دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / سرگرمی / تعبیر خواب / ز /

دیدن زرافه در خواب چه تعبیری دارد؟ / تعبیر خواب زرافه 

دوشنبه، 02 اردیبهشت 1398
دیدن زرافه در خواب نشانه چیست؟ تعبیر خواب به فرایند معنادهی به رویاهایی که در خواب می بینید، گفته می‌ شود. تعبیر خواب زرافه را می توانید در ساعد نیوز مطالعه کنید.
  • به طور کلی دیدن زرافه در خواب سمبل و نماد رفاه و آسایش است ولی همواره درباره این نماد و سمبل شبهاتی وجود داشته است.
  • اگر در خواب خود زرافه مشاهده کردید نشانه این است که در این لحظه شما قادر به ساختن رویاها و برنامه‌های آینده خودتان نیستید. بنابراین به زمان و برنامه ریزی بیشتری برای رسیدن به اهدافتان نیازمندید. رسیدن به آرزوهای خود را مدت زمانی به حال تعلیق در آورید تا به نتیجه بهتری برسید.
  • دیدن زرافه در فضای باز نشانه مناسب و مطلوبی برای شما نیست. شریک زندگیتان احساسی که در برابر او دارید را نسبت به شما ندارد و شما به زودی پی خواهید برد که او نسبت به شما بی وفاست. در این زمان ممکن است شما افسرده شوید ولی در آینده خواهید فهمید که دوری از او چندان سخت نیست و آرامش پیدا خواهید کرد.
  • دیدن زرافه‌ای که خم شده و یا سر تکان می‌دهد نشانه‌های خوبی را به همراه دارد. شخصی وجو دارد که نسبت به شما نامهربان است البته شما نیز نسبت به او همین رفتار را دارید ولی موقعیت مناسبی برای شما پیش خواهد آمد که به وسیله آن فرد به پیشرفت قابل توجهی دست خواهید یافت شما حتی روی آن شخص حسابی هم باز نمی‌کردید.
  • اگر در خواب دیدید که بر پشت زرافه‌ای نشسته و او را به حرکت در می‌اورید بیانگر این است که شما مرکز توجه هیچکس جز خودتان نیستید. با دیدن این خواب رابطه شما به بهترین دوستتان برهم خواهد خورد.

تعبیر خواب به روایت منوچهر مطیعی تهرانی

  • زرافه در خواب دوست احمق و یار ناموافق و ناهمرنگ است که مجالست و مؤانست او سودی ندارد و زحمت می‌آورد چنانچه در خواب زرافه ای ببینید با شخصی رو به رو می‌شوید که دوستی با او نه به صلاح است و نه ممکن اما این شخص کارهای عجیبی می‌تواند بکند و بدایعی از او دیده می‌شود که بیننده را به حیرت وا می‌دارد. به دنبال زرافه رفتن دو حالت دارد. اگر به قدم و آهسته زرافه ای را دنبال کنید از مردی احمق پیروی می‌کنید که این تبعیت به مصلحت شما نیست ولی اگر در خواب دیدید که به دنبال زرافه می‌دوید، در پی امری محال می‌روید و دست به کاری غیر ممکن و دشوار می‌زنید که آن هم به صلاح شما نیست. دیدن زرافه در باغ وحش برخورد با چنان آدمی است که گفته شد. آدمی که می‌تواند چند روز فکرتان را به خود مشغول نگه دارد بی آن که تاثیری در زندگیتان داشته باشد. دیدن چندین زرافه در یک محل تماس و برخورد با اجتماع مردمی نادان و جاهل است.

14 پسندیدم 11 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 18 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه ها
بازدیدکننده
2 سال پیش

تو خواب دیدم زرافه با خشم سرشو به بدنم میکوبه.
پاسخ
بازدیدکننده
2 سال پیش

اون من بودم 🤥🤥🤥
پاسخ
شاهین
2 سال پیش

آخی.الهی قربونت برم من...خیلی ترسیده ای.آخی فدایت بشم.آخی چراترسیده ای گلم
پاسخ
شاهین
2 سال پیش

ای وای،این چه خوابی دیگه هست،عجب خوابی دیده این....شوخی میکنم.خواستم بخندین.راستش خواهر منم تو خواب زرافه دیده ام.ولی متاسفانه یه جمله خوب اززرافه نخواندم.همش حال خرابی هست همش تعبیرش خوب نیست،ولی انشالله که حتمان بهترمیشه،موفق باشین
پاسخ
حمیده
2 سال پیش

سلام بنده در خواب زرافه بزرگی رو دیدم صورتش پیرمرد بود
پاسخ
نسرین شیرکانی
3 سال پیش

خواب دیدم یه زرافه تو سیل هست و نجاتش میدم
پاسخ
هانیه
3 سال پیش

سلام من خواب دیدم ی زرافه کوچیک پشتم راه میاد درختم بود همینطور ک پشتم راه میومد ا برگ درختا میخورد بزرگ میشد معنیش یعنی چی؟
پاسخ
محمد حاتمی
3 سال پیش

در خواب دیدم با خانواده تو یه جاده نزدیک به اب در حال حرکت بودیم تعداد زرافه ها خیلی زید بود داخل آب
پاسخ
بازدیدکننده
3 سال پیش

من خواب دیدم یک زارافهداز اون دورمزاحم توی یک جاده ی صاف زیبا تمام اطراف اون جادهدسر سبز و زیبا بودآمد این خواب پریروز دیدم دیروز همون خواب دیدم یکی داره صداش تو همونجا می پیچه و میگه این خواب به معنای تشکر پیامیر ازتو بعد اپن زارافه به سمت من امد فقط میوه به من میداد میوه های که تاحالا ندیده بودم
پاسخ
وحید
3 سال پیش

تعبیرش اینه که شما زرد الو زیاد می خورید براتون خوب نیست
پاسخ
اسما
3 سال پیش

من تو حیاط خونمون بودم، یه صدای خش خشی میومد سرمو بالاگرفتم دیدم یه زرافه داره برگای درخت زرد الو رو میخوره، میخواست بم نزدیک شه منم ترسیدم رفتم داخل دسشویی حیاطمون، اونم اومد وایساد پشت در و کنار نمیرفت منم میترسیدم بیام بیرون
پاسخ
دیدگاه خود را ثبت نمایید
رونمایی از چهره واقعی و زیبای کیمیا خاتون و شمس تبریزی برای اولین بار/ چشمان بادامی و ابروی کمانی دختر مولانا+عکس
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
نگاهی به جشن تولد 93 سالگی پدر حمید معصومی نژاد گوینده خبر از رُم/مبارکا باشه +عکس
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
عکس قدیمی دیده نشده از جواد نکونام و لیلا اوتادی با یک ژست عجیب و غریب! / واقعا مغز طراح این ژست رو باید تو موزه نگه داشت!
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
نگاهی به تغذیه مدرسه ساده و سالم پناه و نبات دخترای شاهرخ استخری در بلژیک+عکس/ مثل همیشه مقوی و مفید
تماشای بازی تیم استقلال در کنار مزار جوان تازه فوت شده توسط دوستان بامعرفتش+ویدیو/ بامرام شما هستن بقیه اداتون رو درمیارن👌
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه