دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / سرگرمی / تعبیر خواب / ب /

دیدن بهشت در خواب چه تعبیری دارد؟ / تعبیر خواب بهشت 

دوشنبه، 29 بهمن 1397
دیدن بهشت در خواب نشانه چیست؟ تعبیر خواب به فرآیند معنادهی به رویاهایی که رد خواب می بینید گفته می شود . تعبیر خواب بهشت را می توانید در ساعد نیوز مطالعه کنید.

 اگر در خواب خود بهشت دیدی به معنای خرمی و خبر خوب است.اگر در خواب دیدی که میوه های بهشتی میخوری تعبیرش علم و دانش است.اگر در خواب دیدی که در های بهشت بسته شدن به معنای ناراضی بودن پدر و مادر است.اگر در خواب دیدی از آب حوض کوثر نوشیدی تعبیرش پیروزی بر دشمن است. 

تعبیر خواب بهشت از دیدگاه محمد بن سیرین

  • بهشت در خواب ديدن، دليل خرمي و مژده است از خداي تعالي.
  • اگر بيند از ميوه های بهشت فرا گرفت يا كسي به وي داد و بخورد، دليل كه آن قدر كه ميوه بهشت خورده بود، علم و دانش آموزد و سيرت دين بداند؛ ليكن سود ندارد.
  • اگر بيند با حوران بهشت همي بود، دليل كه نزع بر وي اسان شود.
  • اگر بيند در بهشت مقيم شد، ليكن وي نگذاشتند، دليل كه در دنيا ميلش به فساد و عصيان است.
  • اگر بيند در بهشت به روي او بسته شد، دليل كه مادر و پدر از وي ناخوشنود باشند.
  • اگر بيند به نزديك بهشت شده، بازگرديد، دليل كه بيمار شودبه حال مرگ، ليكن از ان شفا يابد.
  • اگر بيند فرشتگان دست وي را گرفتند كه در بهشت برند و برفت ودر زير درخت طبي بنشست، دليل كه مراد دو جهاني يابد. اگر بيند وي را از خردن شراب و شر منع كردند، دليل بود بر تباهي دين وي.
  • اگر بيند از ميوه های بهشت كسي بدو داد، دليل كه ان كس را از علم وي بهره بود.
  • اگر بيند دربهشت آتش انداخت، دليل كه از باغ كسي چيزي به حرام بخورد.
  • اگر بيند از حوض كوثر آب خورد، دليل كه بر دشمن ظفر يابد.
  • اگر بيند كوشكهاي بهشت يكي به وي دادند، دليل كه دلارامي يا كنيزكي به زني بخواهد.

تعبیر خواب بهشت از دیدگاه امام جعفر صادق(ع)

  • ديدن بهشت در خواب بر نه وجه است
  1.  علم
  2. زُهد
  3.  منت
  4.  شادي
  5.  بشارت
  6.  ايمني
  7. خيروبركت
  8.  نعمت
  9. سعادت.
  • اگر به خواب ديد كه در بهشت است، دليل بر مراد هر دو جهاني خواهد رسيد و به دست او خيرات بسيار رود، چون مصلح است.
  • اگر نه به بيماري يا به بلائي مبتلا شود، چنانكه ثواب اهل بهشت بيابد و عالم شود ومردمان از علم او منفعت يابند.
  • اكر شخص صالح و بارسايى ببيند كه در بهشت است ، به بيمارى و بلاى سخت دجارمى شود و ثواب اهل بهشت را مى يابد.

تعبیر خواب بهشت از دیدگاه جابر مغربی

  • اگر بيند رضوان در برابر او خرم و شادمان است، دليل كه از كسي خرم و شادمان شود و نعمت يابد.
  • اگر بيند در جايگاه بلند نيكو بود، كه صورت بهشت داشت و او پنداشت كه بهشت است، دليل كه با پادشاه عادل پيوند گيرد، يا با توانگري يابا عالمي بزرگوار.
  • اگر بيند سوي بهشت مي رفت، دليل كه به راه حق پيوسته است.

تعبیر خواب بهشت به روایت یوسف نبی (ع)

  • ديدن بهشت مقصود حاصل گردد.

تعبیر خواب بهشت به روایت منوچهر مطیهی

  • بهشت نيز مثل بهار ديدني نيست و ما مختصات و مشخصاتي از بهشت در دست نداريم که وقتي در خواب خود باغي بزرگ را ديديم بدانيم ان جا همان بهشت موعود است ليکن ان چنان که به تجربه آموخته ايم اين احساس در ما ايجاد مي شود ودر عالم خواب مي فهميم که ان باغ بيکران و زيبا بهشت است.
  • زياد اتفاق افتاده که در خواب يکي از بستگان و دوستان متوفاي خويش را مي بينيم و با او حرف مي زنيم، حالش را مي پرسيم ولي در باطن مي دانيم که او مرده است حتي در همان عالم خواب بخود مي گوئيم که او مرده پس چگونه به اينجا امده و با ما حرف ميزند. اين ذهن مضاعف است که فقط در خواب زنده مي شود و جان مي گيرد .
  • به کمک همين احساس يعني ذهن مضاعف است که در خواب مي فهميم اين جا بهشت است. پس وقتي در خواب احساس کرديم جائي که هستيم بهشت است بسيار نيکو است و اگر درون بهشت باشيم خيلي بهتر است تا بيرون ان باشيم.
  • اگر خويشتن را در بهشت ديديد اما حيواناتي ان جا مشاهده کرديد که بر مبناي گمان و تصور ما نبايد ان جا باشند مثل گرگ، روباه، کفتار، کرکس، موش و خفاش، گوينده اين است که در آينده نزديک با مردمي محشور مي شويد که از ان ها مي ترسيد. از کساني وادار مي شويد خواهش بکنيد که به ناحق بر ان مقام و مرتبه رسيده اند يا شما اين طور فکر مي کنيد.
  • اگر هيچ کس جز شما در بهشت نباشد و شما احساس تنهائي بکنيد خواب شما مي گويد انسان خود خواهي هستيد و اگر احساس تنهائي کرديد خواب شما خبر مي دهد که اطرافيانتان را از خود آزرده ايد که بايد جبران کنيد.
  • اگر خودرا بيرون بهشت ديديد و با حسرت به ان جا نگاه کرديد موردي پيش مي آيد که مي تواند براي شما سود بخش و افتخار آفرين باشد اما در خود شايستگي رسيدن به ان را سراغ نداريد.
  • اگر شما ديديد بيرون بهشت هستيد ودر به روي شما بسته در راه پيشرفتتان مانعي پيش مي آيد که برداشتن ان مانع و حل ان مشکل در قدرت شما نيست.
  • اگر کسي شما رابه بهشت دعوت کرد مژده ای مي شنويد و اگر کسي شما رابه بهشت هدايت کرد از ياري و مساعدت يک نفر بهره مند مي گرديد. بطور کلي ديدن بهشت خوب است و مبارک.

تعبیر خواب بهشت از دیدگاه لیلا برایت

  • ديدن بهشت در خواب، بيانگر داشتن اوقاتى خوش و دلنشين است.
  • اگر در خواب ببينيد در بهشت هستيد، نشانه‏ى آن است كه از تكبر و خودخواهى به دور خواهيد بود.
  • خوردن ميوه‏ى بهشتى در خواب، نشانه‏ى آن است كه روزهاى خوبى پيش رو داريد.

تعبیر خواب بهشت از دیدگاه آنلی بیتون

  • ديدن خواب بهشت ، نشانة يافتن دوستاني وفادار است . دوستاني كه خواستار پيشرفت شما در زندگي اند .
  • اگر ملوانان چنين خوابي ببينند ، نشانة دانستن اميدهاي درخشان و پيروزي و موفقيت در زندگي است .
  • اگر مادران چنين خوابي ببينند ، نشانة داشتن كودكاني مطيع و زيباست . اگر در هنگام بيماري و بدبختي چنين خوابي ببينيد ، علامت آن است كه بسرعت بهبود خواهيد يافت و بخت و اقبالي مساعد به شما رو خواهد آورد .
  • اگر خواب ببينيد در باغهاي بهشت خود را گم گشته مي يابيد ، نشانة آن است كه كارهايي كه به نظر ساده و امكان پذير اند ، در عمل نوميد كننده و آزار دهنده خواهند بود

21 پسندیدم 46 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 06 تیر
از سراسر وب
دیدگاه ها
مهدیس
1 سال پیش

من وقتی ۱۵سالم بود این خواب و دیدم که توی قبر هستم خودمم کفن سفید تنم بود بعد یه نفر دیگه ام کنارم بود اما نمیدونم کی بود توی کفن بود بعد یه نفر گفت بخوابید فقط صداشو شنیدم بعد کم کم داشت چشمام بسته میشد ولی دیدم اونیکه کنارم بود داشت میرفت سمت بالا بعد من خوابیدم وقتی بیدارشدم دیدم توی مدرسمونم ویه کاغذ توی هردوتا دستم بود ولی دیده نمیشد یه نوری احاطه کرده بودش منتظر بودیم که یه در باز بشه بریم داخلش نمیدونم در دروازه بهشت بوده یانه خیلی خواب عجیبی بود برام
پاسخ
احسان مفاخری هستم ازسنندج
2 سال پیش

خاب دیدم که در یک جنگ بودم یکی تفنگ دستش بود و یک گلوله شلیک کرد به سمت یکی از دوستام و من هم خودمو فدا کردم و سریع جلوی دوستمو گرفتم و گلوله به بدنم اصابت کرد. درنتیجه کم کم همه جا سفید شد و مثل ابر به آسمان رفتم در مکان سر سبزی بودم احتمالاً برزخ بودمردمانی را دیدم که داشتن نماز میخوندن و تلاش می کردن گناهاشونو پاک کنن.ومنتظر آن بودن که قیامت بیاید و بدانند که به بهشت می روند یانه من در آنجا چند روز یا چند سال زندگی کردم وه در نهایت از خواب بیدار شدم ولی هنوز باور دارم که چندوقتی آنجابودم
پاسخ
بازدیدکننده
2 سال پیش

احتمالا بازلیخااشتباهت گرفته
پاسخ
آیدا جونم
2 سال پیش

من خواب دیدم تو بهشتم حضرت یوسفم اونجا بود من خاستم بیام تو دنیا بعد حضرت یوسف شایدم جبرئیل بود دستم گرفت گفت نرو تو خاب یادم بود کدوم بود اما بیدار که شدم یادم رفت کدومش بود فکرکنم حضرت یوسف بود بعدم من همونجا موندم. اما اون که یادم نیست اونجا تو بهشت کلی کار داشت سرش شلوغ بود خاستم دوباره بیام تو دنیا اما اون بازم اجازه نداد دستم گرفته بود میگت دیگه نرو. داشتم میدیدم اسامی افراد بهشتی جهنمی رو از هم جدا می‌کردن اونجا.
پاسخ
رزیتا
2 سال پیش

من خواب دیدم اومدم بهشت همه چی داشت هرچی آرزوشو داشته باشی ی میز بود پر غذا حتی اقوام خودمم بودن ک اصلا یک اخلاق دیگه ای داشتن اونجا خیلی مهربون بودن آدما لباسا عجیب پوشیده بودن ک لباساشون مث فیلم های عجیب غریب و جادویی بود یک خوابی بود ک اصلا دوست نداشتم بیدار بشم کاش دنیا واقعی هم همینطور بود
پاسخ
م
2 سال پیش

سلام
پاسخ
عرفان
2 سال پیش

داداشم خواب دیده بود رفته بهشت با خدا حرف زده ولی با ترس بیدار شد و می‌گفت تو خوابم وقتی اینارو میدیدم ی صدای گوش خراش می‌شنیدم کسی می‌دونه تعبیرش چیه؟
پاسخ
هلیا
2 سال پیش

ادامه... عجیب بود واسم حس های پنچ گانم تماما کار می‌کرد از لامسه گرفته واسه لمس آب و هوا و درخت تا حس کردن بوهای مختلف و مزه غذاها و اون دبیر چیزایی بهم میگفت که هیچوقت نمیدونستم نکته جالبش این بود که هر موقع می‌خواستیم میتونستیم یه نفر رو از روی زمین بیاریم بهشت و باهاش حرف بزنیم اما اون نباید میفهمید اینجا بهشته و اول کار بهم گفتن وقتی وارد بشی دیگه نمیتونی برگردی به شدت بزرگ و عجیب غریب بود جایی بود که تاحالا ندیده بودم اما مثل خونم میشناختمش
پاسخ
امیر محمد
2 سال پیش

این خواب برای کسانی هست که خودشون رو عدام میکنند پس هواست به خودت باش
پاسخ
مستعار
2 سال پیش

خواب دیدم تو بهشتم ولی... تعداد نفرات داخل بهشت نسبت به اندازه کل بهشت زیاد بود. کسانی که داخل بهشت بودن آدمای عجیبی بودن و نمیشناختمشون از عجیب منظورم یکم دیوانه هست یعنی یه کارای عجیبی مثل چرت و پرت گفتن و اهمیت ندادن به هم میکردن از ساختار مکان بهشت هم باید بگم مثل اون پله های بازی مرکب بودن که بازیکنا ازش میرفتن بالا تا برسن به زمین بازی من داشتم دیوونه میشدم اونتو میخواستم برم رو زمین ادامه زندگی بدم جای تو بهشت بودن الانم دارم از مرگ میترسم که نکنه به جای بدی منتقل بشم یا حتی اصلا هیچی ن
پاسخ
وحید م
2 سال پیش

پرنده که افتاد روی ماها یک کبوتر بود معلول از ناحیه سر و گردن بصورت مان نوک میزد انداختمش اونور وقتی با زحمت گرفتمش پاهاش به قدری محکم دست چپم رو فشرد که امانو را برید با عجله بیرون از سالن و ورودی بهشت آوردمش خدا را بجان دستهای بریده آقا ابوالفضل عباس (ع) قسم دادم یک یهو دستهام با گریه زیاد ول کرد و همون جا بیدار شدم و از این خواب بسیار متأثر هستم ،یک پرنده بیرونم آورد،کاش برمیگشتم همونجا لطفاً تابیری دارید بیان کنید با تشکر فراوان از شما عزیزان
پاسخ
وحید م
2 سال پیش

سلام دوستان خواب دیدم ورودی بهشت و جهنم دوتا درب نزدیک هم با نگهبانان مخصوص خودشان بودن من طلب ورود به بهشت را کردم یک مکان خالی و خلسه با انبوهی از جمعیت بی شمار آدمها که اکثراً اقوام و دوستان و آشنایان رو داخل جمعیت میدیدم از درب بهشت که وارد شدم یک نفر پشت میز فرم مشخصات پر میکرد حتی یادمه پشت سر من یک نفر با اسمی خارجی آمد، داخل یک سالن منتظر بودم که خوابم برد وقتی با صدای یک پرنده (کلاغ) بیدار شدم خودم رو کنار خانواده ام دیدم توی همون سالن پرنده از روی یک طاقچه مانندی افتاد......ادامه بعدی
پاسخ
بازدیدکننده
2 سال پیش

سلام پسر عزیزم. اگه میخوای بری بهشت باید یک دفتر بخری و هر روز دو تا کار خوب بکنی و تو دفترت بنویسی. یک کار خوب مخفیانه انجام بده و یک کار خوبت رو به همه بگو. کار مخفیانه پیش خدا ارزش بیشتری داره و کاری که برای همه اعلام می کنی بقیه را تشویق به کار خوب میکنه.
پاسخ
بازدیدکننده
2 سال پیش

من خواب دیدم یک اتاقی توی جای سرسبز و خرمی بود تو خواب میگفتن ک اونجا بهشته من تو اتاق بودم و اون اتاق فقط یک تخت داشت رو تخت نشسته بودم ک یهو دره اتاق باز شد و یکی اومد داخل خیلی بزرگ بود ک یهو از خواب بیدار شدم تعبیرش چیه؟!
پاسخ
سینا
2 سال پیش

ببخشید من خیلی میخام برم بهشت میشه سری بگین
پاسخ
سینا
2 سال پیش

سلام من سینا جعفری هستم و ۸سالمه میخام یک چیز بگم ببخشید میشه باید چیکار کنیم بریم بهشت
پاسخ
بازدیدکننده
2 سال پیش

سلام من ارزو میکنم برم بهشت
پاسخ
زهرا
3 سال پیش

من فعلا هیچ خوابی نمیبینم ولی اینکه من شبا دوتا خوتب میبینم یعنی چی یعنی از خواب اوال بیدار میشم بعد سرم رو رو زمین میزارم بعد یه خواب دیگه ای میبنم
پاسخ
....
3 سال پیش

ببخشید من دیشب ۷واب دیدم که دارم اشهدمو میخونم و ازراعیل داره گوش میده تا تموم شه و دست منو با مهربونی گرفتو و بردم بهت اونجا عزیزانم رو دیدم که مرده بودنند تا نصفهی بهشت رفتم که یهو افتادم زمین و بیدار شدم
پاسخ
مائده
3 سال پیش

سلام امشب خاب دیدم یک چوب درازیه که یک سوراخ داره و یک مرد هم اونجا بود، اگر داخل سولاخه میرفتیم یعنی بهشتی ایم اگر راه راستو میرفتیم اون مرده یک چوب درازی داشت و میزد یعنی جهنمی ایم، بعد نوبت من شد منم بسم الله میخوندم که بهشتی باشم یک نگاه تو سوراخ کردم سوراخ پر بود وایستادم یک دفعه زیر پاشون خالی شدو افتادن رفتن بهشت من خیلی میترسیدم بعد به مرده نگا کردم دیدم اون چوبشو نمیاره بزنه بعد رفتم تو سوراخ نوبت داداشم شد بعد اومد دستشو گرفتم گفتم زیر پاک خالی میشه بعد از خاب پریدم لطفا تعبیرشو بگین.
پاسخ
مشاهده همه دیدگاه ها دیدگاه خود را ثبت نمایید
(ویدئو) هوش بی‌نظیر شامپانزه در کمک گرفتن از یک انسان برای فرار از تشنگی/ تعامل دیدنی حیوانی وحشی با عکاس فرانسوی در قعر جنگل‌های تاریک کامرون
ویدیو/ تسلط مافوق باور فتحعلی اویسی به عربی/ قیافۀ بلاتکلیف بیژن بنفشه‌خواه وقتی تمام تلاششو برای منفجر نشدن از خنده انجام میده
(فیلم) ویدئوی دیده نشده از آلمانی حرف زدن علی دایی بعد از درخشش در یک بازی با لباس هرتا برلین / چقد آدم حسابی هستی تو مرد ...
ترجمه تخصصی متن
ظاهر لوکس و فاخر آنتونلا همسر ابرستاره آرژانتینی مسی با استایل شیک از برند لوی ویتون + عکس
(عکس) دراز کشیدن و بازی کردن نوه علیرضا زاکانی در بیت رهبری، خانه پدری همه مردم ایران ...
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
بیوگرافی و زندگی نامه شخصی مسعود پزشکیان/روایتی از دنیای پزشکی تا دنیای سیاست+ فیلم و عکس‌های جالب
چرا آمریکا ظریف را تحریم کرده؟