دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

دکوراسیون سنتی و صمیمی خانه پدری مبینا فلاح قهرمان المپیکی تیر و کمان ایران +تصاویر 

پنجشنبه، 04 مرداد 1403
ساعدنیوز: تنها ورزشکار المپیکی تیراندازی با کمان بانوان در حالی از فردا در رقابت‌ های المپیک 2024 پاریس دست به کمان می‌شود که افتتاحیه رسمی این مسابقات روز جمعه خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، برنامه ورزشکاران ایران در سی و سومین دوره بازی‌های المپیک که به میزبانی فرانسه برگزار می‌شود، مشخص شد و بر این اساس «مبینا فلاح» که به عنوان تنها نماینده تیراندازی با کمان بانوان اولین حضور خود را در المپیک تجربه می‌کند؛ قبل از افتتاحیه رسمی این مسابقات در مقابل حریفان خود دست به کمان خواهد شد.

با توجه به اینکه ساعت 21 روز جمعه (پنجم مرداد) افتتاحیه المپیک است، رقابت برگزار نمی‌شود اما تعیین رنکینگ تیروکمان یک روز قبل از افتتاح رسمی المپیک انجام می‌شود و مبینا فلاح از ساعت 11 صبح روز پنجشنبه (چهارم مرداد) اول تیر خود را در المپیک پاریس پرتاب می‌کند.

مبینا 25 ساله که عنوان اولین دختر یزدی در المپیک را به همراه خود به یدک می‌کشد در صورت پیروزی در مرحله اول این رقابت‌ها از ساعت 14:00 روز سه‌شنبه (9 مرداد) در محله یک/سی و دوم حذفی به مصاف سایر حریفان خود خواهد رفت.

اما اگر تیرهای نماینده تیراندازی با کمان بانوان در روز سه‌شنبه بر سیبل پیروزی بنشیند، در ادامه کار خود در آوردگاه پاریس باید از ساعت 14:00 روز چهارشنبه (10 مرداد) در مصاف با سایر حریفان دست به کمان شود.

فلاح در صورت پیروزی و صعود به مرحله بعد، روز پنجشنبه (11 مرداد) و در روز شنبه (13 مرداد) در دیدرهای پایانی خود حاضر خواهد شد، تا تاریخ تیر اندازی با کمان بانوان را در المپیک به نام خود ثبت کند.


1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 04 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
عکسی دیده نشده از دنیز دختر علی دایی در دانشگاه آکسفورد لندن / دنیز دایی نابغه اردبیلی و ایرانی مرکز توجه شد !
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
تبدیل پایان نامه به مقاله
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
ترجمه تخصصی کتاب
نگاهی به کت و شلوار هوگو باس علی دایی با پاپیون مانچینی خوش رنگ در یک مهمانی لاکچری در شاهزاده نشین موناکو/ شیک پوش تر از شهریار فوتبال ایران داریم؟ 😍
مراحل سابمیت مقاله