دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

حوادث /

دختر کینه ای آبروی همکلاسی اش را در شیراز برد / عکس های خصوصی پخش شد + جزییات 

جمعه، 19 آبان 1402
کد خبر: 361972
ساعد نیوز: دختر جوانی که به علت مشکلات قبلی اقدام به پخش عکس های دوست خود در شبکه اجتماعی کرده بود دستگیر شد.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعد نیوز به نقل از رکنا، سرهنگ امیرحسین سلیمانی رئیس پلیس فتا اظهار داشت: مردی 56 ساله به پلیس فتا مراجعه و مدعی بود فردی ناشناس با دسترسی پیدا کردن غیرمجاز به صفحه اینستاگرامی دختر محصلش و ایجاد یک صفحه جعلی و انتشار مطالب کذب در شبکه اجتماعی اینستاگرام قصد بدنام کردن وی و خانواده‌‌ام را دارد، لذا رسیدگى به این پرونده ‌به‌ صورت ویژه در دستور کار کارشناسان قرار گرفت.

وی گفت: پرونده اولیه با هماهنگی قضایی تشکیل و با جمع‌آوری مدارک و مستندات مربوطه توسط کارشناسان پلیس فتا، سرانجام متهم مورد شناسایی قرار گرفت و به پلیس فتا احضار شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم همکلاسی دختر خانم شاکی بوده و به دلیل اختلاف و کدورتی که نسبت به وی داشته است اقدام به چنین کاری نموده است، گفت: وی پس از مواجهه با مدارک و مستندات احصاء شده توسط کارشناسان این پلیس به جرم خود اعتراف و دلیل اقدام خود را انتقام از همکلاسی خود و خانواده‌اش عنوان کرد.

رئیس پلیس فتا استان فارس افزود: برابر قانون هرگونه توهین، اهانت و یا پخش تصاویر شخصی افراد در فضای مجازی جرم محسوب شده وعواقب جبران ناپذیری برای فرد به همراه دارد، لذا رعایت اخلاق در فضای سایبر و به خصوص شبکه‌های اجتماعی امری مهم محسوب می شود.

سرهنگ سلیمانی خاطر نشان کرد: پلیس فتا به ‌صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به شهروندان بوده و کاربران می‌توانند در صورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.gov.ir (بخش گزارش‌های مردمی) و یا با شماره 096380 با ما در میان بگذارند.


پسندیدم 1 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 28 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
ترجمه تخصصی متن
ویدیو/ بازسازی دیجیتالی ویرانه‌های باستانی "تخت‌جمشید" توسط "میثم کشاورز" طراح ایرانی/ تصویرسازی و پویانمایی به سبک فیلم‌های هالیوودی
ویدیو/ "حسین ثابت بکتاش" مالک هتل داریوش: دوران دانشجویی روزنامه می‌فروختم/ اولین هتل خودم را در جزایر قناری که فقط بز وحشی داشت، ساختم
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
هزینه چاپ یک کتاب
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
ویراستاری تخصصی مقاله