دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / سرگرمی / تعبیر خواب / د /

دیدن دنبه در خواب چه تعبیری دارد؟ / تعبیر خواب دنبه 

چهارشنبه، 28 فروردین 1398
دیدن دنبه در خواب نشانه چیست؟ تعبیر خواب به فرایند معنادهی به رویاهایی که در خواب می بینید، گفته می‌ شود. تعبیر خواب دنبه را می توانید در ساعد نیوز مطالعه کنید.

تعبیر خواب به روایت منوچهر مطیعی تهرانی

  • دنبه در خواب های ما پول اندوخته و مال راحت است. پولی است که بدون زحمت زیاد به چنگ می آید و با فراخ خاطر و بدون تشویش مصرف شود. اگر دنبه گوسفند را درسته ببینید یک رقم پول زیاد است. چندین دسته اسکناس است و یا به قول معبران قدیمی یک بدره درم است. با توجه به پول های کنونی می توا ن قیاس کرد که دنبه چگونه پولی است که نصیب بیننده خواب می شود. اگر دنبه را در خواب تکه و خرده ببینید، آن طور که گاه در غذا دیده می شود مال راحت و پولی است نه چندان زیاد که به سهولت تحصیل می شود ولی زیاد نیست.
  • دنبه گوسفند چربی زائد بدن حیوان است که اندک اندک درمحل دم گوسفند انباشته و جمع می گردد تا به رقمی بزرگ در می آید. اگر دیدید گوسفندی دارید که دنبه اش بزرگ است طبق توضیحی که در مقدمه دادم محور خواب شما گوسفند است نه دنبه و برای یافتن تعبیر باید به گوسفند مراجعه کنید معهذا دنبه آن گوسفند نعمتی است که نصیب شما می شود و به هر حال دیدنش در خواب بد نیست. اگر دیدید دنبه می خورید و از خوردن آن کراهت دارید پولی از طریق نا مشروع و غیر حلال نصیب شما می شود که خودتان به نادرستی آن اعتراف دارید.

تعبیر خواب به روایت محمد ابن سیرین

  • پیه بدن در خواب، خویشان یا دوستانی هستند که به انسان کمک می رسانند. اگر به خواب ببیند که پی بر اندام او خشک شد، دوستی که جمع کننده کار و حال او بود، از او غائب شود، یا از دنیا رحلت کند. اگر ببیند پی ها بر تن او خشک شدند، دلیل که از دوستان مفارقت جوید. اگر کسی به خواب دید پیه می خورد، دلیل که خیر و منفعت و فراخی یابد.
  • اگر ببیند پیه گوسفند داشت و می خورد، دلیل است به قدر آن وی را مال حلال آید. اگر ببیند که پیه جانوری می خورد و گوشت او حلال است، دلیل که مال حلال یابد. دنبه به خواب، دلیل مال است که مرد نگاه می دارد، یا مال زن او است. اگر ببیند دنبه خام می خورد، دلیل که مال به شبهه خورد. اگر ببیند دنبه پخته می خورد، دلیل که از دشمنش مال بخورد.

تعبیر خواب به روایت ابراهیم کرمانی

  • اگر ببیند چون گوسفندان دنبه داشت، دلیل که او را فرزندی آید که صاحب اقبال و دولت است و روزی بر وی فراخ است و پی های تن، دلیل بر خویشان و اهل بیت است.

تعبیر خواب به روایت امام صادق

  • تعبیر دیدن دنبه در خواب ، یک بدره درهم است .

8 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 11 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
تبدیل پایان نامه به مقاله !
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
سابمیت مقاله چیست؟