دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / سرگرمی / تعبیر خواب / س /

دیدن ستاره در خواب چه تعبیری دارد؟ / تعبیر خواب ستاره 

چهارشنبه، 04 اردیبهشت 1398
دیدن ستاره در خواب نشانه چیست؟ تعبیر خواب به فرایند معنادهی به رویاهایی که در خواب می بینید، گفته می‌ شود. تعبیر خواب ستاره را می توانید در ساعد نیوز مطالعه کنید.
  • دیدن ستاره در خواب نشانه درخشندگی، بدست آوردن و آرزوهای بلند پروازانه است. شما آینده‌ای دخشان خواهید داشت که همگی بستگی به تصمیماتی که خواهید گرفت دارد. البته موقعیت قرارگیری ستارگان در تعابیر آن تأثیر گذار می‌باشد ولی به طور کلی دیدن ستارگان در خواب آینده خوبی را برای بیننده خواب بیان می‌کند. اگر در خواب دیدید که ستاره‌ها در آسمان سوسو زده و محو می‌شوند تغییراتی متفاوت و اتفاقاتی در آینده‌ای نزدیک رخ خواهد داد. اگر ستارگان بر سر بیننده خواب فرود آمدند غم و اندوهی در اقوام او بوجود خواهد آمد. 

تعبیر خواب به روایت منوچهر مطیعی تهرانی

  • اگر در خواب دیدید ستاره ای بر سینه خویش دارید یا بر شانه خویش یا بر شانه الصاق کرده‌اید نشان آن است که بزرگ می‌شوید و مردم با تکریم و تعظیم به شما می‌نگرند و در واقع ممتاز و شاخص می‌شوید.
  • چنانچه در خواب ببینید ستاره ای از خانه شما برخاست و به آسمان رفت و کم رنگ و کوچک شد یا این که محو و ناپدید گردید خوب خوابی نیست چرا که از مرگ یکی از افراد خانواده خبر می‌دهد.
  • اگر ستارهای از محله یا شهر شما به همین نحو برخاست و رفت بزرگی از شهر و دیار شما می‌میرد که موقعیتی چونان ستاره داشته است.
  • اگر در خواب ببینید که ستاره‌ها را شماره می‌کنید به کاری بزرگ دست می زنیدو بر جمعی رجحان و برتری امارت می‌یابید.
  • اگر ببینید که ستاره ای را به چنگ گرفته‌اید کامیابی و موفقیت شما قطعی است. خواب شما می‌گوید به مراد می‌رسید و چیزی را به دست می‌آورید که برایتان ایده آل و آرزو بوده است. بر عکس است اگر ببینید ستاره ای در آسمان کم رنگ شده و ناپدید گردیده یا ستاره ای داشتید که گم کردید.

تعبیر خواب به روایت محمد بن سیرین

  • اگر بیند که ستارگان می‌لرزیدند، دلیل که فتنه و آشوب در پادشاه و بزرگان افتد. اگر بیند که ستاره را به دست بگرفت، دلیل که او را فرزندی آید و مقرب پادشاه گردد. اگر در خانه خود ستاره بیند، دلیل است او را فرزندان بسیار بوده باشد.
  • اگر بیند که از آسمان ستاره بر سر وی افتاد، دلیل است که پادشاه نعمت یابد به قدر نور آن ستاره.
  • اگر بیند که ستاره روشن بر زمینی افتاد و روشنائی کم شد، دلیل کند عالم بزرگ آن دیار هلاک گردد و ستارگان روشن به تأویل عالم بود.
  • چنین گویند : در بغداد، مردی مصلح به خواب دید که ستاره روشن به زمین افتاد، پیش معبر رفت و این را بپرسید، معبر گفت: دلیل بود که عالم فاضل یا قاضی بمیرد. در آن هفته ابو حنیفه بمرد.

تعبیر خواب به روایت کرمانی

  •  اگر بیند که ستارگان مطیع و فرمانبردار او شدند، دلیل که پادشاهی یابد.اگر بیند که ستارگان متفرق و آشفته شدند، دلیل که پادشاهان متفرق شوند و کارشان بد گردد.
  • اگر بیند که ستارگان را فرا گرفت و در آستین نهاد، دلیل است که مال حاصل کند.
  • اگر بیند که ستارگان را همی خورد، دلیل که از پادشاه وی را منفعت رسد. اگر بیند که ستارگان از خانه او برآمدند، دلیل است که او را فرزندان باشد که مقرب پادشاه گردند.
  • اگر بیند که با ستارگان سخن نیکو گفت، دلیل است پادشاه عادل و دادگر بود. اگر به خلاف این بیند، پادشاه ظالم و ستمگر بود.
  • اگر بیند که ستارگان با هم جنگ و نبرد کردند، دلیل که در آن دیار جنگ و کارزار افتد.

تعبیر خواب به روایت مغربی

  • اگر بیند که از جمله ستارگان یک ستاره در برابر وی آشفته و متحیر گردید و در کنار او افتاد، دلیل که او را فرزند عزیز و گرامی در وجود آید. اگر بیند که ستاره طالع در منزل خویش است، دلیل کند که نسلش زیاده گردد.

تعبیر خواب به روایت حضرت دانیال

  • ستارگان درخواب، دلیل کند بر بزرگان و امیران و آفتاب، دلیل کند بر پادشاه و ماه، دلیل کند بر وزیران

تعبیر خواب به روایت کتاب فرهنگ تفسیر رویا

  • دیدن ستاره در خواب به معنای مکاشفاتی در باب کیهان، انگیزه‌ها و اسباب ترقی که در زندگی به طور نامحسوس پیش روی فرد حاضر می‌شوند و او را در جهان خاصی پیش می‌رانند و این همان سرنوشت فرد است. امیدها یا آرزوهای ما
  • ستاره، ستارگان و اجرام آسمانی به دلیل عدم دسترسی به آن‌ها در زمان گذشته و حال به افرادی نسبت داده‌ می‌شدند که هم از قدرت بلامنازعی بهره مند و هم دسترسی به آن‌ها سخت بوده است. این افراد در گذشته پادشاهان و وزرا بوده‌اند و به تعبیر اکثر معبرین ستاره به پادشاه و یا عالمی بزرگ تشبیه شده است.

تعبیر خواب به روایت امام صادق

  • دیدن ستارگان در خواب بر نه وجه است.
  • فقیهان. علما و دانشمندان. قاضیان. خلفا. وزرا. دبیران و نویسندگان. خزانه داران. مردمان جنگجوی. شاگردان.

تعبیر خواب به روایت لیلا برایت

  • اگر در خواب ستارگان روشنى در آسمان ببینید، بیانگر آن است كه اخبار خوبى به گوش شما می‌‏رسد.
  • اگر خواب بینید كه تنها یك ستاره در آسمان می‌درخشد، بیانگر آن است كه در كارتان پیشرفت می‌كنید.
  • اگر خواب ببینید كه ستاره‌ها پشت ابر پنهان شده، به این معنا است كه باید شكست را قبول كنید.

تعبیر خواب به روایت علامه مجلسی

  • فرو ریختن اختران به مرگ علماء تعبیر شده و از اینرو سال آغاز غیبت کبری را سال تناثر نجوم گویند برای مرگ دانشمندان بسیاری چون کلینی، علی بن بابویه و سیمری و دیگران.

تعبیر خواب به روایت آنلی بیتون

  • اگر خواب ببینید ستاره ای فرود می‌آید و به شما اصابت می‌کند، نشانه آن است که در خانواده شما مصیبتی اتفاق خواهد افتاد.
  • دیدن ستارگان کم سو یا سرخ در خواب، نشانه روبرو شدن با دردسر و بدبختی است.
  • دیدن شهابی که از کنار ستارگان می‌گذرد، نشانه راه یافتن غم و اندوه به زندگی است.
  • اگر خواب ببینید ستاره‌ها دور زمین می‌چرخند، نشانه آن است که واقعه ای خطرناک اتفاق خواهد افتاد.

تعبیر خواب به روایت لوک اویتنهاو

  • ستاره درخشان: خوشبختی
  • ستاره کم سو: مانع
  • ستاره تیره: غم و غصه در درون خانه
  • ستاره روشن: نیکبختی
  • ستاره دنباله دار: مرگ یکی از افراد خانواده

تعبیر خواب به روایت یوسف نبی

  • ياد کن زماني را که يوسف به پدرش گفت اي پدر من در خواب يازده ستاره را با خورشيد و ماه ديدم ديدم آنها براي من سجده مي‏کنند سوره يوسف آيهء «۴» پس چون بر يوسف وارد شدند پدر و مادر خود را در کنار خويش گرفت و گفت ان شاء الله با امن و امان داخل مصر شويد سوره يوسف آيهء «۹۹» و پدر و مادرش را به تخت برنشانيد و همه آنان پيش او به سجده درافتادند و يوسف گفت اي پدر اين است تعبير خواب پيشين من به يقين پروردگارم آن را راست گردانيد و به من احسان کرد آنگاه که مرا از زندان خارج ساخت و شما را از بيابان کنعان به مصر باز آورد پس از آنکه شيطان ميان من و برادرانم را به هم زد بي گمان پروردگار من نسبت به آنچه بخواهد صاحب لطف است زيرا که او داناي حکيم است سوره يوسف آيهء «۱۰۰»

 


51 پسندیدم 75 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 19 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه ها
....
5 ماه پیش

سلام پدرم خواب دید ک یک ستاره اومده توی حیاط خونمون و منو صدا میزنه... تعبیرش چیه
پاسخ
بازدیدکننده
2 سال پیش

سلام سمیرا خانم شما تعبیر خواب بلد هستید ببخشید میشه منم خوابمو بگم برام تعبیر کنید
پاسخ
بازدیدکننده
2 سال پیش

سلام . همسرم خواب دید که من بهش گفتم ستاره ها رو بشمر ..اون سه تایی ها رو ..و بعد کلی میگه ستاره بود ک میشمردم .تعبیرش لطفا
پاسخ
بنده خدا
2 سال پیش

سلام، کسی یا کسانی داخل ستاره ها زندگی میکنند؟
پاسخ
حاجیه شیخ
2 سال پیش

سلام من خواب دیدم با یک نفر صحبت میکنم که ستارها که پر نور هستن کسی داخلشان زندگی میکنه برای همین نورشون زیاده ستاره خیلی نورشون زیاد بود لطفا تعبیرش بگید
پاسخ
بنده خدا
2 سال پیش

سلام آخر متن رو بیشتر توضیح بدین شاید بهتر بشه در مورد فکر کرد تا خوابتون تعبیر بشه البته اگر خدا بخواهد!
پاسخ
لیلا
2 سال پیش

سلام شوهر من خواب دیده که در آسمان یک ماه هلال هستش وبالای ماه هفت ستاره درخشان وجود داردووقتی میاد که من رو ببره باهم تماشا کنیم من بهش میگم که من آن ماه رادیده ام وقتی میرسیم که تماشا کنیم نور ماه پرنور بوده ولی ستاره ها نورشان کمی ضعیف شده میشه خواهشاً تعبیرش روبگید همان تور که من درخواب شوهر م و بهش گفتم که آن ماه را من دیده ام خودم درواقعیت درخواب ماه کامل را که دوقلو وکاملا شبیه هم وکناذ هم زدند رادیده ام
پاسخ
سپیده علیپور
2 سال پیش

سلام من دیدم ستاره ها به شکل الله در آسمان مرتب شدند و انگار از بالا به زمین نزدیک شده و سپس به آسمان می‌رفتند تعبیرش چیست؟
پاسخ
سنا
2 سال پیش

سلام خواب دیدم که شب دارم به آسمون نگاه میکنم پر از ستاره س.و میگم که چقد خوبه امشب بیرون بخوابم و به آسمون نگاه کنم.خیلی اسمون خوشگل بود تعبیرش چیه؟🤔
پاسخ
نرگس
2 سال پیش

سلام بعداز نماز صبح خواب دیدم یه ستاره ای توی آسمونه که مدلش با بقبه فرق داشت یادمه وقتی دیدمش شروع کردم به صلوات فرستادن بعد پشت سر من همه شروع کردن صلوات فرستادن و بعد دعای فرج رو خوندم و همه هم باهام خوندن
پاسخ
مریم
2 سال پیش

خواب دیدم که دارم به آسمان پر ستاره نگاه میکنم که بعضی جاها ستاره ها به صورت دسته ای کنار هم بودند و خیلی زیبا بودن وقتی به خالم اشاره کردم آسمون رو ببینه اون ستاره ها رو نمیدید.میشه لطفا تعبیر خواب منم بفرمایید چون من زیاد خواب ستاره ها رو میبینم
پاسخ
بازدیدکننده
2 سال پیش

منم مثل شما خواب دیدم و تعبیر این دور زدن رو نمیدونم چیه . از بین ستارهای بیشمار که در اسمان بود یکی ازشون متولد شد و شروع کرد به دور زدن تقریبا به اندازه یک نیم دایره و دوباره رفت تو همون دسته درخشان و یجا ثابت شد.
پاسخ
بازدیدکننده
2 سال پیش

سلام وقت بخیر، در خواب دیدم تعداد زیادی ستاره در آسمان است که یکی به حرکت در می آید و در آسمان یکی دو دیقه دور میزند
پاسخ
بازدیدکننده
3 سال پیش

منم همین خواب دیدم
پاسخ
Army
3 سال پیش

سلام دوستان سمیرا هستم تعبیر ستاره کلا علم و دانشه به فرزند هم میخوره
پاسخ
Army
3 سال پیش

سمیرا هستم به شما علم هدیه میشه
پاسخ
Army
3 سال پیش

سلام من سمیرا هستم تعبیر خواب شما اینه باید سوره طارق رو زیاد بخونید تا مشکلاتتون حل بشه چون گفتن ۸ برابر زمینه پس روزی ۸ بار بخونید چون ستاره ی درخشانه شما با خوندنش طالع درخشانی پیدا میکنید حتما نماز بخونید
پاسخ
زهره
3 سال پیش

سلام من خواب دیدم ستاره دریایی با شوهرم می‌گرفتیم ویکی از ستاره ها بزرگ بود وقتی گرفتم دستم مک میزد و من ترسیدم تعبیرش چی هست ممنون میشم بگید تعبیرش چیه
پاسخ
اسرا... ک
3 سال پیش

سلام. من‌متاهل‌هستم‌. دیدم‌باآغایی‌بسیارزیبا‌درروزدریه‌جای‌ناشناسی‌راه‌میرویم، دیدم‌درآسمان‌ستاره‌های‌زیبا‌وخیلی‌پرنوربه‌آغاهه‌گفتم‌ببین‌توروزروشن‌هم‌ستاره‌توی‌آسمون‌هست. بعددوتاش‌مهوشد. وسه‌تاش‌هم‌پرنورماند... خواهشا‌تعبیرش‌رابفرمایید
پاسخ
شهاب
3 سال پیش

سلام من خواب دیدم تمام ستاره ها تحت فرمان من هستن ومن بحشون دستور میدم آنها هم جابجا می‌شوند و همه رو هم تسخیر کردم لطفاً تعبیرش رو بهم بگین
پاسخ
مشاهده همه دیدگاه ها دیدگاه خود را ثبت نمایید
خلاقیت جالب دانشجویان آمریکایی برای اعلام انزجار از اسرائیل و رژیم صهیونیستی با الهام از ایرانی‌ها! + فیلم
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
رپر سرشناس در تهران بستری شد + جزئیات
علی دایی در کنار همسر دوم و دختر کوچک و نازنینش +عکس
رونمایی از فرزند پسر دیده نشده و بزرگ مرحوم مهرداد میناوند/ چقد شبیه پدرشه +عکس
ترجمه تخصصی متن
هزینه چاپ یک کتاب
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب