دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / سرگرمی / تعبیر خواب / م /

دیدن مار در خواب چه تعبیری دارد؟ / تعبیر خواب مار 

شنبه، 11 خرداد 1398
دیدن مار در خواب نشانه چیست؟ تعبیر خواب به فرایند معنادهی به رویاهایی که در خواب می بینید، گفته می‌ شود. تعبیر خواب مار را می توانید در ساعد نیوز مطالعه کنید.

تعبیر خواب به روایت منوچهر مطیعی تهرانی 

  • مار،خطر يا دشمن خانگي است. خطري که بدون اطلاع قبلي و بي آنکه انتظارش را داشته باشيد و حدس بزنيد چه مي شود و چه کسي در کمين شماست به سراغتان مي آيد و دشمني است زيبا و قشنگ و خوش نقش و نگار و دل فريب که که زير سر يا در خانه شما هست و از وجودش بي اطلاع عيد اما اين دشمن اگر فرصت بيابد نيش زهر آلود خودش را در تن شما فرو مي برد. برخي نوشته اند، مار ثروت است و دارائي نهفته و موجود که در اين مورد نيز شما از وجودش بي خبريد. اين تعبير از آنجا ريشه مي گيرد که در افسانه ها گفته اند و خوانده ايم که دفائن و خزائن گنجينه هاي نهفته در زير خاک و ويرانه هاي قصور کهن و باستاني را مارها و اژدها و افعي ها حراست و پاسداري مي کنند و چون اين باور در اعماق ذهن ما هست ديدن مار مي تواند به پول اندوخته و نهفته اشاره اي باشد که ما از وجودش بي اطلاع هستيم.گفتم که مار دشمني است زيبا و خوش نقش و نگار و دل فريب و آرام که بي صدا مي آيد و زهرش را مي ريزد و مي رود. چنين موجودي مي تواند يک زن زيبا نيز باشد. زني که در عين دولت داشتن خطرناک است و در عين خطرناک بودن دوست داشتني است. در خواب خيره نگريستن به چشم مار را ميمون ندانسته اند. چندين حيوان و جانور هستند که در خواب به چشم آنها خيره شدن خوب نيست از آن جمله است مار. اگر ديديد ماري را کشتيد بر دشمني پيروز مي شويد ولي به زودي ندامت و پشيماني به سراغ شما مي آيد.

تعبیر خواب به روایت محمد ابن سیرین

  •  ديدن مار به خواب، دليل دشمني پنهان بود. اگر مار را در خانه بيند، دليل دشمني خانگي بود. اگر در صحرا بيند دشمني بيگانه است. اگر بيند كه با مار جنگ كرد، دليل است با دشمن خصومت كند. اگر بيند كه مار بر وي خيره شد، دليل است كه دشمن بر وي غالب گردد. اگر خود را خيره بيند دشمن را قهر كند. اگر بيند كه گوشت مار خورد، دليل شاهي است. اگر بيند كه مار به دو پاره كرد، دليل است كه مال دشمن خورد. اگر بيند كه ماري مرده، دليل كه آفتي از وي رفع شود.

تعبیر خواب به روایت کرمانی 

  • اگر بيند كه ماري سفيد بگرفت، دليل بزرگي بود. اگر بيند كه مار از وي بگريخت، دليل ضعفِ دشمن است. اگر ماران سياه بيند، دليل است دشمن بسيار بود. اگر مار را سبز بيند، دليل است كه دشمن او زاهد و صالح بود. اگر زرد بيند، دليل است دشمن او بيمارگونه بود. اگر مار را سرخ بيند، دليل است دشمن او معاشر است. اگر بيند كه ماران بسيار پيش او جمع شدند، دليل است خويشان دشمن او باشند.

تعبیر خواب به روایت مغربی

  • جابر مغربی در رابطه با دیدن مار بزرگ در خواب می گوید، اگر ببینید که مار بزرگ شما را بلعیده است , یعنی دشمن شما را به هلاکت می رساند یا اگر ببینید سوار بر مار بزرگ شده اید که رام شما می باشد، یعنی یکی از دشمنان بزرگ فرمانبردار شما خواهد بود.
  •  اگر در خواب ببینید که از سوراخ دهان و گوش و یا آلت تناسلی مرد مار , خارج می شود نشانه این است که فرزندتان دشمن شما خواهند بود. در حالتی دیگر، اگر ببینید که , مار وارد مقعد شما شده است یعنی شما به زیان و ضرر دچار خواهید شد.

تعبیر خواب به روایت آنلی بیتون

  1. اگر زنی خواب ببیند ماری مرده به او نیش می زند ، نشانه آن است که از بدخواهی و شرارت کسی , عذاب خواهد کشید .
  2. دیدن مار ، نشانه ابتلا به انواع و اقسام شر و بدی است .
  3. اگر خواب ببینید مارها در هم می لولند ، نشانه آن است که از کشمکش های خود با دیگران , نادم و پشیمان خواهید شد .
  4. کشتن مار در خواب ، نشانه آن است که از هر فرصتی برای پیش بردن زندگی خود استفاده , خواهید کرد و از پیروزی بر دشمنان لذت خواهید برد .
  5. اگر خواب ببینید از روی مارها راه می روید ، نشانه آن است که از بیماری که گریبانتان را خواهد گرفت, هراسان خواهید شد . افراد خود خواه می کوشند مقام و شان شما را میان دوستانتان پائین بیاورند .
  6. اگر خواب ببینید ماری شما را نیش می زند ، نشانه آن است که تسلیم کارهای ناپسند خواهید شد .
  7.  اگر خواب ببینید ماری خوش خط وخال از لای علفهای سرسبز به سوی شما می آید و از کنار شما می گذرد , و جایی ناپدید می شود و بعد از مدتی باز از دور پدیدار می شود ، و به سمت شما می آید و هر چقدر , که نزدیکتر می شود بزرگتر و بزرگتر به نظر می رسد ، تا اینکه مبدل به اژدهای عظیم می گردد ، نشانه آن است که با نافرمانی و بی قیدی شما کارها از بد هم بدتر می شود . اما پذیرفتن وظایف خود , و کنار گذاشتن کاهلی اوضاع بهبود می یابد .
  8. اگر خواب ببینید ماری به گرد شما حلقه می زند و نیش خود را بیرون می آورد ، نشانه آن است که با ناتوانی ,در چنگ دشمنان اسیر خواهید ماند .
  9. خرید و فروش مار در خواب ، نشانه آن است که برای پیروزی به مخالفان خود ، سیاستمدارانه با آنها , رفتار می کنید .
  10. اگر خواب ببینید مویی ناگاه مبدل به ماری می شود ، نشانه آن است که وقایعی بی اهمیت , افکار شما را پریشان می کند .

تعبیر خواب به روایت امام صادق

  • ديدن مار درخواب ده وجه است.
  • اول: دشمن پنهان. دوم: زندگاني. سوم: سلامتي. چهارم: پادشاهي. پنجم: سپه سالاري. ششم: دولت، هفتم: زن. هشتم: مراد. نهم: پسر. دهم: سيلاب.

تعبیر خواب به روایت خالد محد العنبری

  • ایشان در رابطه با تعبیرخواب مار می گویند: اگر در خواب مار ببینید یعنی شما دشمنی ثروتمند دارید. اگر ببینید ,که ماری را کشته اید یعنی بر دشمن خود غلبه می کنید.
  • به گفته ایشان اگر در خواب ببینید که چندین مار وارد خانه شما شده و بدون این که آسیبی به شما برسانند, آن جا را ترک کنند ، نشانه این است که دشمنان شما از اقوام و خویشاوندان می باشند.
  • اگر در خواب دیدید که ماری را به خانه آورده اید یعنی دشمن شما را فریب می دهد، اما اگر ببینید که مار را کشتید یعنی شما بر دشمن خود غلبه می کنید.
  • یکی از دیگر تعبیر های خواب مار از نظر ایشان این است که می تواند به عداوت زن و فرزندان فرد بیننده , خواب دلالت داشته باشد.

تعبیر خواب به روایت لوک اویتنهاو

  • مار : وجود موانع به هر شکل و نوعی مار چند سر : جذبه تبدیل به مار شدن : عدم احترام

تعبیر خواب به روایت مجلسی

  • دیدن مار را در خواب قرض و وام می داند

تعبیر خواب به روایت یوسف نبی 

  • دیدن مار بلائی باشد که از دشمن به وی رسد که از او شاد شود.
  • دیدن بیرون آمدن مار از شکم فرزند دشمنی کند.
  • دیدن گزیدن مار از دشمن گزند رسد.
  • دیدن مار بزرگ دشمن بزرگ باش

121 پسندیدم 199 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 27 تیر
از سراسر وب
دیدگاه ها
علیرضا
7 ماه پیش

روح همزیست
پاسخ
علیرضا
7 ماه پیش

ازدواج
پاسخ
علیرضا
7 ماه پیش

ازدواج
پاسخ
بازدیدکننده
12 ماه پیش

سلام خواب دیدم تو باغ مون همه نشستیم از زیر مون از لای خاک مار بزرگی بیرون امد ورفت
پاسخ
حمید روشنی
1 سال پیش

سلام خواب دیدیم با چند نفر معلوم نبود اصلا کجا بود رفتیم بیرون این یه از دوروری ها سنگ بلند کرد خیلی جانور زیرش بود بد سنگ ک پرتاپ کرد اونطرف یه مار سبز بزرگ صورتش له شده بود بهم حمله کرد 2یا 3جام نیش زد ولم نمیکرد بد از خواب بیدارخیلی بد پریدم دیدم رو به رو صورت ام یه مارملوک تادیدمش خیلی ترسیدم شکه شدم میشه تعدبیر این بگین خیلی خواب بدی بود مرسی
پاسخ
بازدیدکننده
2 سال پیش

خواب دیدم یک مار را کباب میکنم وازبوی کباب کردن مار خیلی بدم می آید ونمیخورمش
پاسخ
علیرضا
2 سال پیش

خانم هستید و ی اقایی به شما نظر داره .
پاسخ
علیرضا
2 سال پیش

یک نفر خانم شما ر تحت تاثیر خودش قرار می دهد .یک نفر ثروت خانم شما ر تصاحب می کند یک نفر باعث مرگ خانم شما می شود.یک نفر مخ خانم شما ر می زند و خانم شما هوایی می شود .یک نفر در محیط کار خانم شما ر شکست می دهد.یک نفر هوو تشریف می اورند.نکته ۱ دفترچه خواب داشته باشید ۲سعی کنید به بیداری برسید ۳ خواب خانم شما ممکن است فرضا۲۰ سال دیگه تعبیر شود ۴خواب های درست معمولا ی کلید واژه تکراری دارند فرضا خانم شما هم در بیرون مار می بیند هم خواب های مشابه تکرار می شوند.۵تعداد خواب ها باید زیاد باشد.
پاسخ
علیرضا
2 سال پیش

کلبه قدیمی یعنی انسان سالمند.شمال معادل تفریح و استراحت هست محل عشق و حال.محل پول هم هست چون اب وجود دارد شمال محل رطوبت هست.مار فرشته ثروت هست نقره هم معادل پول هست.معادل مرد هم هست.ترسیدم یعنی خوشحال بودم.صیغه یک پیرمرد می شوید ارث عموی خود را مالک می شوید.برای یک پیرمرد کار می کنید.البته ی تعبیر دیگه هم هست ی پیرمرد به شما نظر دارد ی پیرمرد با شما در ماوراالطبیعه ازدواج کرده.ی پیر مرد به شما توجه زیاد کرده.
پاسخ
محسن
2 سال پیش

همسرم درخواب دید که یک مار بزرگ درخانه ما هست که من و دخترامون و خودش رو یکی یکی بلعیده .خیلی نگرانمون کرده
پاسخ
بازدیدکننده
2 سال پیش

سلام من خواب دیدم داخل دستشویی نشسته بودم کنار کاسه دستشویی شکسته بود که تنه مارو دیدم ردشدبعدسرمارازشیرآب رو شویی آمد بیرون ومن جیغ میزدم گریه میکردم همان تور نشسته روی سنگ دستشویی وازشوهرم کمک میخواستم
پاسخ
بازدیدکننده
2 سال پیش

دیدن مارددخواب نشانه شوهرنکردن است بیایید زن من بشید همه چی اوکی میشه😅🤣😂😂🤣
پاسخ
بازدیدکننده
2 سال پیش

سلام.خواب مار نشانه دشمن است واینکه سه مار دنبال شماامدن نشانه سه دشمن.کوچک است که باید هواس بیشتری داشته باشید
پاسخ
ززز
2 سال پیش

من خواب دیدم چندتا مار توحیاط فامیلمون هست میخواد حمله کنه من کمک میخواستم ولی یهو همشون غیب شدن
پاسخ
فاطمه
2 سال پیش

سلام خواب دیدم که چند تا مار دور پاهایم بودن ومیخواستن ازپاهایم بالا بروند ومن فریاد میزدم ودیدم که پدرم که فوت کرده است هم داردفریاد میزند متاسفانه قسمت اول خوابم را یادم رفته لطفا اگه میشه پاسخ بدید ممنون
پاسخ
orkide
2 سال پیش

سلام صبح خواب دیدم که تو اتاق آخری خونمون پنج یا چهار مار اندازه معمولی بودن سه تاشون به سمتم اومد منم فرار کردم بعد پریدم از خواب تعبیرش چیه؟
پاسخ
محمد
2 سال پیش

خواب دیدم با خواهرم لب رود خانه ای نشستیم من بالا واستادم و خواهرم نزدیک لب آب که یک دفعه زیر پای خواهرم خالی میشه و تا حدودی میوفته تو رود خونه و پاهاش خیس میشن و تلاش میکنه بیاد بالا که بلافاصله یه مار رو میبینم که رو سطح آب با سرعت خیلی زیادی حجوم میاره سمت خواهرم و حمله میکنه بهش من هم سریع بعد این که مار میپره رو به خواهرم از گردنش محکم میگیرم و سعی میکنم از خواهرم دورش کنم ،من متوجه نشدم که مار خواهرم رو نیش زد یا نه اما پرید سمتش ،ولی دقیق یادمه با دست راستم مارو محکم گرفتم و بیدارشدم
پاسخ
فاطمه
2 سال پیش

سلام،من خواب دیدم توی شمال داخل به کلبه جنگلی خیلی خراب و کثیف هستم با چند نفر دیگه و خیلی هم میترسم که یهو از یه جا مار بیار بیرون ولی بقیه نمیترسند،یهو تا میسینیم از پشت یکی از پشتی ها یه مار نقره ای رنگ میاد بیرون که خیلی خیلی آروم حرکت می‌کرد،و یه جوری بود بازم با دیدن مار انگار فقط من ترسیدم و جیغ زدم یکی میشه بگه تعبیر دقیقش چی میتونه باشه
پاسخ
علیرضا
2 سال پیش

احتمالا خانم هستید و عروسی می کنید .
پاسخ
اقایی
2 سال پیش

من خواب دیدم ک رفتیم یه جایی تا اونجا پره ماره هیشکی هم نمبترسه به جز من همسرم به برادرم میگه برو یا مار بیار تا بدیم به .... که دیگه نترسه آوردن همسرم میندازه زیر پای من من خیلی ترسیدم جیق داد گریه میکردم تو خواب تا هیچکس هم عین خیالش نیست دیگه از ترس زیاد از خواب پریدم کلی هم گونه خیس بود از اشک حالا میشه بگین تعبیرش چی میشه ؟
پاسخ
مشاهده همه دیدگاه ها دیدگاه خود را ثبت نمایید
(فیلم) دعای خاص مداح و شاعر معروف زنجانی برای دکتر پزشکیان در بزرگترین تجمع حسینیان ایران / این مرد در کنار رهبر می‌ایستد و سینه می‌زند
شاعرانه ترین سکانس عاشقانه سینمای ایران/ عاشقانه بی تکرار پارسا پیروزفر و نیکی کریمی/ عاشقانه ای که رودست نداره
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
ستاره معصومی همسر سابق مهدیی قائدی عاشورا وتاسوعای حسینی را اینگونه تسلیت گفت + عکس
مقایسه شگفت انگیز استایل جورجینا با آنتونلا همسر مسی/ رقابت سرسخت همسران فوتبالیست/ بنظرتون کدوم جلوتره؟ +عکس
ترجمه تخصصی کتاب
خطای دید/ حتی افرادی با ضریب هوشی بالا نمی‌توانند در 10 ثانیه "اسکوتر" را در میان انبوهی از "سگ بولداگ" پیدا کنند
(ویدئو) بازی صبحگاهی گربه زیبای محمدرضا گلزار / وقتی گلزار سر به سر گربه اش میذاره
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب