دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / سرگرمی / تعبیر خواب / س /

دیدن سالاد در خواب چه تعبیری دارد؟ / تعبیر خواب سالاد 

پنجشنبه، 05 اردیبهشت 1398
دیدن سالاد در خواب نشانه چیست؟ تعبیر خواب به فرایند معنادهی به رویاهایی که در خواب می بینید، گفته می‌ شود. تعبیر خواب سالاد را می توانید در ساعد نیوز مطالعه کنید.
  • دیدن سالاد در خواب نشان دهنده نیاز بدن به ویتامین‌هایی است که در ترکیبات مختلف سالاد وجود دارد. سالاد در خواب نماد سرزندگی است ولی نیاز به رابطه جنسی را نیز نشان می‌دهد.
  • تعبیر خواب خوردن سالاد به‌طورکلی شبیه به تعابیر خوردن دیگر غذاهاست. سالاد نشانه نیازهای اساسی و اولیه بدن است. همچنین سالاد می‌تواند بیشتر نشانه‌ای از ویژگی‌های زنانه باشد و بیشتر در خواب زنان رویت می‌شود.

تعبیر خواب به روایت منوچهر مطیعی تهرانی

  • سالاد خیر و خوبی و نعمت است به شرطی که سس و چاشنی نداشته باشد. اگر در خواب سالاد ببینید که به آن چاشنی و سس زده باشید نشان از غم و اندوه است.اگر در خواب ببینید مهمان هستید و سالاد در بشقاب خود می کشید و به دنبال سس و چاشنی می گردید خوب است و گاه بلا و فتنه. پس در مورد سالادی که سس یا چاشنی مثل آب لیمو، سرکه، مایونز، فلفل و ادویه دیگر داشته باشد حرف نمی زنیم چون دانستیم وجود چاشنی و سس اثر نیک سالاد را در رویا ها از بین می برد و نعمت و خوشی و خرمی را به غم و اندوه می آلاید.حالا اگر سالاد چاشنی و سس نداشته باشد به نسبت مواد تشکیل دهنده آن و رنگی که دارد فرق می کند و تفاوت هائی به وجود می آید. سالاد اگر هویج داشته باشد شما زردی آن را در خواب تشخیص دهید خوب نیست چرا که هویج زرد یا زردک اثر نیک سالاد را از بین می برد و از بیماری و رنجوری خبر می دهد. اگر سالاد، کاهو و تخم مرغ داشته باشد نیکو خواب ی است کاهو خرمی و سر سبزی و نشاط است و تخم مرغ نعمت و برکت یا نه اگر سالاد در خواب شما گوجه فرنگی داشته باشد و شما ترشی گوجه فرنگی را بچشید خوب نیست چون شما دچار هیجانی می شوید که در نتیجه شما را اندوهگین می کندو اگر فقط سرخی گوجه را ببینید و ترشی آن را نچشید خبر از هیجان است. خیار اگر سبزی و طراوت آن محسوس باشد نشاط است و خبر از سبک شدن از غم. وجود لوبیا در سالادنیز برکت و نعمت است.

تعبیر خواب به روایت آنلی بیتون

  • خوردن سالاد در خواب، نشانه آن است که با مردمی ناپاک حشر و نشر پیدا خواهید کرد.
  • اگر دختری خواب ببیند سالاد درست می‌کند، نشانه آن است که نامزد او مردی دمدمی مزاج خواهد بود.
  • اگر خواب ببینید گوشت خرچنگ را در سالاد ریخته‌اید، نشانه آن است که دستیابی به ثروت و موفقیت تغییری در دست و دل بازی شما نمی‌دهد، از زندگی لذت‌های فراوان خواهید برد.

 


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 16 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک