دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / سرگرمی / تعبیر خواب / ي /

دیدن یاسمین در خواب چه تعبیری دارد؟ / تعبیر خواب یاسمین 

شنبه، 18 خرداد 1398
دیدن ياسمين در خواب نشانه چیست؟ تعبیر خواب به فرایند معنادهی به رویاهایی که در خواب می بینید، گفته می‌ شود. تعبیر خواب ياسمين را می توانید در ساعد نیوز مطالعه کنید.

تعبیر خواب به روایت منوچهر مطیعی تهرانی 

  • درخت ياسمين زني است که توانگر و بدخو و در عين حال خوب رو که خوي بدش را به ديدن روي زيبايش تحمل مي کنيم. اگر ياسمين مفيد باشد، همان زن توانگر است ولي نيکو فرجام و خوش عاقبت. ياسمين چون گل هاي درختي است با ريشه عميق و عمر زياد. لذا ديدنش در خواب نيکو است. درخت ياسمين خوب است اما اگر کسي گل ياسمين از درخت بچيند و به شما بدهد خوب نيست زيرا بين شما و آن کس هر کس هست جدايي مي افتد. شايد دهنده گل همان نباشد اما گرفتن گل تنهاي ياسمين نشان جدايي است بين گيرنده و شخصي که مورد توجه اوست. اگر دهنده گل ناشناس باشد غمي است زودگذر و نه چندان ديرپا. چيدن ياسمين از درخت را نيز خوب ننوشته اند و غم و رنج و دوري و جدايي و فراق تعبير دارد زيرا ياسمين چون از شاخه جدا شود زرد و پرپر مي شود و از بين مي رود. برخلاف آن که اگر ساقه اش در آب باشد مدتي مي ماند. مجلسي رحمه الله عليه در مورد غرس و نشان درختن گل اعم از ياسمين و غيره معتقد است که غرس درخت خوب است و نشانه فرزند و ازدياد مال و منال است، و شادي و اگر درخت ياسمين باشد دولتي است که از جانب زني مالدار نصيب بيننده خواب مي شود.

تعبیر خواب به روایت محمد ابن سیرین

  • یاسمن درخواب ، اگر به وقت دید فرزندی بود مقبل و بریدن آن غم است. اگر بیند کسی بدو داد، میان ایشان جدائی افتد و درخت یاسمن، زنی بود توانگر و بد. اگر بیند که یاسمن سفید بود زنی بود خوب فرجام.

پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 19 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
نگاهی به تغذیه مدرسه ساده و سالم پناه و نبات دخترای شاهرخ استخری در بلژیک+عکس/ مثل همیشه مقوی و مفید
خلاقیت جالب دانشجویان آمریکایی برای اعلام انزجار از اسرائیل و رژیم صهیونیستی با الهام از ایرانی‌ها! + فیلم
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
ترجمه تخصصی متن
رونمایی از فرزند پسر دیده نشده و بزرگ مرحوم مهرداد میناوند/ چقد شبیه پدرشه +عکس
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
عشق و حال شبانه با خودروی پلاک دولتی کار دست آقای راننده داد! / راننده از صحنه تصادف گریخت + فیلم
تماشای بازی تیم استقلال در کنار مزار جوان تازه فوت شده توسط دوستان بامعرفتش+ویدیو/ بامرام شما هستن بقیه اداتون رو درمیارن👌
هزینه چاپ یک کتاب
ویراستاری تخصصی مقاله