دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

دور دور لاکچری الهام حمیدی با ماشین میلیاردی اش! 

جمعه، 12 خرداد 1402
کد خبر: 342626
ساعد نیوز: الهام حمیدی بازیگر زن سینما و تلویزیون سوار بر خودروی چند میلیاردی اش در حال دور دور کردن در سطح شهر استوری گذاشت. اما مسئله میان مردم ماشین پورش یا مازراتی این خانم بازیگر است.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعد نیوز به نقل از رکنا، الهام حمیدی متولد هشتم آذر ماه 1356 در شهر تهران است. الهام حمیدی تحصیلاتش را تا مقطع لیسانس در رشته حسابداری ادامه داده است و از دانشگاه آزاد اسلامی مدرک کارشناسی اش را گرفته است. خانواده الهام حمیدی 5 نفره است. الهام حمیدی یکبار طلاق گرفته است.الهام حمیدی حالا با همسر دومش به نام علیرضا صادقی توانسته زندگی پایداری داشت باشد.

الهام حمیدی چندی پیش فیلمی تاز دور دور با ماشین لاکچری اش در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد. همه مردم از این تجمل گرایی و خودنمایی این خانم بازیگر متعجب شدند.

یکی از بحث های داغ فضای مجازی مدل ماشین الهام حمیدی است. برخی از اخبار مدل ماشین این خانم بازیگر را مازراتی دانستند اما یکی از کارشناسن خودرو در تماسی به رکنا، مدل ماشین این خانم را پورشه دانست. قیمت نجومی این ماشین یکی از بحث های داغ فضای مجازی شده است. این ماشین قیمتی در حدود 70 میلیارد ریال دارد که همین نکته از فخر فروشی این خانم بازیگر همه مخاطبان را دلخور کرد.

الهام حمیدی یکی از بازیگران زنی است که حرف و حدیث درباره عمل های زیبایی اش زیاد است. برخلاف نظر مردم درباره صورت الهام حمیدی ، خانم حمیدی تکذیب می کند که عمل خاصی (مثل بوتاکس، ژل و ...) روی صورتش انجام داده باشد.


1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 27 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
(ویدئو) پشت صحنه ساخت آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده / آقای خواننده چه غش میکنه از صدای خودش
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
مروری بر بازیگران و هنرمندانی که دریا رو به عنوان لوکیشن جشن تولدشون انتخاب کردند؛ از الناز شاکردوست و ترلان پروانه تا سارا حاتمی و آزاده زارعی+عکس
(ویدیو) ماجرای جالب و عجیب عاشق شدن میترا حجار بازیگر، سریال سرزمین مادری/ علت متفاوت ازدواج نکردن وی
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
خلاقیت خنده دار و هوشمندانه زن ایرانی برای اشتباه نخریدن وسایل موردنیاز مهمانی توسط همسرش+ویدیو/ هنر همیشه نزد ایرانیان است و بس😂
تبدیل پایان نامه به مقاله
خاطره خنده دار شهاب حسینی : میگه وقتی رِنوی طوسی اردکان 11 رو کنار ماشین لاکچری رضا گلزار پارک کردم برای خودش کُمدی کلاسیکی بود +ویدئو