دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / سرگرمی / تعبیر خواب / ت /

دیدن تاریکی در خواب چه تعبیری دارد؟ / تعبیر خواب تاریکی 

یکشنبه، 26 اسفند 1397
دیدن تاریکی در خواب نشانه چیست؟ تعبیر خواب به فرآیند معنادهی به رویاهایی که در خواب می بینید گفته می شود. تعبیر خواب تاریکی را می توانید در ساعد نیوز مطالعه کنید.
  • بسیاری از معبران تاریکی را در خواب بیشتر به گمراهی تعبیر میکنند .

تعبیر خواب تاریکی به روایت محمد بن سیرین

  • تعبیر تاریکی گمراهی در دین می باشد.
  • اگر ببینی تاریکی فراگرفته ای و به دست آورده ای یا کسی به تو تاریکی داده است، تعبیرش این است که به اندازه آن تاریکی دچار گمراهی می شوی.

تعبیر خواب تاریکی به روایت جابر مغربی

  • تعبیر تاریکی غم و اندوه است، اگر ببینی هوا خیلی تاریک شده است، یـعـنـی مردم آنجا دچار غم و اندوه می شوند و کارشان متوقف شده و بسته می شود.
  • تعبیرگری نیز می گوید: اگر ببینی شب تاریک می باشد، تعبیرش غم و اندوه است، ولی اگر شب روشن و مهتابی می باشد، تعبیرش شادمانی و نشاط است.
  • اگر ببینی در تاریکی نماز می خوانی، یـعـنـی از غم و اندوه رها می شوی.
  • اگر ببینی هوا روشن است، ولی ناگهان ابرها هوا را تیره و تار کردند، یـعـنـی در آن سرزمین مرگ ناگهانی گسترش پیدا می کند.

تعبیر خواب تاریکی به روایت ابراهیم کرمانی

  • اگر ببینی در تاریکی دعا می کنی، یـعـنـی از غم و غصه نجات پیدا می کنی.
  • اگر ببینی جای تاریکی که در آن قرار داشته ای روشن شد، ولی دوباره تاریک گردید، یـعـنـی منافق می شوی، همانطور که در قرآن کریم آمده: ... كُلَّمَا اَضَاء لَهُم مَّشَوْاْ فِیهِ وَاِذَا اَظْلَمَ عَلَیْهِمْ قَامُواْ... _ ... هر گاه روشن شود [در اثر نور رعد و برق] راه روند و چون تاریک شود باز ایستند... (بقره-20)، یا اگر ببینی از تاریکی بیرون آمده ای، ولی دوباره وارد آن شدی یـعـنـی گمراه می شوی، همانطور که در قرآن کریم آمده: ... وَاِذَا اَظْلَمَ عَلَیْهِمْ قَامُواْ... _ .
  • اگر ببینی در شب تاریکی راه می روی، تعبیرش استقامت تو می باشد. اگر ببینی در شب تاریکی در جاده ای می روی و راه رفتن مشکل شده است، یـعـنـی استقامت به دست می آوری و راه راست را پیدا خواهی کرد.

تعبیر خواب تاریکی به روایت امام جعفر صادق

  • تعبیرهای تاریکی عبارتند از:
  1. کفر
  2. حیرت و سرگردانی
  3. گره خوردن و متوقف شدن کارها
  4. «بدعت»
  5. گرفتار ضلالت و گمراهی شدن.
  • اگر ببینی جائی تاریک شده است، یـعـنـی در آنجا فتنه بوجود می آید.

تعبیر خواب تاریکی به روایت اسماعیل اشعث

  • اگر به خواب دید از تاریکی به روشنائی آمد، دلیل که از درویشی به توانگری و ثروتمندی افتد و از غم فرج و شادی یابد و کار بر وی گشاده شود از راه ضلالت دور بود.

تعبیر خواب تاریکی به روایت منوچهر مطیعی تهرانی

  • اگر به خواب دید از تاریکی به روشنائی آمد، دلیل که از درویشی به توانگری و ثروتمندی افتد و از غم فرج و شادی یابد و کار بر وی گشاده شود از راه ضلالت دور بود.

تعبیر خواب تاریکی از دیدگاه آنلی بیتون

  • اگر زنی خواب ببیند ناگاه تاریکی بر قبرستان فرو می افتد. جایی برای خواب نمی یابد مگر قبری که از دل خاک دهان گشوده است، علامت آن است که در امور عاطفی شکست می خورد و به خاطر مرگ یکی از دوستان اندوهگین و نومید خواهد شد.
  • اگر بیوه ای خواب ببیند در تاریکی شب وارد قبرستان می شود، دلالت بر آن دارد که لباس عزا را از تن درمی آورد و لباس عروسی بر تن خواهد کرد.
  • اگر خواب ببینید در حین مسافرت با تاریکی مواجه می شوید، علامت آن است که به هر کاری دست بزنید، بد خواهید آورد. اما اگر ناگاه خورشید از میان تاریکی هویدا شود، نشانة غلبه بر اشتباهات است.
  • دیدن تاریکی در خواب، غفلت و کجروی در راه دین و دیانت است و اگر شخصی خود را در تاریکی مطلق دید، در جهالت و ظلمت و بی دینی گرفتار آمده، مگر اینکه با توبه، هدایت یابد.
  • بنا به تعبیری دیگر، اگر در خواب دیدیم که از جابی روشن به محل تاریک رسیدیم، در کارهایمان با ابهام رو به رو شده و عملی ناشی از نادانی مرتکب می شویم؛ ولی اگر از تاریکی بیرون آمدیم، قبول شدن توبه و یا هدایت به سوی اعمال درست است و وضع شما بهبود کلی می یابد

تعبیر خواب تاریکی از دیدگاه لیلا برایت

  • اگر در خواب خودتان را در تاریکی ببینید، یعنی برای انجام کاری نیاز به کمک دارید.
  • تعبیر خواب خود را در زیرزمین تاریک دیدن ، توطئه دشمنان است.

تعبیر خواب تاریکی در کتاب فرهنگ تفسیر رویا

  • تاریکی نماد آنچه ناشناخته است، آنچه به وسیله علم و خودآگاه شخص تعریف نشده است؛ آنچه شما از آن ها بی خبرید، افسردگی، آشفتگی و سرگردانی، احساس وجود شر، اسراری که از خود یا دیگران پنهان می کنیم و یا چیزهایی که نمی خواهیم درباره خودمان بدانیم، آنچه زیر پوشش تاریکی انجام می دهیم، آنچه قدیی یا کهنه است.
  • آب های تیره: احساساتی که حضورشان را با قدرتمندی به رخ می کشند اما از معنای آن ها تعریف مشخصی نشده است و منبع آن ها ناشناخته است.
  • رنگ های تیره: احساساتی که از ناخودآگاه سرچشمه می گیرند، افسردگی یا غمگین بودن

30 پسندیدم 42 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 27 تیر
از سراسر وب
دیدگاه ها
پری
2 سال پیش

اینکه تو رابطتت به مشکل میخوری یا به عشقت نمرسی یا اینکه نمیتونی درکش کنی و از نشر معنوی و روحی ازش فاصله گرفتی
پاسخ
پری
2 سال پیش

من خاب میبینم شب تو تاریکی مطلق تو خیابون تنهام و بعضی وقتا یکی دنبالمه و همیشه هم تو خواب ترسیدم و میخام برم یه جا که یکی که میشناسمش اونجا باشه و خیلییی زیاد این خوابو میبینم و همیشه با ترس از خواب بیدار میشم؛) دیگه میترسم بخابم ازین خوابه میترسم..
پاسخ
مهم نی
2 سال پیش

خیلی وخشتناک بود خوابت
پاسخ
مهم نی
2 سال پیش

واو چه قدرت تخیلی داری سید😂😮
پاسخ
مهم نی
2 سال پیش

فکر نکنم تعبیر خاصی جز اینکه به عشقتون نمیرسید داشته باشه😔💔
پاسخ
بازدیدکننده
2 سال پیش

بنظر من خیلی از مدرسه متنفری و فقط به زوره اطرافیانت درس میخونی همین و بس و فکر نکنم تعبیر خاصی داشته باشه😂
پاسخ
محمد صدرا
2 سال پیش

سلام من امروز صبح خواب دیدم که قدرت ماورایی و مخصوصا پرواز کردن داشتم آرام پرواز میکردم نزدیک به زمین ولی رها در هوا بعد این قدرت انگار توان هایی داشت هی بعصی وقت ها دو ادم هر بار تکی میامد در زهنم اینطوری که یهو یک مرد در تاریکی محض به شیوه ترسناکی درون ذهنم می آمد و سپس یک زن در تاریکی بسیار زیاد به شیوه ترسناکی حمله میکرد به ذهنم تعبیرش چیه؟
پاسخ
بدبخت
3 سال پیش

سلام من یه سالی هست که توی خوابام همیشه تو یه اتاق تاریکم که هیچی دیده نمیشه در عین حال کاملا معلومه که یه چهاردیواریه و یه در داره و من نشستم رو یه صندلی دارم به در نگاه میکنم و هیچ کاری هم نمیکنم انگار که علاقه ای ندارم تو واقعیت هم حالم خوب نیست...تعبیرش؟
پاسخ
بازدیدکننده
3 سال پیش

نظری ندارم
پاسخ
بازدیدکننده
3 سال پیش

سلام من امروز صبح در خواب دیدم که در مغازه ی تاریک و خالی از وسیله ایستادم و یک اقا من میگوید یکی از افراد که خانم هست حدودا 50 ساله که بازیگر فیلم هست اینجا فوت شده و من باحالتی غمناک از خواب بیدار شدم
پاسخ
بازدیدکننده
3 سال پیش

پسر بچه یه خون آشام و سریع از بوته ها رفتم بیرون داشتم میرفتم سمت دوستام که دوستام ناپدید شدن اومدم نچر گوشیمو روشن کنم که دیدم گوشیم نیست ( وقتی زنه بهم نزدیک شده بود گوشیمو دزدیده بود) و یهو از خواب پریدم اگه میشه بگید تعبیر خوابم چیه؟؟
پاسخ
بازدیدکننده
3 سال پیش

سلام ، من خواب دیده ام که غروب است و دوستم زنگ میزنه و میگه بیا بریم بیرون با دوتا از دوستام رفتیم بیرون یه کیف دیدم قیمتش رو پرسیدم که یهو یه زنه به کیفم خیلی نزدیک بود و شروع کرد به کلی توضیح دادن که یهو دوستم دستمو گرفتو از اونجا خارج شدیم . وقتی رسیدیم هوا تاریکه تاریک بود هیچ ماهی نبود و میلاد نور خراب شد و به خاکستر تبدیل شد تمام خونه ها نابود شدن چشم خورد به یه بچه ی ۲ ساله که رفت تو بوته ها داشتم میرفتم سمتش که یهو لیز خوردم و به بوته ها پرت شدم پسر بچه رو دیدم و گرفتمش یهو برگشت و دیدم
پاسخ
ملیکا
3 سال پیش

من خواب دیدم تو یه اتاق کوچک و کمی تاریک با دوستم نشستیم و معلممون داره بهمون درس میده
پاسخ
زهرا
3 سال پیش

خواب دیدم شب دارم می رم خونه وقتی رسیدم جلوی آپارتمان دیدم هر دو در پارکینگ و در ورودی باز هستند و داخل کاملا تاریک هست یکی از تاریکی بهم گفت بیا تو نترس
پاسخ
بازدیدکننده
3 سال پیش

سلام‌من‌دو‌سال‌ب‌فاصله‌چن‌ماه‌یک‌بار‌خواب‌دیدم‌درچاه‌تاریکم‌هرچی‌‌صدامیزنم‌کسی‌کمکم‌نمیکنه‌‌سال‌دوم‌اخراش‌یکی‌دستمو‌گرفت‌از‌چاه‌ بیرون‌اورد‌‌‌کسی‌رو‌ندیدم‌اون‌شخص‌خدابود‌ک‌دستمو‌گرفت‌بعد‌این‌ خواب‌۷‌سال‌گرفتاری‌شدید‌سرم‌اومد‌‌خدا‌واسه‌کسی‌نیاره‌نماز‌وقرانمو‌ میخوندم‌صدقه‌ میدادم‌خودمم‌تلاش‌زیادمیکردم‌‌خدا‌کمکم‌کرد‌خیلی‌خواب‌بدی‌بود‌
پاسخ
مرجان
3 سال پیش

خواب ديدم كة تو اسانسور با دخترم هستم ية اقاهم اونجا بود خيلي تاريك بود ومن ميترسيدم كة كسي بة دخترم دس درازي كنة دست دخترمو گرفتة بودم وبة پشت خودم چسبوندة بودش وقتي اسانسور ايستاد ية جاي تاريك بود با هراسان دخترمو دنبال خودم ميكشيدم واز پلةها ميبردم پايين همينطور كة ميرفتيم دست دخترمو ميبوسيدم وكولةش كردم خيلي ميترسيدم كة كسي اذيتش كنة همينطور كة ميرفتيم بة در ورودي رسيديم وديديم كة ية جاي سرسبزية ممنون ميشم جوابمو بديد🥰
پاسخ
حسن کردلو
3 سال پیش

درخواب دیدم درچاهی تاریک بودم به گفتم اسم دوازده امامت و بگو برو از وحشت عرق کرده بودم از خواب پریدم
پاسخ
نادیا
3 سال پیش

خواب دیدم که ۶تا مردیم و میخایم فیلم بازی کنیم و توخونه پدرم میریم همه جا تاریک بود من تو اتاقم هستم عین مسابقع انگار ما سربازیم و حاکم دستوز داده هر کس باید بجنگد و من در اتاقم میخام کسی رو که بهم حمله کرده رو بکشم اما ترسیدم خودی باشه چون تاریک بود نمیدیدم یهو دیدم تلوزیون روشن شد دیدم جز یاران خودم بود یواشکی با یارم فرار کردیم دیدم بی لباس هستیم و لباس های که تو حیاط بود رو پوشیدیم و فرار کردیم رسیدیم ب ی خونه تو حیاط خونه مردم میخاستیم بخابیم که دیدم یارم همون خاهرم هست وی گربه اومده پیش
پاسخ
بازدیدکننده
3 سال پیش

سجادگویدوضعش خرابه
پاسخ
بازدیدکننده
3 سال پیش

سجادگویدکه بدبخت میشی
پاسخ
مشاهده همه دیدگاه ها دیدگاه خود را ثبت نمایید
نگاهی به عزاداری دو نفره نیوشا ضیغمی و دخترش لنا در مراسم شام غریبان امام حسین (ع)+ویدیو/ قبول باشه
ترجمه تخصصی کتاب
ناگفته‌هایی از زندگی شخصی داماد پزشکیان و اعضای خانواده رئیس جمهور منتخب + فیلم
(فیلم) دعای خاص مداح و شاعر معروف زنجانی برای دکتر پزشکیان در بزرگترین تجمع حسینیان ایران / این مرد در کنار رهبر می‌ایستد و سینه می‌زند
(تصاویر) چیدمان مدرن و اروپایی پنت هاوس شیک رضا گلزار با مبلمانی با رنگ های متضاد هم، ستون های طرحدار و باشگاه خانگی
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
خطای دید/ حتی افرادی با ضریب هوشی بالا نمی‌توانند در 10 ثانیه "اسکوتر" را در میان انبوهی از "سگ بولداگ" پیدا کنند
(ویدئو) بازی صبحگاهی گربه زیبای محمدرضا گلزار / وقتی گلزار سر به سر گربه اش میذاره
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی