دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

بازار / رپورتاژ آگهی /

۸ دلیل برای اینکه خرید ساعت جی شاک (G-SHOCK) بهترین است! 

پنجشنبه، 27 شهریور 1399
ساعدنیوز: چرا ساعت جی شاک اینقدر محبوب است و چه چیز خاصی در مورد آن­ وجود دارد؟
  • آیا ساعت جی شاک ساعت خوبی است؟
  • چرا ساعت جی شاک اینقدر محبوب است و چه چیز خاصی در مورد آن­ وجود دارد؟
  • چرا ساعت جی شاک اینقدر محبوب است و چه چیز خاصی در مورد آن­ وجود دارد؟

ما در این مقاله ۸ دلیل قانع کننده را درباره ساعت جی شاک به شما توضیح می دهیم! که ثابت می کند ساعت جی شاک بهترین انتخاب خرید ساعت برای جوان هاست. ابتدا ۸ دلیل را به صورت فهرست در زیر ببینید و ادامه مطلب را مطالعه کنید:

  1. آن ها مقاوم هستند
  2. آن ها ضد آب هستند
  3. آن ها مقرون به صرفه هستند
  4. آن ها بیش از 1000 مدل و سبک برای انتخاب
  5. آن ها ویژگی­های پیشرفته­ای دارند
  6. آن ها طراحی منحصر به فردی دارند
  7. مارک های دیگر نمی توانند با آن ها رقابت کنند!
  8. داشتن یک ساعت جی شاک هیچ نقطه منفی ای ندارد!

1. ساعت جی شاک (G-SHOCK) مانند سنگ، مقاوم است!

ساعت جی شاک یکی از مقاوم ترین ساعت­هایی است که تاکنون ساخته شده است. در واقع، طبق رکوردهای کتاب گینس، ساعت جی شاک مقاوم ترین ساعت در جهان است!

به دلیل ساخت ضد ضربه این ساعت، مهم نیست که G-Shock شما چه مدلی است، حتی ارزان­ترین مدل­ها ضد ضربه هستند. جی شاک یک ساعت مقاوم، تنومند و قابل اعتماد است که به طور مداوم عملکرد خوبی دارد و از نظر کیفیت بر سر زبان هاست. سربازان، مأموران اجرای قانون و افراد خارج از خانه دقیقاً به همین دلیل ساعت جی شاک را دوست دارند.

2.ساعت جی شاک (G-SHOCK) ضد آب است!

علاوه بر ضد ضربه (شوک) بودن، همه مدل های ساعت جی شاک تا عمق 200 متر ضد آب هستند!

بله! حتی ارزان ترین آنها که می توانید با حدود یک میلیون تومان تهیه کنید از مقاومت در برابر آب مانند ساعت های غواصی حرفه ای برخوردار هستند.

ناگفته نماند که توان تحمل عمق ساعت جی شاک بیش از اندازه کافی است، زیرا شما به عنوان یک غواص تفریحی عمیق تر از 70 متر نخواهید رفت. بسیاری از مربیان غواصی از ساعت جی شاک ارزان قیمت به عنوان پشتیبان غواصی خود استفاده می کنند و از امکانات آن استفاده می کنند.

3.ساعت جی شاک (G-SHOCK) مقرون به صرفه است!

وقتی صحبت از ساعت می شود، معمولاً به هر مقداری که پول می دهید عملکرد دریافت می کنید! (هر چقد پول بدی آش میخوری!)

این موضوع در مورد اکثر برند های ساعت مچی موجود در بازار صدق می کند. به غیر از کاسیو جی شاک! زیرا با قیمت کم می توانید یک ساعت جی شاک با کیفیت بسیار بالا برای خود تهیه کنید. مقرون به صرفه بودن، جی شاک را به یک ساعت محبوب تبدیل کرده است. با متوسط هزینه ای در حدود ۲ تا ۳ میلیون تومان، ساعتی را دریافت خواهید کرد که سال ها برای شما دوام خواهد آورد. علاوه بر آن از تکنولوژی های گران قیمتی مثل شارژ با نور خورشید و تنظیم خودکار ساعت و ... بهره خواهید برد.

4.ساعت جی شاک (G-SHOCK) دارای بیش از 1000 مدل برای انتخاب

ساعت جی شاک به اشکال و رنگهای مختلفی ارائه می شود. هیچ مارک ساعت دیگری از تنوع سبک و رنگ ساعت جی شاک برخوردار نیست. ساعت جی شاک مورد علاقه خود را می توانید متناسب با هر لباسی، چه در فضای باز و چه در فضای بسته پیدا کنید.

برای دیدن انواع مدل های ساعت جی شاک روی لینک کلیک کنید و با خیال راحت از این فروشگاه معتبر با تنوع زیاد خرید خود را کامل کنید!

5.ساعت جی شاک (G-SHOCK) دارای فناوری پیشرفته

وقتی صحبت از ویژگی های پیشرفته با مقاومت بالا می شود، ساعت جی شاک در درجه اول قرار می گیرد! مطمئناً، اپل واچ شما ممکن است تمام قابلیت های موجود در جهان را داشته باشد، اما با افتادن از ارتفاع نیم متری زنده نخواهد ماند! همچنین وقتی در طبیعت باشید، باتری آن یک روز بیشتر دوام نخواهد داشت.
از طرف دیگر جی شاک برای فضای باز ساخته شده است. این ساعت عالی برای ماجراجویی است که دارای ویژگی هایی از جمله:


۱- باتری خورشیدی! که هیچ گاه نیاز به تعویض و شارژ کردن ندارد!

۲- ساعت اتمی (ساعت به طور خودکار هر روز ساعت 00:00 را از طریق سیگنال رادیویی تنظیم می کند)

۳- قطب نما

4- دماسنج

5- ارتفاع سنج

6- هشدار لرزش

7- نور پس زمینه

بهترین قسمت در مورد ساعت جی شاک پیشرفته این است که آنها خیلی از یک ساعت معمولی بزرگ تر نیستند و به راحتی روی مچ دست شما قرار می گیرند. که البته زیبایی منحصر به فرد خودشان را دارند!

6.طراحی منحصر به فرد ساعت جی شاک (G-SHOCK)

اینکه طرح های ساعت جی شاک را دوست دارید یا نه، کاملا به سلیقه شما بستگی دارد. ساعت جی شاک یکی از قدیمی ترین ساعت های مچی است. همه چیز در مورد طراحی سخت، قدرتمند و آماده برای عملیات های سخت در این ساعت ها موجود است! نمی توان در مورد رولکس نقره ای براق یا در مورد سیکو همچین حرفی را زد! ساعت جی شاک زیبایی منحصر به فردی دارد!

​​​​​​​7.دیگر برند ها نمیتوانند با این ساعت جی شاک (G-SHOCK) رقابت کنند

یکی از موضوعاتی که اکثر مردم از دست می دهند این است که ساعت جی شاک در زمینه "ساعت سخت" تقریباً هیچ رقیبی ندارد.
علاوه بر G-Shock ، شما فقط Luminox ، Timex و Knock-off چینی به نام S-Shock را دارید. از بین این ۳، فقط Timex از لحاظ عملکرد اساسی به جی شاک (G-SHOCK) نزدیک است، اما آنها ساعتهای پیشرفته با انرژی خورشیدی و غیره را تولید نمی کنند.

نکته آخر: ساعت جی شاک مطمئن ترین "ساعت سخت" در بازار است و با قیمت نسبتاً پایین خود بهترین انتخاب را برای شما به ارمغان می آورد.

​​​​​​​8.ساعت جی شاک (G-SHOCK) هیچ نقطه منفی ای ندارد!

اگر به این موضوع فکر کنید، میبینید G-Shock واقعاً هیچ نکته منفی برای گفتن ندارد.
مطمئناً ممکن است از نگاه به صفحه ساعت که به سختی خوانده می شود یا یک کیس بیش از حد کوچک، فکر کنید که غیر معمول است و یا مشکل است. اما با وجود همه مدل های مختلف موجود، شما مطمئن هستید که چیزی را انتخاب می کنید که متناسب با سلیقه و نیاز شما باشد.
شکایات رایج در مورد G-Shock ظاهر "بزرگ" و ساختار پلاستیکی / رزینی است. اما همانطور که در بالا نشان دادیم، G-Shocks نیز دارای سری های رنگی زیادی است و G-Shocks پلاستیکی در واقع سخت تر از اکثر ساعت های استیل است.

با G-Shock می توانید هر چیزی بخواهید را داشته باشید:

  • بزرگ و کوچک
  • آنالوگ و دیجیتال
  • ارزان و گران
  • رنگارنگ و یکنواخت
  • پلاستیک و فولاد
  • و ...

در پایان

در پایان، ساعت شما یک انتخاب شخصی است که باید برای خود انتخاب کنید. شاید شما موتور مکانیکی را دوست دارید ، یا شاید فقط به ظاهر اهمیت می دهید و به آنچه در داخل ساعت شما می گذرد اهمیت نمی دهید.

امیدواریم که این مقاله برای نشان دادن حداقل برخی از دلایل برتری ساعت جی شاک (G-SHOCK) را منتقل کرده باشیم. از سربازان، پلیس ها، کارگران ساختمانی و اسکیت بازها گرفته تا یک تماشاچی، یک جی شاک برای همه وجود دارد.

فروشگاه ساعت تیک تاک به عنوان نماینده ی رسمی فروش ساعت کاسیو در ایران بهترین و راحت ترین راه برای خرید محصولات کاسیو در ایران است! برای خرید ساعت جی شاک می توانید از طریق این لینک وارد سایت شوید و با دیدن تنوع این ساعت ها لذت ببرید.

اگر ساعت جی شاک با سلیقه شما جور نیست و میخواهید انواع ساعت مچی را ببینید. می توانید برای خرید و انتخاب ساعت مچی بین ۲۰ هزار ساعت مچی مختلف روی لینک خرید ساعت مچی کلیک کنید و مدل های مورد نظر خود را انتخاب کنید‍ و از جوایز و تخفیف های عالی فروشگاه تیک تاک لذت ببرید.​​​​​​​


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 19 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
نگاهی به تغذیه مدرسه ساده و سالم پناه و نبات دخترای شاهرخ استخری در بلژیک+عکس/ مثل همیشه مقوی و مفید
ویراستاری تخصصی مقاله
هزینه چاپ یک کتاب
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
(ویدئو) ممانعت از ورود آناهیتا همتی به کلاس چون شهریۀ دانشگاهشو پرداخت نکرده بود
خلاقیت جالب دانشجویان آمریکایی برای اعلام انزجار از اسرائیل و رژیم صهیونیستی با الهام از ایرانی‌ها! + فیلم
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟