دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / سرگرمی / تعبیر خواب / ط /

دیدن طشت در خواب چه تعبیری دارد؟ / تعبیر خواب طشت 

چهارشنبه، 18 اردیبهشت 1398
دیدن طشت در خواب نشانه چیست؟ تعبیر خواب به فرایند معنادهی به رویاهایی که در خواب می بینید، گفته می‌ شود. تعبیر خواب طشت را می توانید در ساعد نیوز مطالعه کنید.

تعبیر خواب به روایت منوچهر مطیعی تهرانی

  • اگر کسی در خواب ببیند تشتی دارد صاحب همسر می شود. اگر همسر دارد، همسر وی زنی پاکیزه و کوشا در نظافت است. اگر زنی که قبلا ازدواج کرده است این خواب را ببیند، کسی به یاری او می شتابد و در اداره امور خانه به او کمک می کند. اگر زنی ببیند که تشتی کهنه دارد، از کار خسته می شود و احتیاج به استراحت دارد.
  • اگر مردی ببیند که تشت دارد و آن تشت خالی است، به چیزی طمع می بندد و به تصاحب آن حریص می شود. دیدن تشت برای مرد، انتظار و توقع بی مورد و بی جاست به خصوص اگر تشت خالی باشد و بیننده خواب احساس کند که متعلق به او می باشد.
  • اگر کسی ببیند که تشت او از دستش افتاد و صدا کرد، کاری می کند که بد نامی و رسوایی به بار می آورد. اگر تشت چرخید و از او دور شد، برای انجام کاری به دشواری می افتد. اگر زنی ببیند که تشتی دارد که سوراخ است، در خانواده و خانه اش مشکلی به وجود می آید و اگر مردی ببیند که تشتی دارد که سوراخ است کاری میکند که نتیجه نمی گیرد و فقط خستگی به تنش می ماند یا همسرش بیمار می شود.
  • تشت وسیله نظافت است و هر که آن را دید، نشانه زنی است کدبانو و پرظرفیت و پر طافت و صبور و یا مستخدمه ای کار آمد که در خانه خواهد داشت و اگر آسیبی به تشت برسد، به یکی از آن دو آسیب خواهد رسید. اگر تشت پر از لباس چرک باشد غم و اندوه و کسالت می آورد و چنانچه از آب صاف و روشن انباشته باشد صفا و روشنی همراه دارد و اگر لبریز از آب صابون و کف باشد یا آبی کدر درون آن ببینید یا همینطور رخت چرک در آن باشد، کدورت و دل تنگی و ملال است که آن زن همراه می آورد یا شما به او می دهید.

تعبیر خواب به روایت محمد ابن سیرین

  • تشت درخواب کنیزکی است که حوائج بدو تسلیم نمایند. اگر ببیند تشتی فرا گرفت یا کسی به او داد یا خرید، دلیل که زنی خادمه به خانه آورد یا کنیزکی بخرد. اگر ببیند تشت بشکست یا ضایع شد، دلیل که آن کنیزک بگریزد یا از دنیا رحلت نماید.

تعبیر خواب به روایت امام صادق

  • دیدن تشت درخواب بر سه وجه است:
  • زن خادمه، کنیزک، منفعت از زنان.

تعبیر خواب به روایت کرمانی

  • اگر کسی ببیند طشتی بخرید، دلیل که زنی خادمه را به زنی بخواهد یا کنیزکی بخرد.

پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 13 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
گام به گام مراحل چاپ کتاب
مراحل اکسپت مقاله
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی
سابمیت مقاله چیست؟
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟