دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / سرگرمی / تعبیر خواب / ج /

دیدن جالیز در خواب چه تعبیری دارد؟ / تعبیر خواب جالیز 

چهارشنبه، 21 فروردین 1398
دیدن جاليز در خواب نشانه چیست؟ تعبیر خواب به فرایند معنادهی به رویاهایی که در خواب می بینید، گفته می‌ شود. تعبیر خواب جاليز را می توانید در ساعد نیوز مطالعه کنید.

اگر خواب ببینید در جالیز هستید، به شما سود و منفعتی خواهد رسید. اگر خواب ببینید جالیز متعلق به خود شماست، به نعمت های زیاد دست خواهید یافت. اگر ببینید می خواهید به ساختن یک جالیز اقدام کنید، به زودی عملی انجام خواهید داد که به شما و دیگران سود می رساند. دیدن جالیز ویران، ضرر و زیان، و دیدن جالیز زرد در خواب، خبر از خطر ابتلا به بیماری است و باید برای رفع آن صدقه داد.

تعبیر خواب به روایت منوچهر مطیعی تهرانی

  • دیدن جالیز در خواب نیکو است زیرا نشان نعمت و برکت و خرمی است. سبزی جالیز خرمی است، محصول آن نعمت است و فزونی محصول برکت و چه خوب است که در خواب جالیزی سبز و پر محصول مشاهده کنید و از این بهتر وقتی است که در خواب احساس کنید جالیز به خودتان تعلق دارد. البته همان طور که در جاهای دیگر هم گفته شد این تعبیر موقعی درست است که شما جالیز بان یا جالیز دار یا کشاورز اهل جالیز کاری نباشید چه اگر باشید خواب تان دنباله اندیشه و افعال روز شما است. اگر در خواب ببینید که جالیزی پر نعمت و با محصول فراوان دارید و آن جالیز متعلق به شما است به بزرگی و نعمت می رسید. اگر در خواب جالیزی دیدید که به شما تعلق داشت یا متعلق به شما نبود و از آن چیزی بر گرفتید مثلا هندوانه کندید یا خیار و گوجه فرنگی برداشتید به قدر آن چه می کنید بهره مند می گردید و سودی به شما می رسد. اقدام به ایجاد یک جالیزار اقدام به کاری است که خیر و برکت دارد. هم برای خودتان و هم برای دیگران. اگر دور جالیزار دیوار بود یا نرده و چپر و یا این که وسط جالیز یک تک درخت بزرگ و تناور بود آن جالیزار و آن درخت نشانی از خانواده شما است که متنفع و بهره مند می شوند. جالیز ویران و مخروبه زیان و خسران است. جالیز سوخته مصیبت است. جالیز زرد بیماری است و جالیز سبز خرمی و نشاط.

پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 17 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
مراحل سابمیت مقاله
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم
گام به گام مراحل چاپ کتاب
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه