دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه / اخبار عمومی /

دلیل شلوغی دفاتر پیشخوان چیست؟ 

پنجشنبه، 25 دی 1399
کد خبر: 129583
ساعد نیوز:معاون فرماندار خرم‌دره گفت: تعیین محدوده زمانی برای ثبت‌نام سهام عدالت از مهم‌ترین دلایل شلوغی دفاتر پیشخوان است.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از ایسنا، شاهپوررضا کاظمی ظهر امروز (۲۵ دی ماه) در جلسه قرارگاه کرونا شهرستان خرم دره، با اشاره به فرارسیدن ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه (س)، اظهار کرد: همه مراسم مربوط به این ایام غیر حضوری برگزار می شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بستری های کرونا در شهرستان از ۸۰ نفر به ۱۲ نفر رسیده است، تصریح کرد: این امر حاصل تلاش مسئولان مرتبط و همکاری مردم برای ریشه کنی این بیماری بوده است.

این مسئول، با یادآوری این مطلب که شهرستان خرم دره به دلیل شرایط خاص به ویژه مهاجرپذیر بودن و جمعیت بالای شهرنشینی در حوزه مبارزه کرونا می تواند آبستن حوادث غیرقابل پیش بینی باشد، ادامه داد: با توجه به این امر کماکان از شهروندان تقاضا داریم اهتمام ویژه نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی به ویژه زدن ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی داشته باشند.

کاظمی در ادامه گریزی به موضوع نقاهت گاه نیز زده و متذکر شد: در نقاهت گاه آیتمهای مختلفی وجود دارد و همه تلاش ما بر این است که بهترین آیتمها در این زمینه مهیا شود، اما یکی از دغدغه ها در این حوزه استقبال نکردن مبتلایان از این مکان است.

معاون فرماندار خرم دره با یادآوری موضوع شلوغی دفاتر پیشخوان های دولت به علت اجباری شدن ثبت نام در سامانه سجام نیز اشاره کرد و گفت: تعیین کردن محدوده زمانی برای ثبت نام ها یکی از دلایل شلوغی ها است که می تواند در راستای مقابله با کرونا این تجمعات آسیب زا باشد.

وی با بیان اینکه امکان ثبت نام در سامانه سجام در منزل نیز وجود دارد، بیان کرد: اگر پیشخوان دولتی نتواند تجمعات بیرون از دفتر خود را مدیریت کند، برخورد می شود.

کاظمی با اشاره به سهل انگاری عده ای از شهروندان در رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی به ویژه زدن ماسک، عنوان کرد: این سهل انگاری ها در حالی است که بسیاری از مشاغل مانند باشگاه ها به علت شیوع کرونا تعطیل شده اند و این غفلت، اجحافی بزرگ در حق صاحبان این مشاغل است.

معاون فرماندار خرم دره خاطرنشان کرد: اصلی ترین راه جلوگیری از شیوع ویروس کرونای جدید، رعایت بهداشت فردی توسط همه افراد جامعه است؛ همه افراد در هر موقعیت اجتماعی می توانند با رعایت نکات ساده بهداشتی نقشی بسیار مهم در جلوگیری از شیوع این ویروس داشته باشند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 12 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
سابمیت مقاله چیست؟
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم
گام به گام مراحل چاپ کتاب
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری