دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

بازار / رپورتاژ آگهی /

دنيای اینتکس، دنیایی از لذت تفریحات آبی 

پنجشنبه، 04 شهریور 1400
کد خبر: 164640
ساعدنیوز:استخر بادی یک گزینه‌ی مناسب برای فراهم آوردن یک تفریح تاسبتانی مهیج و شادی بخش است که لذت آب‌تنی در کنار خانواده و دوستانتان را برای شما را ممکن می‌سازد. علی الخصوص در زمانی که شیوع بیماری کرونا، بخش کثیری از تفریحات ما را به کل مختل کرده است، خریداری یک استخر بادی می‌تواند ایده‌ی بسیار مناسبی باشد.

استخر بادی یک گزینه ی مناسب برای فراهم آوردن یک تفریح تاسبتانی مهیج و شادی بخش است که لذت آب تنی در کنار خانواده و دوستانتان را برای شما را ممکن می سازد. علی الخصوص در زمانی که شیوع بیماری کرونا، بخش کثیری از تفریحات ما را به کل مختل کرده است، خریداری یک استخر بادی می تواند ایده ی بسیار مناسبی باشد. کودکان نیز در شرایطی هستند که احتیاج به تفریحات و فعالیت های بدنی دارند تا بتوانند انرژی سرشار خود را تخلیه کنند.

استخرهای بادی سایز کوچک برای استفاده ی کودکان بسیار مناسب و بی خطر هستند و از آنجا که طرح و ترکیب رنگ های مختلف و جذابی دارند، می توانند کودکان شما را حسابی هیجان زده کنند. برخی از استخرهای کودک نیز دارای یک چتر یا سایه بان هستند که از پوست کودکان در برابر نور خورشید محافظت می کند. البته استفاده از این محصول تنها منحصر به رده ی سنی کودکان نیست. تولید کنندگان، استخرهای بادی را در سایزهای بزرگ تر نیز تولید کرده اند که مختص بزرگسالان و خانواده هاست. با این اوصاف، هر کسی در هر رده ی سنی ای که باشد می تواند این محصول را تهیه کرده و از آن لذت ببرد. استخرهای بادی عمدتا دارای لایه ها وینیل ضخیم هستند که آن ها را به یک مهر و موم محکم مجهز می کند. همچنین این استخرها به سبب جنس مواد سازنده شان از وزن بسیار پایینی برخوردارند. این امر سبب می شود که آن ها به آسانی قابل حمل باشند و شما بتوانید در هر مکانی که می خواهید از آن ها استفاده کنید.

برخی از این استخرها دارای یک سری لوازم جانبی هستند که بسیار کارآمدند؛ همچنین برخی دیگر نیز دارای نیمکت، صندلی و... هستند که در دیواره های کناری تعبیه شده اند. استخرهای بادی با توجه به نام آن ها به کمک هوا باد می شوند و شما برای باد کردن و راه اندازی آن ها تنها احتیاج به یک پمپ (هر نوع پمپی قابل استفاده است) دارید. پس از باد کردن، شما می توانید آن را با آب پر کرده و نهایت استفاده را از آن ببرید.

وان بادی

وان بادی با استخر بادی تفاوت های بسیاری دارند که شاید در نگاه اول این تفاوت ها چندان به چشم نیایند. وان های بادی هم در طراحی و هم در سایز و اندازه ، با استخرهای بادی متفاوت هستند. کاربرد آن ها نیز با توجه به اسمشان با استخر بادی فرق می کند. از این رو شاید جالب و به جا نباشد که از یکی از آن ها به جای دیگری استفاده شود. امروزه وان های بادی به دلیل مزیت های فراوانی که دارند، محبوبیت بسیاز زیادی در نزد مردم پیدا کرده اند.

این وان ها نه تنها نسبت به وان های سرامیکی مقرون به صرفه تر هستند، بلکه میزان مصرف آب را به طرز چشمگیری کاهش می دهند. لذا شما می توانید بدون هر گونه نگرانی به استحمام طولانی مدت در آنان مشغول شوید. دیگر از آن، اندازه ی این وان ها و فضایی که در حمام اشغال می کنند به نسبت وان های سرامیکی بسیار کم تر است و همین ویژگی سبب می شود آن ها به راحتی در حمام هر خانه ای جا بگیرند و هر کسی بتواند از آن ها استفاده کند.

همچنین شما می توانید پس از هر بار استفاده از این محصول، باد آن را خالی کرده و تا فرا رسیدن زمان استفاده ی مجدد، آن را در جایی قرار دهید که دیگر فضایی اشغال نکند. پر و خالی کردن باد آن ها نیز بسیار ساده است. با استفاده از یک پمپ باد می توان میزان هوای داخل این وان ها را به راحتی تنظیم کرد و در صورت نیاز آن ها را پر یا خالی از هوا کرد. وزن کم این وان ها نیز، یکی از مزایای بسیاری است که این محصول دارد؛ همین مزیت است که این محصول را قابل حمل می کند. شما می توانید وان بادی خود را بدون هیچ زحمتی همراه خود به هرجایی ببرید و از آن استفاده کنید. جنس این محصول معمولا از پی وی سی یا وینیل است و هیچ گونه حساسیتی برای کسی ایجاد نمی کند؛ لذا والدین می توانند با خیالی آسوده، کودکانشان را در این وان ها حمام کنند.

تشک بادی

تشک بادی ، یک محصول بسیار خوش ساخت و با طراحی حرفه ای است که علاوه بر راحت بودنش، ارگونومیک نیز هست. کاربرد این محصول از نام آن پیداست و ما در اینجا قصد داریم از ویژگی های آن صحبت کنیم. تشک بادی، کیسه ای است که رویه ی آن از مخمل، و بدنه ی آن از ماده ای به نام پی وی سی ساخته شده.

استفاده از چنین موادی در ساخت این محصول، نه تنها آن را نسبت به تشک های معمولی، راحت تر و استانداردتر می کند، بلکه موجب می شود که این محصول از وزن پایینی برخوردار باشد و فضای کم تری را نسبت به دیگر تشک ها اشغال کند. این ویژگی ها، این محصول را تبدیل به یک همراه خوش سفر می کند که با همراهی اش موجب کاهش هزینه های شما در سفرهایتان می شود؛ چراکه در این صورت هیچ احتیاجی به پرداخت هزینه های سرسام آور، برای سر کردن شب در مکانی راحت نخواهید داشت. این تشک ها برای کمپینگ نیز بسیار مناسب اند.

اهمیت تشک های بادی بر طبیعت گردان با تجربه و حرفه ای بسیار روشن است. البته اگر در طبیعت از آن ها استفاده می کنید باید حواستان به اجسام نوک تیز باشد! اصابت اشیاء نوک تیز به محصولات بادی ممکن است آن ها را سوراخ و در نهایت غیر قابل استفاده کند. اما در صورت وقوع چنین پیش آمدی، اصلا جای نگرانی نیست. این تشک ها، به راحتی و با صرف هزینه ای بسیار اندک، قابلیت تعمیر، و باز گشتن به حالت اولیه ی خود را دارند. از دیگر مزایای این محصول می توان به رنگ بندی های متنوع آن اشاره کرد. تشک های بادی تقریبا با هر رنگی تولید شده اند و این امر سبب می شود که هر کسی بتواند رنگ مورد پسند خودش را انتخاب کند.

حال، پس از آشنایی با این محصولات، زمان خریداری محصول مورد علاقه تان فرا رسیده است. با مراجعه به سایت دنیای اینتکس، می توانید به مشاهده ی انواع گوناگون هر یک از این محصولات بپردازید و پس از انتخاب مدل دلخواه و ایده آلتان، آن را با خیال


2 پسندیدم 2 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 11 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه ها
رضا
2 سال پیش

سلام. من استخر بادی رو برای بچم تهیه کردم و خیلی خوب و عالی بوده. تخت بادی و وان بادی هم حتما کارایی بالایی داره. با تشکر از ساعد نیوز.
پاسخ
Arash
2 سال پیش

استخر بادی واقعا عالیه و وان بادی واقعا کاربردی هست. با تشکر از مطالب جذابتون
پاسخ
دیدگاه خود را ثبت نمایید
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
سابمیت مقاله چیست؟
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
تبدیل پایان نامه به مقاله !
مراحل اکسپت مقاله