دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / سرگرمی / تعبیر خواب / ك /

دیدن کارت پستال در خواب چه تعبیری دارد؟ / تعبیر خواب کارت 

پنجشنبه، 15 اسفند 1398
دیدن کارت در خواب نشانه چیست؟ تعبیر خواب به فرایند معنادهی به رویاهایی که در خواب می بینید، گفته می‌ شود. تعبیر خواب کارت را می توانید در ساعد نیوز مطالعه کنید.

تعبیر خواب به روایت کتاب سرزمین تعبیر رویاها

  • قرن های متمادی است که مردم علاقه وافری به "تعبیر خواب" نشان می دهند. تعبیر خواب در بین اقوام و ملل مختلف از معانی متفاوتی برخوردار است و در اصل نوعی علم به شمار می رود. تعبیر خواب مزایا و معایبی دارد. دیدن خواب و تعبیر شدن آن به معنی خبر از آینده ای نه چندان دور می دهد. خواب های ما می توانند از واقعیت و اتفاقی که در زمان آینده رخ خواهد داد اطلاعاتی به ما بدهند.
  • رویا دیدن برخواسته از ضمیر خودآگاه انسان است که تلاش میکند مشکلات ما را که در حال بیداری با آن روبرو هستیم حل کند و مسائل مختلف را پردازش کند. اما چیره ترین تئوری موجود برای توضیح خواب مربوط به آلان هابسون و رابرت مک کارلی است که خواب دیدن نتیجه برانگیزشهای تصادفی مغز است که حافظه های باقی مانده از آثار تجربیات حسی پیشین را بویژه از بخش حافظه موقت مغز که دسترسی سریعتر و آسانتری به آن مقدور است بازپردازش میکند.
  • خواب های صادقه در واقع رویاهایی هستند که انسان از عالم مجردات می بیند و به وسیله اتصال به ملکوت حاصل می شود. این گونه خواب ها قابل تعبیر هستند و از معانی معتبری برخوردار هستند. چنین خوابی یا خبر از آینده می دهد و یا در مورد امور معنوی انسان است.
  • رویاهای کاذب خوابی هستند که از حواس انسان نشات می گیرد و چیزی جز خیال و وهم نیست. شب هنگام ذهن به مرور آنچه در روز اتفاق افتاده می پردازد و انسان آن را به صورت خواب می بیند. خواب های آشفته و فاقد مسیر و جهت مشخص در زمره اینگونه خواب ها قرار می گیرند و اعتباری نداشته و تعبیر نمی شوند. ابن سینا در کتاب شفا این چنین می نویسد: انسان تمام خواب هایی را که می بیند درست نیست که لازم باشد مشغول به فهم آنها گردد، زیرا قوه متخیله آنچه را از ملکوت بر نفس فایض می شود ،حکایت نمی کند، بلکه بیشتر حکایت های او وقتی است که این قوه از امور نزدیک حاکی باشد، اموری که به این قوه نزدیک است پاره ای از آنها ارادی و پاره ای از آنها طبیعی است.
  • از متون اعصار گذشته ابن سینا، عزیزالدین نسفی می توان چنین برداشت نمود که تمامی خواب ها تعبیر ندارند. مثلاً اگر صفرا بر وضعیت بدن حاکم باشد تخیل انسان به سمت رنگ زرد گرایش پیدا می کند. در این حالت خواب اجسام رنگی مانند انجیر زرد و گل زرد و صورت زرد می بیند. اینگونه خواب ها خبر از حال آشفته ندارند بلکه تخیل ذهن باعث متصور شدن چنین حالتی شده و عاری از حقیقت است

تعبیر خواب به روایت منوچهر مطیعی تهرانی

  • کارت اگر جغرافیایی یعنی نقشه باشد تعبیرش را در حرف ـ ن ـ کلمه نقشه نوشته ام ولی اگر کارت پستی, باشد خبر است و نوع آن بستگی دارد به واکنشی که شما در مقابل دریافت آن در خواب نشان می دهید.
  • اگر در خواب از دریافت کارت پستال خوشحال شدید خبر خوبی به شما می رسد,
  • و اگر ناراحت شوید خواب شما از یک خبر بد آگاهی می دهد. چنانچه کارت پستال حاوی عکس صورت باشد نیز , همان تعبیر را دارد منتها از شخصی به شما خبر می رسد و عکس العمل شما نشان دهنده خوبی, و بدی خبری است که دریافت می دارید.

پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 18 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
رونمایی از فرزند پسر دیده نشده و بزرگ مرحوم مهرداد میناوند/ چقد شبیه پدرشه +عکس
رونمایی از چهره واقعی و زیبای کیمیا خاتون و شمس تبریزی برای اولین بار/ چشمان بادامی و ابروی کمانی دختر مولانا+عکس
ماجرای تسبیح رایگانی که به زائران حج امسال هدیه داده می شود!
تماشای بازی تیم استقلال در کنار مزار جوان تازه فوت شده توسط دوستان بامعرفتش+ویدیو/ بامرام شما هستن بقیه اداتون رو درمیارن👌
گردش لاکچری شبنم قلی خانی بازیگر نقش مریم مقدس در یک کافه سر سبز در دبی/ خوش بگذره +عکس
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
عکس قدیمی دیده نشده از جواد نکونام و لیلا اوتادی با یک ژست عجیب و غریب! / واقعا مغز طراح این ژست رو باید تو موزه نگه داشت!
نگاهی به جشن تولد 93 سالگی پدر حمید معصومی نژاد گوینده خبر از رُم/مبارکا باشه +عکس
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه