دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / سرگرمی / تعبیر خواب / ت /

دیدن تولد(جشن تولد) در خواب چه تعبیری دارد؟ / تعبیر خواب تولد 

یکشنبه، 19 اسفند 1397
دیدن تولد در خواب نشانه چیست؟ تعبیر خواب به فرآیند معنادهی به رویاهایی که در خواب می بینید گفته می شود. تعبیر خواب تولد را می توانید در ساعد نیوز مطالعه کنید.
  • روز تولد نشانه‌ی این است که شانس و اقبال بلندی در انتظار شماست. این رویا می‌تواند همچنین بازتاب‌دهنده‌ی خواسته‌ای برای توجه بیشتر باشد.
  • در رویای یک زن- اگر هیچ نشانه‌ای از حاملگی در زندگی بیداری وجود ندارد، تقریباً به شکل حتمی این یا شکلی از برآورده شدن آرزوست یا بیان ترسی عمیق بعد از یک رابطه‌ی عاشقانه. تعبیر این خواب به احساسات شما در آن رویا بستگی دارد.
  • در رویای یک مرد- نشانه‌ی این است که شما در حال حاضر با آنچه که ظاهراً یک کار غیرممکن است، مواجه شده‌اید. اما مصمم هستید بر آن غلبه کنید.
  • تعبیر خواب کیک تولد: اگر در خواب خود کیک تولد مشاهده کردید به این معنی است که در آینده بهترین آرزوهای شما تحقق خواهند یافت. همچنین نشان می‌دهد که شما تمایل به سهیم شدن دیگران در زندگی تان دارید.
  • تعبیر خواب شمع کیک تولد: دیدن شمع کیک تولد در خواب می‌تواند نشانه علامت گذاری از گذشته تا به حال باشد و روشن کردن این شمع‌ها نشانه استفاده از صبر و شجاعت برای بدست آوردن چیزهایی است که در زندگی لازم دارید.
  • خواب جشن تولدم: اگر ببینی که جشن تولد خودت هست و تو در کنار سایرین حضور داری دلیل بر این است که بر عمر تو افزوده می شوی و صاحب یک زندگی پربرکت خواهی شد.
  • تعبیر خواب فوت کردن شمع تولد: فوت کردن شمع های جشن تولد نشانگر از دور شدن غم ها غصه ها ناملایمتی ها و دردهای مزمن است که بواسطه فوت کردن از بین می روند.

تعبیر خواب تولد به روایت محمد بن سیرین

  • تعبیر خواب تولد دختر ، شادی و سلامتی است
  • تعبیر خواب تولد پسر ، صاحب فرزند پسر شدن است

تعبیر خواب تولد به  روایت ابراهیم کرمانی

  • تعبیر خواب پیدا کردن فرزند ، امید است.

تعبیر خواب تولد به روایت جابر مغربی

  • اگر ببینی که سالروز تولد خودت را برگزار میکنند و بواسط ی آن خودت و اطرافیانت احساس شادی دارید این نیکو است و می تواند حاکی از ان باشد که تو از همان کسان که روز تولدت حضور دارند خبرهای خوبی را دریافت میکنی
  • همچنین طولانی شدن عمر نیز از دیگر معانی این رویا است
  • اگر دیدی ظاهرت غمگین و ناراحت بودی و احساس کردی از این که روز تولدت را جشن گرفته اند رضایت نداری به این معنا است که شخصی بدذات و یا کینه توز یکی از روزهای خوب تو را خراب میکند و باعث می شود تو آن روز را افسرده غمگین و یا حتی گریه کنی

تعبیر خواب تولد به روایت علی مدنی

  • اگر کسی ببیند در روز تولدش شخصی او را کتک میزند و یا به هر علت دچار درگیری فیزیکی و یا لفظی با دیگران مانند پدر برادر مادر و یا خواهر میشود نحس است و دلالت بر این دارد که تا مدت ها ذهن و روح شما توسط کسانی درگیر میشود که مدام با دادن اخبار و اطلاعات تلخ کام زندگی شما را تلخ میکنند و یک آشفتگی روحی برایتان بوجود می آورند،
  • همچنین ایشان فوت کردن شمع های جشن تولد را نشانی از دور شدن غم ها غصه ها ناملایمتی ها و دردهای مزمن می داند که بواسطه ی فوت کردن از بین می روند.

تعبیر خواب تولد از دیدگاه آنلی بیتون

  • تعبیر خواب مردن و دوباره متولد شدن ، رسیدن به هدف است
  • تعبیر خواب جشن تولد جوان: برای جوانان، نشانه فقر و تنگدستی است.
  • تعبیر خواب جشن تولد پیرمرد: برای پیرمردان نشانه غم تنهایی است.
  • تعبیر خواب جشن تولد خودم و دوست: دیدن جشن تولد درخواب چه تولد شما باشد و چه شخص دیگری نشانه خوبی است همچنین بیانگر سلامتی و صلح برای بیننده خواب خواهد بود.
  • تعبیر خواب هدیه و کادو گرفتن در جشن تولد: دریافت هدایای مربوط به جشن تولد در خواب، نشانه استعدادهای هنری است.
  • تعبیر هدیه و کادو دادن در تولد دیگران: نشانه برخورداری از احترامات ناچیز است.

تعبیر خواب تولد از دیدگاه لیلا برایت

  • تعبیر خواب تولد ، روزهای خوش است.

تعبیر خواب تولد از دیدگاه لوک اویتنهاو

  • تعبیر خواب جشن تولد ، شما عمر طولانی خواهید داشت

تعبیر خواب تولد از دیدگاه کارل گوستاو یونگ

  • خواب دیدن در مورد جشن تولد بیانگر قبول کردن خود است. شما از خودتان تشکر می کنید (از اینکه این هستید خوشحالید و خودتان را دوست دارید) و با کسی که هستید، به عنوان یک فرد و یک شخصیت، کنار می آیید.
  • شاید این رویا به این معنی باشد که شما از پیر شدن می ترسید.
  • خواب دیدن اینکه تولدتان فراموش شده است بیانگر این است که شما حس تنهایی می کنید، حس می کنید که تحت الشعاع قرار گرفته اید و از شما قدردانی نشده است.
  • خواب دیدن اینکه یک تولد بد یا وحشتناک دارید، بیانگر نوعی پشیمانی و تاسف است.

تعبیر خواب تولد در کتاب سرزمین رویاها

  • خواب جشن تولد خودتان : نتایج بسیار خوب مالی
  • جشن تولد بستگانتان : کارهای سودمند نزدیک است
  • جشن تولد یک دوست پسر : وجود این دوست بعداً برای شما لازم خواهدبود .
  • جشن تولد یک دوست دختر : فراوانی پول در آینده
  • جشن تولد زنتان : یک دوره خوشایند شروع خواهد شد .
  • جشن تولد شوهرتان : درآمد مالی قابل ملاحظه ای خواهید داشت .
  • جشن تولد فرزندانتان : پول در آینده نزدیک .

155 پسندیدم 60 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 15 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه ها
🖤
6 ماه پیش

سلام من خواب دیدم که تو مدرسه همه می‌خوان برام تولد بگیرن سوپرایزم کنم من از این سوپرایز خبر داشتم اما نگفتم تا ناراحت نشن ولی از این سوپرایز هم خوشحال بودم هم ناراحت اول برای این خوشحال بودم که برای تولد همه چی رو آماده کرد بودن سوپرایزم کنن اما از این ناراحت بودم که تولد رو اصلا شروع نکردن نمی‌دونم چرا میشه تعبیرش رو بگید ؟
پاسخ
ناشناس
1 سال پیش

خواب دیدم خونه ی مادربزرگمم و یک قسمت خیلی کوچیک که تو واقعیت هست تولدمو گرفتم و هم کلاسی های کلاس 4 رو فقط دعوت کردم.... تعبیرش چیه؟
پاسخ
بازدیدکننده
2 سال پیش

منم همین خوابو دیدم
پاسخ
زهرا
2 سال پیش

خواب دیدم‌ تولدمه هیچ کس پیشم‌نیست فقط دختر عمم کنارم بود خیلی سوت کور بود نه بادکنک نه چیز دیگه شمع فوت کردم تعبیرش چیه خیلی دلشوره دارم
پاسخ
Dinan
2 سال پیش

یادم رفت بگم کلی تعزین کردیم
پاسخ
Dinan
2 سال پیش

سلام من دو روز دیگه تولدم و من نمی خواهم جشن بگیرم من خواب دیدم که داشتم مدل کیک رو به مامانم می گفتم بعد میز رو چیدیم میز خیلی. عالی بود یه جورایی شبیه میز جشن پارسال بود بعد بلند شدم نمیدونم حالا چیه خدا کنه این باشه که امسال هم جشن بگیرم
پاسخ
آترینا
2 سال پیش

عالی بود حتی برای ۵ دقیقه
پاسخ
بازدیدکننده
2 سال پیش

دقیقا من هم همین خواب رو دیشب دیدم
پاسخ
مبینا کیارش
2 سال پیش

خواب دیدم مادرم درحال خریدن وسیله های تولد تعبیر خواب من چی میشه ممنون میشوم
پاسخ
امیر حسین
2 سال پیش

من خواب دیدم که تولدعمه ام هست ومیخواهیم سوپرایزش کنیم ولی تولد ۵۸ سالگیش بود! عمه ام ۵۶ سالشه آخه مگه داریم یکی بگه لطفا؟!
پاسخ
M....
2 سال پیش

سلام وقت بخیر من دیشب خواب دیدم که تولد یک پسری که من ازش خوشم میاد و اونم فک کنم همینطور باشه هست و من نمیدونستم ‌که چند سالشه هم در واقیعت ووهم در خواب وقتی کیک تولد و شمع های روشن که عدد۳۱ رو نشون میداد دیدم که فوت کرد گریه ام گرفت و با خودم گفتم که واای این که سنش ازم خیلی زیاده ونمیشه هیچ چیز جور در نمیاد و اینا کلی ناراحت شدم و حالم گرفته شد البته شب قبلش به این مسئله فک کرده بودم و گفته بودم که سنش ۲۷و۲۶ هستش و خیلی کوتاه فک کرده بودم بی زحمت میشه بگید تعبیر این خواب چیه
پاسخ
رقیه
3 سال پیش

تو خواب دیدم که بهم گفته میشد که روز تولد من و یه نفر دیگه که نمیدونم کیه روز مبارکیه اما من یجوری احساس ناراحتی داشتم
پاسخ
نرگس
3 سال پیش

من خواب دیدم تولدمه ی جشن خیلییی بزرگ گرفته بودیم لباس سفید پف دار پوشیده بودم رفته بودم آرایشگاه همه دوستامم اومده بودن
پاسخ
نفس
3 سال پیش

سلام من دیشب خواب دیدم.. تولدم را میخواهم‌جشن بگیرم..‌و به فامیل هایم زنگ زدم‌دعوت میکنم..‌تو‌ماشین تو‌راه هستم. اونی که باهمه نمیدانم رفیقمه یا نامادری... و یسری اتفاقا افتاد... .. تو پرانتز بگم (من یک‌ماه پیش تولدم تموم شده) ولی اصل خواب من اینه که......ولی دیشب خواب دیدم به اقوام‌ زنگ زدم دعوت کردم... همون روز تولدم برای شبش گفتم بیان..‌اکثرن قبول کردن...( اینو بگم من دیگه ارتباطی مثل قبل به این اشخاص ندارم.. با فامیلا یعنی). نمیدونم. کلافه شدم... معنی این خواب چیست
پاسخ
بازدیدکننده
3 سال پیش

منم خواب دیدم تولدمه و هیچکس یادش نیست و توی ی جای تاریکم تعبیرش چیه
پاسخ
عسل
3 سال پیش

سلام منم خواب دیدم دیشب تولد داداشم بود خونه بابا بزرگم بودیم خونشون نو سازی نشده بود یعنی خونشون کاهگلی بود همه اقوام بودن دوست پسرهم بود ک الان چندین ساله جداشدم ازش تعجب میکردم ،وارد اتاق دیگ ای میشدم ک اون اتاق جزو خونه بابابزرگم نبود😕(احتمالا دیوونم از نوع زنجیریش 😂) ممنونم میشم پاسخ بدین🌹
پاسخ
بازدیدکننده
3 سال پیش

سلام من خواب دیدم که همکلاسی دو سال پیش از طریق پیام تولدم رو از چند روز پیش تبریک گفت و در خیابان چند تا از دوستان سال های پیش هم در خواب دیدم .تعبیرش چیه؟
پاسخ
آرام
3 سال پیش

من خواب دیدم بابام برای زن داییم تولد گرفته و من خیلی ناراحتم
پاسخ
فاطمه حسنی
3 سال پیش

سلام من خواب دیدم که یک ماه قبل از تولد برادرم رفتم و برایش کادو تولد بگیرم و اما چیز خوبی گیرم نیومد که برایش بگیرم من خرداد این خواب را دیدم اما تولد برادرم تیر ماه است
پاسخ
فائزه
3 سال پیش

دقیقا منم همینطور
پاسخ
مشاهده همه دیدگاه ها دیدگاه خود را ثبت نمایید
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
سابمیت مقاله چیست؟
گام به گام مراحل چاپ کتاب
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی
مراحل اکسپت مقاله
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک