دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / سرگرمی / تعبیر خواب / خ /

دیدن خزان در خواب چه تعبیری دارد؟ / تعبیر خواب خزان 

دوشنبه، 26 فروردین 1398
دیدن خزان در خواب نشانه چیست؟ تعبیر خواب به فرایند معنادهی به رویاهایی که در خواب می بینید، گفته می‌ شود. تعبیر خواب خزان را می توانید در ساعد نیوز مطالعه کنید.
  • پاییز نماد چرخه ی زندگی است ، چیزی در حال تمام شدن است و چیزی جدید شروع خواهد شد. دیدن پاییز در خواب اشاره به این دارد که اکنون زمان مناسبی برای فعالیت خلاق نیست، اکنون هنگام باید “بودن” است و نه ” انجام کار”. بنابر این برگ ریزان پاییزی به رویابین یادآوری می‌کنند که بسیاری از نگرش‌های کهنه و رفتارها و روش‌های زندگی که دیگر به آن‌ها نیازی نیست خود به خود از میان می‌روند و باید آن‌ها را رها کرد.
  • مردن روی برگهای پاییزی: تلاش های تان دارد به بار می نشیند و اتفاق بزرگی در راه است. اما کمی حساس شده اید و نمی دانید اوضاع چه طور رقم خواهد خورد. بدتر از همه این که ممکن است ببینید ناگهان پیشرفت تان متوقف شده و به مانع برخورده اید. اما نگران نباشید، کمی صبر کنید تا اوضاع به نفع تان تغییر کند. یادتان باشد که برای موفقیت عجله نکنید، شاید هنوز متوجه نباشید، اما واقعیت این است که دارید پیشرفت می کنید. البته شاید این فرآیند کمی بیشتر از چیزی که انتظار دارید طول بکشد. 

تعبیر خواب به روایت منوچهر مطیعی تهرانی

  • دیدن خزان با علائم و نشانه هائی که دارد در خواب های ما خوب نیست. اگر در خواب ببینید که هوا گرفته و ابری است و احساس سرما بکنید و مشاهده کنید که درختان زرد و پژمرده شده اند و به این ترتیب در می یابید که خزان فرارسیده است یک دوره کوتاه گرفتگی و ملال برای شما پیش می آید که البته طولانی نیست و زود می گذرد. احساسی که طی روزهای آینده در جریان برخورد با حوادث و مسائل برای ما پیش می آید و ایجاد می گردد در خواب ما به صورت پائیز و عوارض و علائم آن متجلی می شود که گرفتگی خاطر و ملال یکی از آن ها است. اگر خزان باشد و شما در خواب بر درختان میوه ببینید تعبیر آن بستگی به آن میوه بخصوص دارد.اگر در فصل خزان در صحرا باشید و خرمن گندم را ببینید بهتر است چرا که خواب شما می گوید نعمت و برکت می یابید اما آزرده و ملول هم می شوید. اگر در خزان نم نم باران ببارد خوب است زیرا خواب می گوید تسکین می یابید، دل جوئی می شوید، مورد محبت و نعمت قرار می گیرید اما رگبار خوب نیست مخصوصا در خزان. رگباری که درخواب مجبور باشید سرپناه بجوئید در فصل خزان گوینده مصیبت و بلا است. روی هم رفته دیدن خزان در خواب یک دوره کوتاه گرفتگی خاطر ملال است که البته زود می گذرد.

تعبیر خواب به روایت ابراهیم کرمانی

  • اگر مرد یا زنی خواب ببیند برگ های فصل خزان در حال ریزش از درختان است نشانه ی بی برکت شدن رزق و روزی خانه،بیمار شدن کودک و یا فرزند،کلافه شدن و یا دلگیر شدن بخاطر مشکلات مالی است.

تعبیر خواب به روایت آنلی بیتون

  • اگر زنی خواب فصل پاییز ببیند، نشانه آن است که از دعوا و اختلافات دیگران برای کسب دارایی سود خواهد برد.
  • اگر زنی خواب ببیند در فصل پاییز می‌خواهد ازدواج کند، نشانه آن است که شوهری دلخواه خواهد یافت و زندگی مطلوبی خواهد داشت.

تعبیر خواب به روایتکتاب سرزمین رویاها

  • خواب ریزش برگ‌ها: یک بیماری خطرناک
  • برگهای زرد شده: شادی
  • برگ ریزان پاییز: یک ناکامی در عشق

تعبیر خواب به روایت خالد اصفهانی

  • دیدن ریزش برگ از درختان در فصل خزان دلالت بر مریض شدن، آشفتگی روح و یا مبتلا شدن به امراضی است که درمان آن ها سخت و طولانی مدت است و بهتر است با دادن صدقه شر خواب دفع شود.

پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 15 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی
سابمیت مقاله چیست؟
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی