیادی گردد و فرزندان در خانواده هم بخاطر چنین مسائلی زیان جدی ببینند ولی اگر احساس شما معمولی بود و فقط حس کردی به اسم عروس حاضر هستی و کار خاصی از شما سر نمیزند نیکوست و اتفاقا بیانگر تقویت بنیان خانواده ی شماست.

تعبیر خواب ازدواج مجدد به روایت امام صادق

فردی مضطرب و پریشان خدمت آن حضرت رسید و خواب خود را که در رابطه با ازدواج مجدد خودش بود بیان کرد. حضرت به آن مرد فرمودند خشنود باش که تعبیر خواب تو پر از خیر و برکت می باشد و بزودی مال و ثروتی به تو خواهد رسید و یا برکت و نعمت سرازیر منزل تو خواهد شد.

تعبیر خواب ازدواج مجدد به روایت علامه مدنی

اگر زنان همسر دار خواب دیده باشند با مردانی که غریبه هستند و عروسی میکنند به این نشانه است که زندگانی زنانشویی آن ها سالم تر زیباتر و با دوام تر می شود ، وفاداری و و مهر و محبت بین آن ها زیادتر از قبل می شود و از یکدیگر درک بهتری پیدا خواهند کرد ولی چنان چه دامادی را که دیده اند شخصی آشنا باشد و قبلا با او در دنیای واقعی ارتباط داشته باشند خوب نیست و این یک هشدار جدی است که زندگی رو به تزلزل و سستی در پیش است.

تعبیر خواب ازدواج مجدد به روایت شیخ طوسی

  • ازدواج مجدد زن شوهردار با مرده: دیدن این رویا در همه شرایط و زمان ها خوب است و وصلت کردن با مردگان بیانگر این است است که خداوند از روی فضل و رحمت خودش گناهان تو را می بخشد.
  • اگر دیدی در عروسی با مرده ای شروع به خوشحالی و رقص میکنی و لباس عروس به تن داری به این معنی است که شاد و خوشحال خواهی شد.
  • چنان چه مرده از اقوام و آشنایان باشند بیانگر رها شدن از غم و تاریکی و اگر بیگانه باشد بیانگر سعادت و خوشبختی زن و شوهر است.

تعبیر خواب ازدواج مجدد به روایت خالد اصفهانی

وقتی که روح انسان تمایل به دیدن چنین رویایی دارد و خود را در مجالس عروسی و در کنار دامادهای مختلف می بیند میتواند خبر از یک راز مهم بدهد خبر از موضوعاتی که شاید برای زنان پوشیده است و در یک جمع بندی کلی میتوان گفت دیدن این خواب بیانگر این است که همسرانشان وقایعی را از آن ها مخفی کرده اند. بنابراین بهتر است که به آن ها نزدیک شده و با اختصاص دادن وقت بیشتر محبت خود را به آن ها ابراز کنند.

تعبیر خواب ازدواج مجدد به روایت معبرین غربی

  • دیدن خواب دوباره ازدواج کردن نشانگر بی کفایتی بیننده خواب در کار خود یا قرار دریافت او بر سر دوراهی یک انتخاب است، انتخابی که برای اوهر تصمیم ارزشی برابر دارد.
  • اگر فردی در خواب ببیند که با همسر فعلی خود ازدواج می کند، نشانه ای از عشق و ایمان شدید آن دو به یکدیگر است.
  • اگر در خواب دیدید که شوهرتان سر شما هوو آورده است تعبیر خوبی دارد و بیانگر رسیدن خبرهای خوب به شما و خوش شانسی تان در زندگی است. اگر در رویای خود دیدید که هوو دارید، این خواب بیانگر علاقه زیاد و وفاداری همسرتان به شماست. احساس پوچی در زندگی، احساس بی فایده بودن و حالاتی از این قبیل عامل بوجود آمدن اینگونه رویاها در خواب زنان متاهل است.
  • ازدواج پنهانی شوهر در خواب نشان دهنده آن است که حضور بعضی افراد موجب خجالت و شرمندگی شما می گردد. این افراد حرف های ناخوشایندی در خصوص شما زده اند و شما نمی دانید که چگونه خود را از این موقعیت برهانید. کارهای اخیر شما این آشفتگی را به وجود آورده است و اکنون باید از عواقب این کارها رنج ببرید.

پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز جمعه 28 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
ایرانی ربوده شده توسط امریکایی ها در عراق به حبس ابد محکوم شد! + فیلم
مردی که 26 سال پیش گم شده بود در زیرزمین همسایه پیدا شد! + فیلم / قربانی فحشا ...
پیشنهاد به رئیسی برای برکناری دسته‌ جمعی 10 مدیر یک استان