دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

دکور مجلل و شاهانه خانه مجردی رامین رضائیان با مبل های سلطنتی صدها میلیونی و تزئینات آنتیک میلیاردی +تصاویر 

یکشنبه، 31 تیر 1403
ورزشی: رامین رضاییان به استقلال پیوسته و شماره 10 آبی‌ها را برتن خواهد کرد.

رامین رضاییان هفتمین بازیکن استقلال در تاریخ لیگ برتر با پیراهن شماره 10 خواهد بود. پیراهنی که همیشه بر تن وینگرها یا مهاجمان این تیم بوده و حالا قرار است برای اولین بار یک مدافع راست -که البته گفته می شود قرار است وینگر بازی کند- آن را بپوشد. حکایت آمار استقلالی هایی که در لیگ برتر این پیراهن را پوشیده‌اند هم جالب است. ظاهرا شماره 10 برای بازیکنان آبی شمشیر دو لبه است؛ یا باعث درخشش آنها شده و برایشان محبوبیت به ارمغان می‌آورد و یا آنقدر افول می‌کنند که زود از ذهن هواداران می‌روند.

در این مدت بازیکنانی مثل میلاد میداودی و سیاوش اکبرپور جزو آنهایی بودند که هواداران استقلال شماره 10 را برازنده‌شان دانستند و در عوض بابت جدایی روح الله باقری و امین قاسمی نژاد اصلا ناراحت نشدند. بد نیست در ادامه نگاهی داشته باشیم به آمار گلزنی شماره «10»های استقلال در تاریخ لیگ برتر:

سیاوش اکبرپور - 8 سال 42 گل (5 گل با شماره 10)

مهدی قایدی - 5 سال 31 گل

سجاد شهباززاده - دو سال و نیم 19 گل

میلاد میداودی - دو سال 17 گل

پیمان بابایی - دو سال 3 گل

امین قاسمی نژاد و روح الله باقری هر کدام 1 گل

این در حالی است که رامین رضاییان تا پیش از استقلالی شدن 39 گل لیگ برتری دارد که حدود نیمی از آن را در فصل گذشته برای سپاهان به ثمر رساند تا با بهترین فرم آمادگی خود به جمع آبی‌ها اضافه شود و به احتمال زیاد بتواند خود را به صدر لیست بهترین شماره 10 های استقلال نزدیک کرده و یا آن را تصاحب کند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 31 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تابستان کجایِ شمال بریم؟ / معرفی 12 نقطه که فقط شمال بازها می‌شناسند!
(ویدیو) زیباترین نگاه‌های عاشقانه پارسا پیروزفر و هدی زین العابدین، بهنام و ماهی سریال "در انتهای شب"/ سکانس پایانی سریال "در انتهای شب"
خلاقیت خنده دار پدر ایرانی در آماده‌شدن برای مقابله با پشه آئدس حماسه آفرید+عکس/ پدر من زحمت نکش خود پشه با دیدن آلت قتل فرار می‌کنه😂
بیوگرافی جورجینا رودریگز مدل اسپانیایی و همسر رونالدو +عکس و جزئیات زندگی شخصی
عروسی آقای فوتبالیست معروف با ازدحام دختران نوجوان هوادارش جنجالی شد/ داماد برای امضاء دادن عروس 23 ساله را ترک کرد +فیلم
صحنه زایمان الناز حبیبی در بیمارستان که این روزها جنجال به پا کرده+عکس
(تصاویر)قاب خاص از ادای احترام 3 فرزند رهبر معظم انقلاب در مراسم ختم پدر حجت الاسلام و المسلمین سید علی اصغر حجازی
عکس زیبایی از نسرین مقانلو و همسر فوتبالیستش، کمال خلیلیان، در کنار پسر کوچکشان در امریکا
خطای دید/ حتی افرادی با ضریب هوشی بالا نمی‌توانند "موش" را که در "آکواریوم" استتار کرده است، قبل از اینکه گربه شکارش کند، پیدا کنند
خلوت سهیلا منصوریان با آب های آزاد کیش / وقتی دختران سرزمین مان تصمیم می گیرند ناخدای زندگی خود باشند معجزه همان جا رخ میدهد !