دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

حوادث /

دو برادر ناتنی؛ سر دسته پاتوق تبهکاران خراسان رضوی! برادرانی که دست به هر کاری می زنند! + تصاویر دیدنی 

چهارشنبه، 25 مهر 1403
کد خبر: 413323
ساعدنیوز: با عملیات ضربتی پلیس، دو برادر ناتنی که پاتوقی برای تبهکاران راه‌اندازی کرده بودند، دستگیر شدند و اموال سرقتی چندین فروشگاه و رستوران کشف شد.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز به نقل از رکنا؛ با دستگیری 2 برادر«ناتنی» که پاتوق تبهکاران به راه انداخته بودند، اموال و لوازم چندین فروشگاه ورستوران در حالی کشف شد که بررسی های پلیس نشان داد آن ها نه تنها به قطعات و محتویات خودروها دستبرد می زدند، بلکه اموال سرقتی را نیز از دیگر باندهای سرقت می خریدند و با شگرد «بساطی» در کنار جاده به فروش می رساندند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی روز گذشته درباره تبهکاران «ناتنی»که به همراه چند پاتوق نشین دیگر دستگیر شدند گفت:همزمان با اجرای طرح گسترده مبارزه با سارقان و مالخران که از مدتی قبل با تدابیر و تاکید سردار سرتیپ محمدکاظم تقوی سکاندار امنیت سرزمین خورشید در مشهد آغاز شده است، ماموران کلانتری شفا از طریق رصدهای اطلاعاتی و همکاری شهروندان به اخبار محرمانه ای دست یافتند که بررسی ها نشان داد تبهکاران پاتوق نشین در بولوار حر عاملی اموال سرقتی زیادی را انبار کرده اند و چندین باند سرقت را نیز در نقاط مختلف شهر هدایت می کنند.

سرتیپ دوم احمد نگهبان افزود: با جمع آوری این اطلاعات،بی درنگ گروه ویژه ای از نیروهای گشت نامحسوس با نظارت مستقیم سرگرد احسان سبکبار رئیس کلانتری شفا ماموریت یافتند تا با هماهنگی های قضایی ،ضمن دستگیری باند تبهکاران، اموال به یغما رفته مال باختگان را به آن ها بازگردانند. به همین دلیل نیروهای گشت ویژه با به کار گیری شگرد های تخصصی پلیسی ،عملیات شناسایی و تحقیقات میدانی را در اطراف پاتوق مذکور آغاز کردند و از انبار مقادیر زیادی اموال سرقتی یافتند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به تدابیر عملیاتی و هماهنگی های قانونی تصریح کرد: هنگامی که مقدمات عملیات ضربتی فراهم شد، عوامل انتظامی پاتوق تبهکاران را به محاصره درآوردند و با کسب مجوز قضایی از قاضی دلخوش معاون دادستان مرکز خراسان رضوی در حالی پاتوق نشینان را دستگیر کردند که یکی از آن ها درون حمام منزل مسکونی مخفی شده بود تا از چشم نیروهای انتظامی پنهان بماند!وی در ادامه این گفت و گوی اختصاصی خاطرنشان کرد: با دستگیری 4متهم در پاتوق تبهکاران مشخص شد که 2 برادر«ناتنی» سابقه دار، سرکردگی خلافکاران را به عهده دارند و اموال سرقتی زیادی را نیز در این مکان انبار کرده اند.

در بازرسی بدنی از متهمان نیز مقادیری موادمخدر صنعتی و حشیش کشف شد و اموال مذکور شامل 400 ثوب لباس، 38کیف زنانه، 80جفت کفش نو،منقل واجاق گاز رستوران، 2دستگاه دوچرخه، دینام برق، پنل آیفون، دستگاه جوش، دریل برقی، دستگاه پرینتر، لپ تاپ، رگلاتورگاز و اره چکشی به همراه قطعات و لوازم خودرو مانند زاپاس،تخته های باند،چند حلقه لاستیک نو ،ماسک مشابه نظامی و... به مقر انتظامی انتقال یافت.

سردار نگهبان اضافه کرد: همزمان با پایان ماموریت گشت ویژه ،2تبهکار «ناتنی» در دایره تجسس کلانتری شفا مورد بازجویی های فنی قرار گرفتند و به سرقت قطعات و محتویات خودرو اعتراف کردند اما در ادامه تحقیقات مدعی شدند که اموال نو را از باندهای دیگر سرقت خریداری کرده اند که به فروشگاه های مختلف دستبرد می زدند!

فرمانده حافظان امنیت تاکید کرد: از سوی دیگر بررسی های تخصصی افسران کارآزموده تجسس بیانگر آن بود که 2برادر «ناتنی» منزل مسکونی را به پاتوق سارقان و معتادان خلافکار تبدیل کرده اند و چندین سابقه مواد مخدر نیز در کارنامه سیاه خود دارند.وی گفت:آن ها اموال سرقتی را در اطراف جاده شاندیز بساط می کردند و در پوشش «بساطی» در حالی اموال مال باختگان را می فروختند که یکی از آن ها بر اثر تصادف دچار شکستگی فک شده است.

سرتیپ دوم احمد نگهبان یادآور شد: طبق ادعاهای تبهکاران مذکور، آن ها برخی از اموال مسروقه را از زنان سارقی خریداری می کرده اند که با شگردی خاص از فروشگاه های اطراف میدان 17شهریور و هسته مرکزی شهر به سرقت برده اند. با وجود این بررسی های عوامل تجسس با راهنمایی های رئیس کلانتری شفا برای ریشه یابی دیگر جرایم احتمالی اعضای این باند در حالی ادامه دارد که تاکنون چند مال باخته برای شناسایی اموال سرقتی کشف شده به مرکز انتظامی مراجعه کرده اند اما تحقیقات مقدماتی نشان می دهد چندین فروشگاه و رستوران در مناطق مختلف شهر مشهد مورد دستبرد سارقان قرارگرفته است که با هماهنگی های قضایی تلاش ماموران انتظامی برای شناسایی مال باختگان ادامه دارد.

سردار نگهبان در پایان افزود:مال باختگان می توانند برای شناسایی اموال خود به کلانتری شفای مشهد مراجعه کنند.

  برچسب ها: سرقت جنایت

پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 25 مهر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
دبیر زبان انگلیسی رهبر معظم انقلاب: هفته‌ایی 2 روز به رهبری درس میدادم؛ ایشان منظم و دقیق با خطی زیبا تمرین‌هایشان را انجام می‌دادند+عکس
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟
خودروی لاکچری و لوکس مهرداد صدیقیان، وحید سریال داریوش/ ماشین نگو عروسک بگو😍+عکس
تبدیل پایان نامه به مقاله
نگاهی به مدرسه و کلاس درس فرزندان بازیگران و هنرمندان ایرانی/ از درخت انار مدرسه نفس دختر پژمان بازغی، تا مدرسه ایرانی پناه دختر شاهرخ استخری و...+عکس
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
واکنش پسر هادی چوپان به نایب قهرمانی گرگ پارسی در مستر المپیا 2024: قهرمانیت مبارک بابا! +عکس
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی